זה מצב יחסית נדיר (קורה, אבל נדיר) בגלל הבידוד וכל הטררם שיש סביב הנגיף.הוא נכתב כגורם המוות גם אם הוא נרכש בבית החולים ולא היה סיבת האישפוז.
זה מצב יחסית נדיר (קורה, אבל נדיר) בגלל הבידוד וכל הטררם שיש סביב הנגיף.הוא נכתב כגורם המוות גם אם הוא נרכש בבית החולים ולא היה סיבת האישפוז.
ומספר התקנים?
וגודל החדרים?
סתם ככה אני לא בטוחה שהרפואה הציבורית בקנדה נחשבת לאחת מהטובות בעולם.שהיתי שם. בבית החולים המדובר.
חדרים לא יותר גדולים. (להוציא חדרי VIP בודדים)
לגבי תקנים אין לי מושג. אני רק זוכרת אחיות ואחים מסויימים שוהים הרבה מעבר למשמרת אחת.
חולה הלב / סרטן ששהה בביתו ונטל תרופות ונדבק בקורונה.
מערכת החיסון שלו לא יכלה להתמודד עם הקורונה ועל כן נזקק להנשמה או למרבה הצער לטיפול פליאטיבי.
ועך הדרך נבדק בחיידק מהמכונה שהאיץ את מותו.
האם סיבת המוות הראשית היא קורונה? כן. אחרת לא היה נזקק להנשמה.
כנ"ל לגבי שפעת אצל חולה סרטן.
שימי לב. הדגשתי את הנתונים אותם הבאת, רק שיניתי את שם המחלה:
חולה לב/סרטן שהונשם באקמו. (בגלל המחלה ממנה התאשפז) ורק לאחר מכן נדבק בקורונה.
לא מצליחה לראות הבדל בין המקרים.
הנידון היה סביב גורם המוות הראשי.
האם סיבת האישפוז או זיהום שנדבק בו בבית החולים.
עד היום ידענו שסיבת האישפוז נכתבת כגורם המוות - כמו שכתבת לגבי קורונה.
מה שקורה בנוגע לקורונה הוא שונה.
הוא נכתב כגורם המוות גם אם הוא נרכש בבית החולים ולא היה סיבת האישפוז.
אם הוא על אקמו מסיבות אחרות למה שתוך כדי גם יקחו דגימת קורונה? מה המניע?אני מדייקת שוב, את מה שכתבתי כבר מספר פעמים:
אני מדייקת שוב, את מה שכתבתי כבר מספר פעמים:
טיפול פליאטיבי מקבלים רק אלו שמצבם קשה וחסר סיכוי.ועוד דיוק קל שלצערי שמעתי על מקרים כאלו.
אנשים שהגיעו לבית חולים כדי לטפל במחלה מסוימת שהם סובלים ממנה. נמצאו חיוביים לקורונה, אושפזו במחלקת קורונה, לא קיבלו את הטיפול הנצרך להם - רק טיפול תומך מינימלי.
הם אכן הידרדרו ונפטרו מ...קורונה.
(אף אחד לא אשם, אלו היו ההנחיות, הם קיבלו טיפול מסור מאד רק לא היתה יכולת לטפל בבעיה שלהם עקב הקורונה, או שהתעקשו לשייך את הבעיות כסימפטומים לקורונה וכו' וכו')
סתם ככה אני לא בטוחה שהרפואה הציבורית בקנדה נחשבת לאחת מהטובות בעולם.
לדעתי במדדים ישראל עוקפת אותה.
וגם לו ישראל היתה עם שיעור זיהומים נמוך הוא היה מואץ בקורונה.
צפיפות ועומס תמיד מגבירים זיהומים. תמיד.
טיפול פליאטיבי מקבלים רק אלו שמצבם קשה וחסר סיכוי.
כאלו שבמדינות אחרות היו מנתקים אותם.
בשביל מה כל אריכות המילים הזו.אנשים מתעקשים להבין את המספרים שבגינם מטים את פת לחמם.
וילדיהם על סף איבוד כל רסן.
אפשר לפתוח אשכול חדש.
זאת תגובה עם כשל לוגי מסוג אד הומינם. שעוסקת במעלי הטיעון במקום לעסוק בטענה.
דנים בנתונים הסטטיסטיים שמובילים את קובעי המדיניות. ומנסים לשער האם דם נפגעי קורונה סמוק מדמם של נפגעים אחרים. או שמא היה ניתן לאמץ מדיניות שונה.
השאלה היא שונה.
עד כמה אפשר לפגוע באחרים בשביל ספק הצלת חיים.
(אין כל ספק שכל שעה של חיים יש לה ערך, אבל עדיין גם מבחינה הלכתית יש "סך כמותי" שממנו עוצרים את החיים.
ואת באמת חושבת שבכוונה ימנעו מחולה טיפול למחלתו רק בגלל קורונה?את מדברת על טיפול פליאטיבי לחולים חסרי סיכוי.
אני מדברת על אי טיפול במחלה ניתנת לטיפול עקב חיוביות לקורונה תוך כדי נתינת טיפול תומך לקורונה.
המוות מסתבר יותר קשור להידרדרות הרפואית הכללית.
אגב זה לא הגיוני.אם הוא על אקמו מסיבות אחרות למה שתוך כדי גם יקחו דגימת קורונה? מה המניע?
לא משנה המניע. (מדיניות של בית החולים, חשד, סימפטומים)אם הוא על אקמו מסיבות אחרות למה שתוך כדי גם יקחו דגימת קורונה? מה המניע?
לא משנה המניע. (מדיניות של בית החולים, חשד, סימפטומים)
נמקד שוב,
למה נקרה סיבת המוות.
גורם האישפוז - הכולל הנשמה.
או הזיהום הנרכש בבית החולים.
לגבי קורונה - את כתבת שאם הוא גרם לאישפוז - לא משנה במה האדם חולה - ראוי לכתוב אותו כגורם המוות.
לגבי מחלות אחרות - גורמות האישפוז - המדיניות שונה.
למה?
אגב זה לא הגיוני.
לפי הפרוטוקול כל חולה בכל מחלה שהיא שמגיע לטיפול נמרץ נלקחת ממנו דגימת קורונה. דב ראשון
אם הוא הגיע לשלב האקמו הוא כבר אחרי תשובה חיובית או שלילית לקורונה.
כי לאקמו מגיעים רק אחרי שהנשמה רגילה לא צולחת.
ממש לא נכון.לגבי קורונה - את כתבת שאם הוא גרם לאישפוז - לא משנה במה האדם חולה - ראוי לכתוב אותו כגורם המוות.
לגבי מחלות אחרות - גורמות האישפוז - המדיניות שונה.
למה?
אגב זה לא הגיוני.
לפי הפרוטוקול כל חולה בכל מחלה שהיא שמגיע לטיפול נמרץ נלקחת ממנו דגימת קורונה.
אם הוא הגיע לשלב האקמו הוא כבר אחרי תשובה חיובית או שלילית לקורונה.
כי לאקמו מגיעים רק אחרי שהנשמה רגילה לא צולחת.
יש לי תחביב לצטט את עצמי:בשביל מה כל אריכות המילים הזו.
בחורף X מתו הרבה אנשים.
מנסים לטעון כאן שזה בגלל שפעת. או בגלל קורונה.
אבל זה כמובן לא בהכרח נכון. יכול להיות שאין לזה סיבה מוגדרת. יכול להיות שיש לזה סיבה שאנחנו לא יודעים. אולי הצטרפות של כמה סיבות מזעריות.
אם מישהו מנסה להניח תיזה משלו שזה היה בגלל התפרצות שפעת קשה, למה לא להסתכל פשוט במספר המתים משפעת?
ואם הוא מפחד שהייתה שפעת והרופאים פספסו אותה בקביעת סיבת המוות, אז לפחות שידבר על מתים ממחלות. לפחות לנכות את כל נתוני המוות המובהקים - תאונות דרכים, עבודה, פלילי, לאומני.
(נראה לי @מקושקשת כתבה את זה כבר בצורה פשוטה)
לדעתי השאלה המדויקת שנשאלת כאן, ובאשכולות קורונה אחרים, היא כזאת:
האם ניהול הסיכונים של הקורונה מתבצע בצורה פרופורציונלית לנזקים, או לא.
אף אחד, בכל אופן לא כאן באשכול, לא טוען שהקורונה לא הורגת ושהיא לא עלולה להיות מסוכנת לפעמים.
השאלה היא הנזקים שהיא גורמת לעומת הנזקים שהשמירה היתרה גורמים.
ותשובה לשאלה הזאת, אין.
נכון.נניח התאשפז בגלל סרטן בראות או התקף לב חמור. לא בדיוק מתמצאת, אבל ישנן עוד מחלות המביאות את צוות בית החולים לחבר אדם לאקמו חוץ מקורנה.
לא.ואת באמת חושבת שבכוונה ימנעו מחולה טיפול למחלתו רק בגלל קורונה?
או שאולי מנסים ולא תמיד מצליחים לטפל בשתי המחלות
ממש לא נכון.
כתבתי שחולה סרטן שמת מסיבוכי שפעת סיבת המוות תהיה שפעת.
חולה סרטן שנדבק בקורונה ומת מסיבוכיה - סיבת המוות תהיה קורונה.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: