באופן כללי, אני משתדלת שהתלמידות ילמדו לזהות את הצבעים בתמונה: תמונה בעלת מפתח כהה/בהיר/בינוני, סטיית גוונים, עכירות גוונים, תמונה "שרופה" וכדומה.
לשם כך אפשר להביא תמונות שונות ממאגרים (דווקא זולים או חינמיים, שם התמונות אינן מאוזנות היטב בדר"כ
.
כאשר מראים תמונה "לפני" ו"אחרי" אפשר להבין היטב את הצורך בתיקוני צבע.
באמת, לדעתי אפשר בתחילה להסביר את התפריט עצמו, ואח"כ להדגים כיצד מבצעים זאת באמצעות שכבות ההתאמה, כמו שהציעה MHstamp.