פונט קרושה פונט עברי המחובר היחידי

דפוס צילום ראשון

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
D I G I T A L
פונט בעברית ועוד מחובר מי שמע על כזה דבר? האם יש עוד פונט שאפשר להוסיף קישוטים לכל מילה בקליק?
כמה תשומת לב מקבל פונט כזה ביחס לפונטים אחרים? מי כמוכם יודעים שהמון

תיאור הפונט :
פונט קרושה – פונט רומנטי ואישי. הפונט המושלם להזמנת חתונה, לעסקים שנבנים בתשוקה, להזמנות ביתיות ולברכות אישיות. הפונט מכיל מעל ל450+ תווים על מנת להבטיח שכל האותיות יוכלו להתחבר אחת לשניה בצורה יפה והולמת, וכדי למקסם את החופש של המעצב. כמו כן, יש בו מספר פיצ'רים מרגשים כמו שילוב האותיות יחד עם צורת לב, עיגול וקישוטים נוספים. אפשר ליצור איתו עיצובים עוצרי נשימה בשניות.

מה זה קרושה?

'קרושה' היא שיטת סריגה שבה יש חוט אחד בלבד היוצר את כל הבד. כמו בשיטת קרושה, גם בפונט יש 'חוט אחד' העובר בין כל האותיות, לכן נקרא הפונט קרושה.

המשקלים שתקבלו בהורדה
קובץ פונט אחד עם שלל תווים.


הפונט נכון להיום נמכר ב850 ש"ח
http://hafonton.co.il/product/קרושה/

אני במו"מ עם יוצר הפונט לרכישה קבוצתית במחיר נמוך יותר יש מישהו שמעוניין בפונט ?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  25  פעמים

לוח מודעות

למעלה