חרבות ברזל עזות מצ''ח - חיילים נלקחו לחקירה בטיעון של התעללות בנוח'בות

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
אל"מ במיל מוטי יוגב בחצות בזירת החדשות: המראות בשדה תימן מאוד מבישים, מדובר ברוצחים, מנהלים מדינה בתוך מדינה. הרמטכ"ל צריך לגבות את הלוחמים - איבדתי אמון בצה"ל. 10 חודשים הצבא לא מגן על אזרחי הצפון, צה"ל צריך להשמיד את מרכזי הכובד של חיזבאללה.
 

מאירלה

משתמש מקצוען
דל"פ, השירות שעושים המפגינים לפרקליטות ממש לא יתואר.
כך אנו מוכיחים לעולם הנאור ולהאג שאנחנו שומרים על זכויות השבויים ואפילו נלחמים עם הציבור ולמרות ההפגנות אנחנו חוקרים ואז העולם ימחא לנו כפיים יותר חזק,
 

מישהו12

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
צה"ל מתדרך: יקדם 3 גדודים לאזור בית ליד כדי להגן על הבסיס. "במקום להיות בעזה, נאלצנו לעשות את עבודת המשטרה" זועמים בצה"ל.
מעולה! לפי הבנתי זה חיילים ברמת לוחמים(מה שנקרא לא טייסים)פשוטים שכולם ימניים כמו כח 100
אז צפויים עוד אלפי מפגינים שיצטרפו או ''רק'' יעמדו מהצד ולא כל כך יעצרו את המפגינים.
בצה״ל אומרים כי ״דיונים מבצעיים על הזירה הצפונית הופסקו בגלל האירועים בשדה תימן - כשהרמטכ״ל נאלץ לקפוץ לבית ליד. זו פגיעה חמורה בביטחון המדינה״.
צה"ל: האירועים היום בשדה תימן ובבית ליד גרמו לנזק מבצעי. דיונים על הזירה הצפונית הופסקו והרמטכ"ל עסק שעות רבות בחיתוכי מצב באשר לאירועים עם חיילי צה"ל והמחבל.
צה"ל מגבה את חייליו בכל מקום אבל לא יאפשר הפרה של כללים כיון שיש פה חשד לעבירה חמורה מאד. צה"ל מעביר גדודים מיו"ש לשמור על הסדר.

מה נאמר ומה נדבר:ROFLMAO:
כל הכבוד לצה"ל.
יש אירוע בטחוני, מפסיקים דיונים מבצעיים, שולחים גדודים, העיקר להשתלט על האירוע שמסכן את ביטחון המדינה!
אה, אופס...
 

התותח מאמזון

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
תשעת לוחמי המילואים החשודים בהתעללות במחבל בשדה תימן נשארו במהלך הלילה במתקן המעצר של המשטרה הצבאית בבית ליד.

היום - התביעה הצבאית צפויה לבקש מבית הדין להאריך את מעצרם של כל התשעה.

דיוני הארכות המעצר צפויים להתקיים בשעות הצהריים המאוחרות. בצה״ל נערכים לאפשרות של התפרעויות נוספות במהלך הדיונים, ולכן 3 הגדודים שהוקפצו לתגבר את אבטחת הבסיס מתייצבים כבר הבוקר כדי להיערך לתרחישי פריצה והתפרעויות.

דורון קדוש
 

התותח מאמזון

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
הודעה לתקשורת מטעם מפלגת נעם

זורעי האנרכיה ומבעירי האסמים שמטיפים כבר שנה וחצי שמחאה איננה אפקטיבית אם היא לא פוגעת בסדר הציבורי, שוצפים קצף כי הם בהלם.
בהלם שעם ישראל מתעורר, חוזר לזהותו הלאומית-יהודית, מריע לחייליו ודורש בטובתם.

חבורת צבועים מחרחרי ריב ומדון לא תעצור את מפלגת נעם מלעמוד לצד חיילי צה”ל ולהביע את תמיכתה הבלתי מתפשרת בהם. חיילינו הם מגיני המדינה והאומה, ועלינו לוודא שהם מקבלים את מלוא הכבוד והתמיכה המגיעים להם. נמשיך לפעול בכל דרך חוקית למען זכויותיהם ולהגן על שמם הטוב.
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
מוטי קסטל: כבר ארבע שנים, מאז החלו ההפגנות הפרועות בבלפור, השמאל משתולל מעל לוע פעור של הר געש שנראה כבוי. כבר ארבע שנים שהוא מתעמר באזרחי מדינת ישראל, בשם ״ביטול הדמוקרטיה״ בזמן הקורונה, בשם ה״שחיתות״, בשם ״המהפכה המשטרית״, בשם ״החטופים״. הנסיבות משתנות, ההתעמרות לא מפסיקה. שילוב הכוחות שבין האספסוף וראשיו לבין מערכת ה״משפט״, מספק לפורעים הגנה משפטית היקפית וחסינות מובטחת מפני תשלום מחירים אישיים. כבר ארבע שנים שהם מפעילים אלימות נפשית, פיזית ולגאלית על מנת להכניע ולהכריע את רוב הציבור היהודי ואת מנהיגיו, עד שיאות לקבל עליו את שלטון השמאל.

כבר ארבע שנים שהם מטלטלים את הספינה שכולנו יושבים בתוכה, מובילים מהלכים אקטיביים לפירוק יחידות צבאיות, פועלים לשיבוש הכלכלה, מפעילים קשרים בינלאומיים ענפים על מנת לפגוע במדינת ישראל, עוסקים בהלשנות לבית הדין הבינלאומי בהאג, פועלים מול ארה״ב כדי לפעול נגד הממשלה החוקית והנבחרת, ודוחפים את המימשל האמריקאי להטיל סנקציות על אזרחים שלא נראים להם. ארבע שנים שהם לא בוחלים באף פרובוקציה. ביזוי התפילות בחגים, פרובוקציות אנטישמיות בבני ברק, הפגנות אלימות בכל הארץ, חסימות כבישים, הסתה פרועה, בוטה וגלויה לרצח בנימין נתניהו, הסתה גלויה וחסרת פחד למרי אזרחי, הסתה ופעילות אקטיבית לסרבנות ופירוק יחידות בצבא, רדיפה פראית של נציגי הציבור של המחנה הלאומי בבתיהם.

התפרעות שאיננה נפסקת כבר ארבע שנים - והכל תחת חסותן המערסלת והמגוננת של כנופיות שלטון החוק בירושלים. כבר ארבע שנים שהם מותחים לקצוות את עצבי רוב העם היהודי היושב כאן. כבר ארבע שנים שהם מתעמרים בנו, מסרבים לקבל את הכרעת העם ולא נותנים יום אחד של שקט. כבר ארבע שהפרעות שלהם מקבלות את חסינות המערכת ה״משפטית״. וכדי להוסיף חטא על פשעים רבים, מערכת המשפט המושחתת, ייסדה כאן מדינת אפרטהייד דה-פקטו ודה-יורה. ללא כל בושה או מאמץ להסתיר, מתנהלת מערכת ה״משפט״ באופן מפלה כלפי אזרחי המדינה. מצד אחד האספסוף הלבן הפרוע ומנהיגיו המסיתים, זוכים להגנה משפטית הרמטית. ומצד שני הציבור ״השחור״ תומך הממשלה, שניצב מבחינתם בצד ״האוייב״ מדוכא על ידם ועל פי גחמות ליבם. זה לא שהם אוכפים עליו חוקים, הם ממציאים עבורו חוקים שרירותיים.

מי שחושב שרוב הציבור היהודי ימשיך להתנהל בשקט, בשלווה ובסבלנות תחת משטר הדיכוי הבגצי וכנופיותיו הפשיסטיות שרובן מאוכלסות בבני ובנות גיל הזהב, חי באשליה מסוכנת מאוד. אבל היא לא היחידה. כבר ארבע שנים שהם חיים באשליה נוספת שהם רוב, למרות שההישג הפוליטי היחיד שלהם הושג באמצעות הפעלה של נוכל חסר עכבות ומצפון, ולמרות שבבחירות האחרונות הם הובסו, ולמרות שגם כיום מראים כל הסקרים, כולל הסקרים שלהם, שהם מיעוט שעתידו הפוליטי מאחוריו, ועתידם הפוליטי היחיד, קיים באמצעות חבירה ושותפות עם תומכי הנוחבות בכנסת - בתודעתם הפוליטית הם רוב, גם אם הם מיעוט. בתפיסת עולמם הם הקסטה שנועדה לשלוט, ושאר הציבור נועד לקבל בהוקרת תודה את שלטונם, או לסבול עד שיכנע ויסכים לו.

כבר שנים שהם מיעוט שהולך ומתמעט והם יודעים את זה. הם מיעוט שכבר אינו יכול לחזור לשלטון באמצעים דמוקרטיים. הם מיעוט ברוב הערים הגדולות של מדינת ישראל. שלא לדבר על ערים גדולות מסויימות בהן הם פשוט כבר לא קיימים. הציבור הימני-דתי-מסורתי-חילוני, רוב מניינה ובניינה של החברה היהודית במדינת ישראל, זה שהפך לקורבן ההתעמרות של השמאל, בולע רוק כבר ארבע שנים, סופג, וסופג, וסופג, וסופג ולא ברור עד מתי. לאף אחד מאיתנו לא ברור מה האירוע שיהיה בבחינת הקש שישבור את גב הגמל. זה יכול להיות אירוע רגיל, אירוע טיפשי, אירוע שולי, אי אפשר לדעת. הוא יכול להתרחש היום, מחר, עוד חודש או עוד שנה. גם את זה אי אפשר לדעת.

אבל בסוף יתרחש אירוע שיוביל להתפרצות של הר געש שאחריו תשקוט הארץ מהלם ומפחד. השמאל לא ידע להכיל ולהתמודד עם התעוררות מסיבית של רוב הציבור היהודי. אין לו את הדמוגרפיה המתאימה. עיקר כוחו בתל אביב ובעוד כמה שכונות בערי השרון והמרכז. מספיק לראות את ההיסטריה שלהם סביב אירוע קטן מספרית בשדה תימן, כדי להבין מה יעבור עליהם במקרה של חמישים אירועים כאלה בו זמנית ולא בבסיסים צבאיים. מי שרואה בדברים שנכתבו כאן איום, טועה טעות חמורה. זו אזהרה לכולנו, ובעיקר לאספסוף הפרוע ולמנהיגיו חסרי האחריות וקצרי הרואי. תעצרו את מסע הטירוף שלכם שנמשך כבר ארבע שנים לפני שיהיה מאוחר לכולנו.
 

מישהו12

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
הודעה לתקשורת מטעם מפלגת נעם
?
לא בניוזלטר של נעם, לא באתר, לא בפייסבוק, ולא בקבוצות הוואצאפ.
אה, וגם לא באתרי החדשות


אומנם נעם כן פרסמו אתמול את זה
צעירי מפלגת נעם הגיעו כעת למחנה בית ליד ומקיימים מחאה על מעצרם של החיילים גיבורי ישראל במחנה שדה תימן. במחאה משתתפים עשרות פעילים צעירים של המפלגה, אשר מניפים דגלי ישראל ומביעים את תמיכתם הנחרצת בחיילים וקוראים לשחרורם.
יו”ר מפלגת נעם, סגן השר אבי מעוז, אמר: “גאה להיות ניצב יחד עם הרגשות הטבעיים הבריאים של הציבור המתעורר כנגד העוולות והעיוותים של מערכת אכיפת החוק, החל משופטי בג"ץ, עובר ביועמ"שית ופרקליט המדינה וכלה בפצ"רית.
עם ישראל חי, וכל עוד חיילינו מוסרים את נפשם למען הגנת המדינה, העם והארץ, אנו מתייצבים מאחורי החיילים, נותנים להם גיבוי מלא ומוקיעים בשאט נפש את מפקד המשטרה הצבאית שפעל בדרך זו המבזה כל כך את חיילינו הגיבורים".
אנו מזמינים את הציבור הרחב להצטרף למאבק למען חיילי צה”ל ולהשתתף במפגנים ובפעולות הבאות למען החיילים והמדינה.
1722318319954.png
 

מישהו12

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
היי ינון
ראיתי שמעתי וקראתי את כל השקרים שרצים ברשת ובתקשורת על כוח 100, אז הינה העובדות:
1. כוח 100 היא יחידת עלית של המשטרה הצבאית שנועדה לטפל במקרי קיצון של התפרעויות וסכנת חיים בבתי הכלא הבטחוניים.
2. ⁠היחידה נסגרה בשנת 2006 והוקמה במקומה יחידת העלית ״מצדה״ של השב״ס.
3. ⁠לאחר ה-7.10 ועם ריבוי מעצרי מחבלי הנוחבה, הוחלט על הקמת היחידה מחדש.
4. ⁠לצורך זה גוייסו מספר לוחמים ותיקים מהיחידה והשאר הם לוחמים מיחידות שונות שנלחמו ברצף מה-7.10 בעזה, בצפון וביהודה ושומרון. כל הלוחמים התנדבו לשירות במשימה הקשה והסיזיפית הזו.
5. ⁠הלוחמים של כוח 100 מאומנים על ידי מדריכים מימ״מ לשעבר, מצדה ויחידות עלית נוספות של צה״ל ואין להם שום קשר למשרד לביטחון פנים.
6. הלוחמים של כוח 100 לא מטפלים במחבלים בשגרה, אלא רק בזמן התפרעות מסכנת חיים, כאשר שוטרי המשטרה הצבאית ויחידת כוח האבטחה שצמוד אליהם לא מצליחים להתמודד עם ההתפרעות.
7. בתחקיר שערך עליהם ארגון בשם ״השומרים״ נטען שהם מפעילים כוח רב על המחבלים ולכן הם בעייתיים. אבל זה בדיוק הייעוד שלהם, להתערב במקרי קיצון ולהפעיל כוח לא קטלני כדי להשתלט על המצב! מניח שהיה יותר קל פשוט לירות במתפרעים, אבל הם עושים את העבודה הקשה.
8. ⁠האירוע התרחש כביכול בזמן ליווי מחבלים מכלא עופר לשדה תימן. בכל ליווי כזה יש שוטרים צבאיים, קציני משטרה צבאית וכוח אבטחה שנמצא על האוטובוס שמוביל אותם, כאשר כוח 100 נמצא ברכב ליווי וכלל לא לוקח חלק בתהליך עצמו, אלא אם כן הם מוקפצים על ידי החיילים שבאוטובוס הליווי במקרה קיצוני במיוחד.
9. ⁠אם היה מקרה כזה במהלך הליווי, איך יתכן שאף אחד מהמחבלים האחרים שהיו באוטובוס, אף קצין של המשטרה הצבאית, אף שוטר צבאי ואף אחד מכוח האבטחה לא ראה זאת?
10. ⁠מדובר בעלילת דם מרושעת נגד אנשים שעזבו את ביתם, את משפחתם ובאו לבצע את אחד התפקידים הקשים והמסוכנים ביותר.
10. ⁠בגלל היעילות והמקצועיות הגבוהה של היחידה, האימונים שלה הורחבו והיא יועדה לספק גם מענה מהיר במקרים דומים ל-7.10 ולהגן על של כל גיבורי המקלדת שמלכתחילה לא יסכימו להכניס את עצמם תמורת כול הון שבעולם לתוך תא כליאה עם 30 רוצחי נוחבה מטורפים.

(ערכתי מעט כדי להתאים לפורום חרדי)
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
אתם תעברו היום קצת "טיפול בהלם", אבל תזכרו שמה שקרה אתמול הוא לא פירור של קמצוץ של חלקיק ממה שעשו פה יותר משנה ארגונים ממומנים, אולפנים שלמים, גדודים של אנשי תקשורת, ערימות של בכירים מופקרים ואלפים על אלפים של אנרכיסטים. סרבנות, אלימות, אדנות, ערב אחרי ערב אחרי ערב, שלטי חוצות, אינספור מודעות, סרטונים, מיצגים, שפחות ושאר הזיות.
ימי זיכרון שחוללו, תפילות שפוצצו, צבא שפורק.
מחנה הימין הוא האמאמא של הממלכתיות, הפעם פשוט נגעתם לו בקודש הקודשים ושברתם לגמל קצת את הגב.
הם קצת נבהלו אתמול, ובצדק, אנרכיה היא נשק הרבה יותר כיפי כשרק אתה חמוש בו.

יותם זמרי
 

ליטאי פשוט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
עו"ד אפרים דימרי המייצג את החשוד המרכזי בשדה תימן, לאדמקר וישראל כהן בקול ברמה:
"המתלונן נגד מרשי הוא מ"פ חמאס בסג'עיה, הוא אחד ממחבלי הנוחבה עם הכי הרבה דם על הידיים, בן אדם שרצח ושרף נשים וילדים, יותר גרוע מחיה, כרגע מה שהציגו בפני הלקוח שלי זו הגרסה של המחבל והוא מכחיש, כל שדה תימן מצולם, נכון להרגע אין תיעוד ולא הציגו שום צילום"
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה