כנגד שלשה בנים לא דיבר הקמפיין.
לפניכם 3 סיטואציות של אנשים שלא משלמים לאגד והסבר למה הקמפיין לא מיועד אליהם, ומה אני אם הייתי משרד פרסום הייתי מציע לאגד 'כן' לעשות, לנוחותי השתמשתי בשמות מוכרים לנו התקופה האחרונה.
הייתי מציע פרס של 1000 ₪ למי שימצא לי פרופיל של אדם שאליו מיועדות המודעות, אבל הכסף הלך לי על נסיעות.
ריקי כהן מבית שמש- אשה עם חמשה ילדים, היא מחכה לקו 417 מירושלים לבית שמש קרוב לשעה תוך כדי צרחות נלוים של הילדים, בסופו של דבר היא עולה לאוטובוס, ומגלה שחסרים לה שני ניקובים ברב קו וכסף אין. היות והיא מותשת מההמתנה היא מחליטה להמשיך בנסיעה ולשלם בנסיעה הבאה. הקמפיין לא מיועד אליה, כי היא יודעת שאסור לגנוב, אבל במציאות שהעמידו בפניה לא היתה לה ברירה. אם הייתי משרד פרסום של אגד, הייתי ממליץ להם לפרסם שנסיעה באוטובוס זה לא קניה במכולת ואין שם הקפה, כי על אף שהם מבינים את מצוקת הנוסעים, אבל בסופו של דבר הנהג מפסיד מאי התשלום.
אשר מבני ברק- עילוי שחזר עכשיו מהכולל, שקוע ברשב"א או באוברדרפט, עלה יחד עם עוד 15 אנשים בקושי נדחס לאוטובוס, ו...שכח לשלם. הקמפיין לא מיועד אליו כי לא מצורפים אליו פתרונות לרשב"א או כסף לכיסוי האובר, או לחילופין הבטחה לשלוח אוטובוסים בתדירות יותר גבוהה. אם הייתי משרד פרסום של אגד, הייתי מפרסם שאגד מבטיחה לשפר את תדירות הנסיעות על מנת שהנוסעים יוכלו להתארגן ולזכור לשלם.
חיים מירושלים- פשוט גנב, למה ? כי הם ציונים, כי הם גנבו לו נסיעות ברב קו, לא משנה למה. המודעה לא מיועדת אליו כי אם עשרת הדברות לא מנעו ממנו את הגניבה, ודאי שהפרסום לא ימנע את זה ממנו. אם הייתי משרד פרסום של אגד, הייתי ממליץ להם לקחת את כספי הפרסום ולשלם לפקחים שיגבירו את האכיפה.
אהה, ויש אחד שאליו כן מיועד הקמפיין יאיר לפיד מרמת אביב, הוא וחבריו חוגגים מהשירות שאגד עושים להם, איזה טוב שההגה בידים של אגד.