חרבות ברזל עזות מצ''ח - חיילים נלקחו לחקירה בטיעון של התעללות בנוח'בות

חסוי 7

משתמש מקצוען
דובר צה"ל: צה"ל רואה בחומרה רבה את פרסום פניהם של החשודים בהתעללות בנסיבות מחמירות בעצור ביטחוני, המהווים הפרה בוטה של צו איסור הפרסום של בית הדין הצבאי. מיד עם גילוי האירוע, בוצעה בדיקה מקיפה ופניה למערכות התקשורת מטעם דובר צה"ל, לשם הסרת התיעוד.
 

MR Designs

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב ואדריכלות פנים
דובר צה"ל: צה"ל רואה בחומרה רבה את פרסום פניהם של החשודים בהתעללות בנסיבות מחמירות בעצור ביטחוני, המהווים הפרה בוטה של צו איסור הפרסום של בית הדין הצבאי. מיד עם גילוי האירוע, בוצעה בדיקה מקיפה ופניה למערכות התקשורת מטעם דובר צה"ל, לשם הסרת התיעוד.

image (9).png
 

רועי COPY

קופירייטר ואסטרטג למיתוג
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
יורדים מהעץ
הסניגוריה הצבאית הגיעה להסכמה עם התביעה הצבאית על שחרורם של החשודים בפרשת שדה תימן למעצר בית, מאחר והחקירה עדיין נמשכת
 

הצ'ייסר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
לוחם בכוח 100 מגיב לשחרור הלוחמים למעצר בית: ״שמחים על השחרור למעצר בית. אבל התיק תפור, דורשים שחרור מוחלט״

י׳, לוחם בכוח 100 ממנו נלקחו העצורים משדה תימן הגיב להודעה על שחרור הלוחמים למעצר בית: ״שמחים על הודעת הסנגוריה. אך עם זאת, כל יום שעובר אנחנו רואים עד כמה התיק שפתחו ללוחמינו הוא תפור ומומצא״.

לדבריו, ״אנחנו דורשים שחרור מוחלט של הלוחמים. הראיות שפורסמו הולכות ומתפוררות והשארת הלוחמים במעצר כזה או אחר היא פגיעה קשה במורל הלאומי, בחיילי צה״ל וכמובן בלוחמים עצמם שעצורים ללא עוול בכפם. לא ננוח ולא נשקוט עד אשר ינוקו לחלוטין מכל החשדות המיוחסות להם״.
 

י. שלמה כהן

משתמש פעיל
מרן ראש הישיבה הגר"מ מאזוז שליט"א עצר את הקינות הבוקר בשביל שיחה דחופה עם עו"ד אפרים דמרי לעצה וברכה לפני הדיון במשפט הלוחמים העצורים משדה תימן.


unnamed (17).jpg
 

הנמצא

משתמש מקצוען
בהמשך להודעה קודמת

דמרי סיפר לרב שממשל ביידן ובית הדין בהאג מעורבים בדבר וצריך הרבה תפילות, מרן בירך את הלוחמים והשיב לעו"ד לקראת הדיון.



לאחר הדיון דמרי התקשר שוב למרן לבשר לו שהלוחמים השתחררו למעצר בית ולהודות לרב על עצתו וברכתו.
 

י. שלמה כהן

משתמש פעיל
בהמשך להודעה קודמת
מתוך הכתבה באתר
דמרי סיפר לרב שממשל ביידן ובית הדין בהאג מעורבים בדבר וצריך הרבה תפילות, מרן בירך את הלוחמים והשיב לעו"ד לקראת הדיון.

לאחר הדיון דמרי התקשר שוב למרן לבשר לו שהלוחמים השתחררו למעצר בית ולהודות לרב על עצתו וברכתו.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
יאיר אלטמן: בעקבות החשיפה על מסיבה מפנקת ביוון אליה הוזמנה הפצ"רית ובעלה על ידי המיליארדר מריוס נכט שהוא גם מבעליו של קשת 12, דרישה במערכת הפוליטית לבדוק את התנהלותה בעבירה על חוק קבלת מתנות וניגוד עניינים. הנסיעה הייתה במטוס פרטי לשלושה ימים והמשתתפים קיבלו מתנות בשווי עשרות אלפי שקלים.
 

א.G.

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אם הדיווח נכון , החוטים מתחברים לכל הנ"ל ....

לראשונה בהיסטוריה, נשיא ארצות הברית ג’ו ביידן הקים צוות בין-משרדי שמטרתו להטיל סנקציות על בעלת ברית קרובה – ישראל. זהו צעד חריג ומעורר מחלוקת שטרם זכה לתשומת לב ציבורית נרחבת. בעוד שבעבר הוטלו סנקציות על בעלות ברית בתגובה למדיניות ספציפית, הפעם מדובר במהלך רחב יותר. מטרת הסנקציות אינה לשנות החלטה מסוימת של ממשלת ישראל, אלא להחליש את ממשלת הימין בראשות בנימין נתניהו ואף להביא להפלתה. כך מדווח מגזין טאבלט.
המנגנון הוקם בפברואר האחרון, כאשר הנשיא ביידן חתם על צו נשיאותי בטענה שאלימות מתנחלים ב”גדה המערבית” מסכנת את יציבות המזרח התיכון כולו. הצו העניק סמכויות נרחבות לצוות הבין-משרדי לגבש חבילות סנקציות. על פי מקורות בממשל, המועצה לביטחון לאומי מובילה את המאמץ, בשיתוף משרד החוץ ומשרד האוצר. הצוות מתכנס באופן תדיר במטרה לגבש חבילות סנקציות חדשות מדי חודש בממוצע. עד כה הוטלו שש חבילות סנקציות, והשביעית כבר מוכנה ומחכה לשעת כושר.
מבקרי המהלך טוענים כי הסנקציות אינן מבוססות על אירועים בשטח, אלא נועדו ליצור אווירה של מחלוקת סביב נתניהו ושותפיו מהימין. הם מצביעים על כך שחלק מהסנקציות מתייחסות לאירועים ישנים שאינם קשורים למצב הנוכחי בהתיישבות.
מהלך זה של ממשל ביידן מצטרף לשורת אירועים חסרי תקדים בתקופה האחרונה, כולל האשמות של בית הדין הבינלאומי בהאג כלפי ישראל והכרה גוברת של בעלות ברית אמריקניות במדינה פלסטינית.

(מקור - JDN)
 

א.G.

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרשיית שדה תימן התפוצצה לפני כחודש ימים, כאשר אנשי המשטרה הצבאית החוקרת פרצו למחנה המשמש כמתקן מעצר למחבלים ועצרו תשעה לוחמים בחשד להתעללות במחבל נוח'בה. עו"ד אפרים דמרי, המייצג המרכזי של החיילים, מותח – בריאיון מיוחד להידברות - ביקורת חריפה על הפרקליטה הצבאית הראשית, האלופה יפעת תומר-ירושלמי, טוען בפסקנות כי הפרקליטות הצבאית רודפת את החיילים וקורא לה לסגור את התיק נגדם.
"החיילים שנעצרו הם מילואימניקים שמשרתים בכוח 100", פותח דמרי. "זהו כוח מיוחד שנבנה על ידי צה"ל והשב"כ, למטרת טיפול ושמירה על מחבלי הנוחב'ה שחדרו לישראל. הכוח מורכב מחיילי מילואים ששירתו ביחידות המובחרות ביותר של צה"ל. מדובר בחיילים שמתחילת הלחימה עזבו את הבית, עזבו את האישה והילדים, השאירו את כל העסקים שלהם בצד, ויצאו לשרת במכלאת המחבלים הזמנית שהוקמה במחנה שדה תימן".
המטרה הרשמית בהקמתו של כוח 100 הייתה לבלום התפרעויות של מחבלי נוחב'ה הכלואים במחנה. "מה שקרה עם אותו מחבל ארור הוא שהחיילים תפסו אותו יוצר תקרית עם חיילת, ולכן הם טיפלו בו בדיוק כמו שצריך לטפל בחיות טרף מהסוג הזה. תוך כדי שהם מטפלים בו, אותו מחבל ארור התרברב בפני החיילים על כל מעשי הרצח האכזריים שלו".

מה תוכל לספר לנו על זהותו של המחבל?
"מדובר באחד מהמחבלים האכזריים ביותר שידעה מדינת ישראל. יש לו הרבה יותר מדם על הידיים. הוא שימש כמפקד פלוגה של חמאס בשג'אעייה, ויצא בעצמו למסע רצח אכזרי בלפחות שני קיבוצים שיש חיסיון על השמות שלהם. מסע הרצח כלל מעשי זוועה, כשבין השאר הוא חתך את הגופות לחלקים. ופתאום אנו רואים עדות שלו מול עדות של החיילים שלנו, ובצעד שלא יאומן הפרקליטות מעדיפה להאמין לו ולא לחיילים.
"הוא אחד מהמחבלים עם הכי הרבה דם על הידיים", מדגיש דמרי, "והפרקליטות, על מנת לייפות אותו, קראה לו בפרוטוקול 'שוטר חמאס'. השתוללתי באותו הרגע כמו שלא השתוללתי מעולם. צעקתי לפרקליטות 'לחמאס אין משטרה. חמאס זה ארגון טרור, לא משטרה'. היה לי כעס פנימי כל כך גדול, שלא ניתן לתאר אותו בכלל".


נס בתשעה באב

אחד הדיונים בעניינם של החיילים נקבע בעיצומו של יום תשעה באב. "סיימתי את תפילת שחרית, קיפלתי את הטלית, ויצאתי לכיוון בית המשפט הצבאי בעתלית", משחזר דמרי. "במהלך הנסיעה אני מקבל שיחת טלפון, ועל הקו נמצא אחד הפרקליטים המרכזיים במשפט. הוא אומר לי כך: 'תקשיב לי טוב, עורך דין דמרי. במצב הנוכחי, אפילו אלוקים לא ישחרר לך את החיילים מבית הסוהר'. ככה הוא אמר לי, במילים אלו בדיוק. והוא המשיך: 'הסיפור שלהם הגיע עד הבית הלבן. נשיא ארה"ב ג'ו ביידן מעורב אישית במעצר, ואף אחד מהחיילים הללו לא ילך הביתה. אתה דתי מאמין, אולי רק נס יעזור לך לשחרר אותם'.

במילים אחרות, הוא כביכול אמר לך שהתיק תפור ?
"הייתי בהלם", מתאר דמרי. "כשהוא סיים לדבר, אמרתי לו: 'עכשיו תקשיב לי אתה, ועדיף שתקשיב טוב מאוד: לנו יש את הרבנים שלנו, והתפילות שלהם יכולות לחולל ניסים. אנחנו עם שחי בניסים, ואנו אומרים זאת כל יום בתפילת מודים - 'על ניסיך שבכל יום'. הפרקליט שתק לרגע אחד, ואז אמר לי: 'אוקיי, בוא נראה אם הפעם יקרה לכם נס'".
דמרי ניתק את השיחה, והחל בסבב טלפונים מיידי לרבנים איתם הוא בקשר. "התקשרתי קודם כל לרב מאיר מאזוז (ראש ישיבת "כיסא רחמים" – ח.ג). הוא היה בעיצומן של הקינות, אבל הפסיק אותן לצורך השיחה, לקח את הטלפון ודיבר איתי דקות ארוכות. אמרתי לו: 'כבוד הרב, נשיא ארה"ב מעורב בתיק הזה, והפרקליטות אומרת לי שאין סיכוי שישחררו את החיילים שלנו'. הרב מאזוז הקשיב, יעץ לי מה לומר בדיון ובירך את החיילים.
"סיימתי את השיחה, וחייגתי לרב שמואל אליהו (רבה של צפת – ח.ג). זעקתי לו בטלפון: 'כבוד הרב, אבא שלך היה מלומד בניסים, ואנחנו זקוקים עכשיו לנס. לך בבקשה להר המנוחות ותתפלל על הקבר של אביך'. סיפרתי לו את מה שהפרקליט אמר לי שאפילו אלוקים לא יעזור, והרב אמר לי כך: 'תרשום את מה שאני אומר לך. דווקא בגלל מה שהפרקליט אמר, היום החיילים ישתחררו הביתה. דווקא היכן שאומרים שאלוקים לא נמצא, לשם הוא יגיע ויעזור לך'".
השעה הייתה כבר שעת בוקר מאוחרת. בכל בתי הכנסת ישבו המתפללים על הרצפה וקראו בבכי את מגילת איכה, אבל דמרי המשיך לטלפן לרבנים מכל רחבי הארץ איתם הוא בקשר. הטלפון הבא שלו היה לרב יצחק ברדא (ראש מוסדות "יצחק ירנן" באשקלון – ח.ג). "הקראתי לרב את השמות של החיילים והתחננתי לנס. הרב התעטף בטלית, החל לזמזם את מנגינת הקינות העצובה, ובדמעות זולגות בירך את החיילים".

מה היה בדיון עצמו?
"זה היה דיון קשוח מאוד. אבל לקראת סופו קרה משהו מוזר. נשיאת בית הדין הצבאי דפקה בפתאומיות על השולחן ואמרה לפרקליטות: 'כדאי לכם לצאת החוצה ולהגיע להסכמות עם דמרי, כי יש לכם חור גדול בראיות'. יצאנו החוצה, הסתודדנו, ועוד באותו יום החיילים השתחררו הביתה למעצר בית. הדבר הראשון שעשיתי היה ללכת לאותו פרקליט ולסגור איתו מעגל. הסתכלתי לו לתוך העיניים ואמרתי לו: 'ברגע זה קיבלת את ההוכחה שאלוקים עשה לנו נס. בזכות התפילות של הצדיקים ושל כל עם ישראל - החיילים שלנו בחוץ'".


לגופו של עניין, האם לדעתך הסרטון שיצא לתקשורת עבר עריכה מגמתית?
"בוודאי", משיב דמרי בנחרצות. "הביאו במיוחד עורך וידיאו בינלאומי, והוא פסק ללא עוררין שהסרטון ערוך. אני יודע בדיוק מה מכיל באמת הסרטון הזה. רואים את המחבל נושך את אחד החיילים שאני מייצג, בועט בו ומנסה לחטוף לו את האלה. את זה הפרקליטות לא הראתה בסרטון, כי היא החליטה להראות לציבור רק את מה שרצתה שיראה".

ומה לגבי הממצאים הרפואיים, הם מזויפים?
"לחלוטין. הצלחתי להוכיח על ידי רופא מומחה שכל הממצאים מזויפים אחד לאחד, אבל בכל זאת ממשיכים להילחם בחיילים שלנו ולהאריך את מעצר הבית שלהם. הפרקליטות נלחמת בהם כאחרוני העבריינים. זו רדיפה מטורפת".

אז מה האינטרס של הפרקליטה הצבאית הראשית להעמיד לדין את חיילי צה"ל בעיצומה של מלחמה, ועוד על דבר שקרי לכאורה?
"זו באמת שאלה קשה. אני חושב שיש כאן מטרה להחניף לבית הדין הבינלאומי בהאג, ולמצוא חן בעיני העולם בכך שאנחנו מדינה 'נאורה' שיודעת לשפוט את החיילים שלה תוך כדי מלחמה ואף להרשיע אותם".

כל המהלך קרה בניצוחה של הפרקליטה הצבאית הראשית. אתה סבור שהיא צריכה להתפטר מתפקידה?
"אני מאמין שהמהלך שהיא הובילה היה ונשאר נטול פרופורציות", הוא מקדים. "זהו מהלך שמציג את החיילים שלנו באור הכי חשוך שיש בעולם. מבחינתי, הפרקליטות הצבאית צריכה לעשות חשבון נפש ולחזור בה מיד מההמלצות נגד החיילים. היא צריכה לסגור את התיק.
"הפצ"רית היא זו שאכן אחראית על הכול בעצם, והיא לא הייתה צריכה לעצור את החיילים בצורה כזו ברוטלית. חד וחלק, היא גרמה לעולם לחשוד חשד שווא בחיילים של הצבא הכי מוסרי בעולם. המאסר שהובילה רק עוזר לחמאס ומזיק לחטופים שלנו".
לסיום, דמרי חושף קצת ממה שהתרחש מאחורי הקלעים במהלך הדיונים. "אותו מחבל נוחב'ה ארור אמר לאחד החיילים שאני מייצג 'אני אשחט אותך כמו ששחטתי יהודים בשביעי לאוקטובר'. צריך להבין שאנחנו מתעסקים עם מחבלים שעליהם נאמר 'מי שמרחם על אכזרים סופו להתאכזר על רחמנים'. במהלך הדיונים האחרונים התזה של הפרקליטות מתחילה להתמוטט, כי הגרסה של המחבל עצמו מתמוטטת מדיון לדיון. כשהקב"ה רוצה - לא משנה איזה נשיא מדינה ילחץ עלינו, בסוף זה יקרה והחיילים שלנו ישתחררו. כי הקב"ה יותר חזק מכל הנשיאים שיש בעולם".
 

קבצים מצורפים

  • 2.png
    2.png
    KB 992.3 · צפיות: 4

אלף אורות

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
D I G I T A L

פרשיית שדה תימן: התביעה הצבאית דרשה מעורכי הדין לחתום על מסמך סודיות​

התביעה הצבאית דרשה מעורכי דינם של הלוחמים העצורים בפרשיית שדה תימן לחתום על מסמך סודיות בכדי לקבל את חומרי החקירה בתיק • עורכי הדין עדי קידר ונתי רום מחוננו המייצגים חלק מהלוחמים: "לא נחתום על המסמך, דורשים כי החומר יועבר אלינו ללא דיחוי"
עורכי דינם של הלוחמים שנעצרו בפרשיית שדה תימן פנו לתביעה הצבאית לקבל את חומרי החקירה בתיק, זאת לאחר הארכת מעצר הבית בו נתונים חמשת הלוחמים. לתדהמתם, שלחה להם התביעה הצבאית מסמך עליו דרשה שיחתמו בטרם קבלת חומרי החקירה בו הם נדרשים לשמור על סודיות ולא להדליף חומרים חקירה. במסמך שנשלח לעורכי הדין נכתב בין היתר: "אני מתחייב בזאת לשמור על סודיות כלל החומרים שיעוברו במסגרת התיק ולא למוסרם, כולם או חלק מהם, לאיש מלבד עורכי הדין מצוות ההגנה בתיק".


עורכי הדין עדי קידר ונתי רום המייצגים חלק מהלוחמים מטעם ארגון חוננו המלווה את החשודים ומשפחותיהם מאז פרוץ הפרשה מסרו : "פעם אחר פעם התביעה הצבאית כובשת פסגה נוספת. חומרי חקירה מודלפים לכלי התקשורת, ואולם, כאשר הם אמורים להגיע לצוות ההגנה, דרשה התביעה כי אלו יחתמו על מסמך מחמיר לגבי אופן החזרת המסמכים והעברתם, דבר שלא מקובל וסותר כל נורמה. היה מצופה כי לאחר רצף ההתנהלות השערורייתית, שהחלה עוד ממעצרם של הלוחמים והמשך בהתנהלות התביעה למול המחבל, וההתעקשות על המעצר ומעצר הבית אשר פוגעים פגיעה אנושה במצבם הנפשי והכלכלי, שלא תשים רגליים בדבר הבסיסי והמקודש של ההליך המשפטי הסדור. אנו הודענו כי לא נחתום על מסמך כאמור ודורשים כי החומר יועבר אלינו ללא דיחוי".
המחדש
 

מאירלה

משתמש מקצוען
צה”ל הדיח את הקצינה שכינתה את המגזר הדתי-לאומי – “כת של אוכלי מוות”
דובר צה״ל הודיע כי עדי אנגרט, קצינת בריאות הנפש בחטיבת אלכסנדרוני, שכתבה כי אם שכולה “גאה במוות, וזו הציונות הדתית. כת של אוכלי מוות” – מודחת מתפקידה ומשירותה באוגדה • המהלך מגיע לאחר שזומנה היום לבירור פיקודי

דובר צה״ל הודיע הערב (שלשי) כי עדי אנגרט, קצינת בריאות הנפש בחטיבת אלכסנדרוני, שכתבה כי אם שכולה “גאה במוות, וזו הציונות הדתית. כת של אוכלי מוות” – מודחת מתפקידה ומשירותה באוגדה.

המהלך מגיע לאחר שקצינת בריאות הנפש זומנה היום לבירור פיקודי על ידי מפקד החטיבה. במהלך הבירור הבהיר מפקד החטיבה כי להתבטאויות חמורות אלו אין מקום בצה”ל. “בתום הבירור, החליט מפקד אוגדה 91 על הדחתה מתפקידה ומשירותה באוגדה. החלטה זו הובאה לידיעת הנגדת”, נמסר מדובר צה”ל.

“לוחמי חטיבת אלכסנדרוני ומפקדה נלחמו מהשבעה באוקטובר, עד היום, והביאו להישגים חשובים הן בצפון והן בדרום. המח”ט קפץ בשבעה באוקטובר להילחם נפצע בלחימה וחזר להילחם”, אומרים בצבא.

כזכור, ביממה האחרונה נחשף כי הקצינה הנלחמת בימים אלה ברצועת עזה התבטאה באופן מחפיר כלפי ציבור שהוא חלק ממשרתי היחידה. לאחרונה התבטאה בחשבון ה-X שלה כנגד הציבור הדתי לאומי, בין היתר התבטאה באופן שנוי במחלוקת בנוגע לאגרת ששלח המח”ט החדש של החטיבה ללוחמים. היא צילמה את דבריו של אל”מ משה פסל וכתבה: “נכנס לחטיבה מפקד חדש. דבר ראשון מאחל ללוחמים לבצע רצח עם. מקסים”.

את הדברים כתבה בתגובה לאמירתו של המח”ט שחתם את אגרתו “בברכת עד הניצחון”. בהתכתבות נוספת ברשת X התעמתה עם כתב התאגיד, חיים גולדישט, על רקע כתבה של הארץ נגד דבריה של ללי דרעי, אם שכולה שבנה סעדיה הי”ד נהרג בעת ששירת בחטיבה.

כותרת הכתבה של הארץ הייתה: “ללי דרעי מפגינה שביעות רצון ממות בנה, ואיש אינו מוחה”. אנגרט הגיבה לסערה שחוללה הכותרת המשמיצה כלפי האם השכולה וכתבה: “מה מזעזע במה שהוא כתב? לא היית מאמין אבל שיש תרבויות בישראל שבשבילן המוות הוא לא תכנית עבודה”.
 

RPO

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
צה”ל הדיח את הקצינה שכינתה את המגזר הדתי-לאומי – “כת של אוכלי מוות”
דובר צה״ל הודיע כי עדי אנגרט, קצינת בריאות הנפש בחטיבת אלכסנדרוני, שכתבה כי אם שכולה “גאה במוות, וזו הציונות הדתית. כת של אוכלי מוות” – מודחת מתפקידה ומשירותה באוגדה • המהלך מגיע לאחר שזומנה היום לבירור פיקודי

דובר צה״ל הודיע הערב (שלשי) כי עדי אנגרט, קצינת בריאות הנפש בחטיבת אלכסנדרוני, שכתבה כי אם שכולה “גאה במוות, וזו הציונות הדתית. כת של אוכלי מוות” – מודחת מתפקידה ומשירותה באוגדה.

המהלך מגיע לאחר שקצינת בריאות הנפש זומנה היום לבירור פיקודי על ידי מפקד החטיבה. במהלך הבירור הבהיר מפקד החטיבה כי להתבטאויות חמורות אלו אין מקום בצה”ל. “בתום הבירור, החליט מפקד אוגדה 91 על הדחתה מתפקידה ומשירותה באוגדה. החלטה זו הובאה לידיעת הנגדת”, נמסר מדובר צה”ל.

“לוחמי חטיבת אלכסנדרוני ומפקדה נלחמו מהשבעה באוקטובר, עד היום, והביאו להישגים חשובים הן בצפון והן בדרום. המח”ט קפץ בשבעה באוקטובר להילחם נפצע בלחימה וחזר להילחם”, אומרים בצבא.

כזכור, ביממה האחרונה נחשף כי הקצינה הנלחמת בימים אלה ברצועת עזה התבטאה באופן מחפיר כלפי ציבור שהוא חלק ממשרתי היחידה. לאחרונה התבטאה בחשבון ה-X שלה כנגד הציבור הדתי לאומי, בין היתר התבטאה באופן שנוי במחלוקת בנוגע לאגרת ששלח המח”ט החדש של החטיבה ללוחמים. היא צילמה את דבריו של אל”מ משה פסל וכתבה: “נכנס לחטיבה מפקד חדש. דבר ראשון מאחל ללוחמים לבצע רצח עם. מקסים”.

את הדברים כתבה בתגובה לאמירתו של המח”ט שחתם את אגרתו “בברכת עד הניצחון”. בהתכתבות נוספת ברשת X התעמתה עם כתב התאגיד, חיים גולדישט, על רקע כתבה של הארץ נגד דבריה של ללי דרעי, אם שכולה שבנה סעדיה הי”ד נהרג בעת ששירת בחטיבה.

כותרת הכתבה של הארץ הייתה: “ללי דרעי מפגינה שביעות רצון ממות בנה, ואיש אינו מוחה”. אנגרט הגיבה לסערה שחוללה הכותרת המשמיצה כלפי האם השכולה וכתבה: “מה מזעזע במה שהוא כתב? לא היית מאמין אבל שיש תרבויות בישראל שבשבילן המוות הוא לא תכנית עבודה”.
יש וחשוב לדייק שהיא לא הודחה מצה''ל אלא רק מהשירות העכשווי
בשונה מהלוחם משדה תימן שכל חטאו היה שהעיז להתראיין לפטריוטים בערוץ 14
כשלא עברו כמה שעות ואיש השמאל דו''צ הודיע שהוא מודח מצה''ל
לזה קוראים איפה ואיפה.
 

מישהו12

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
יש וחשוב לדייק שהיא לא הודחה מצה''ל אלא רק מהשירות העכשווי
בשונה מהלוחם משדה תימן שכל חטאו היה שהעיז להתראיין לפטריוטים בערוץ 14
כשלא עברו כמה שעות ואיש השמאל דו''צ הודיע שהוא מודח מצה''ל
לזה קוראים איפה ואיפה.
יצאה הודעה שהודחה לחלוטין ממילואיםץ
 

י. שלמה כהן

משתמש פעיל
עקיבא וייס: תיעוד בלעדי מהמהדורה: הרב הספרדי הבכיר הרב מאיר מאזוז נפגש עם הלוחמים החשודים בהתעללות במחבל בשדה תימן וחיזק אותם: "תצאו זכאים לחלוטין. הכתם את האויב אז מה? הכל טוב. בכל מדינה אחרת היו נותנים להם פרס".

עו"ד דמרי שמייצג חלק מהחשודים סיפר לרב בפגישה כי הביא חוות דעת של אחד הרופאים שהמחבל משקר. הרב מאזוז השיב: "ואם זה היה אמת? אין לנו זכות לעשות ככה?".

הכתבה המלאה
 

י. שלמה כהן

משתמש פעיל
עקיבא וייס: תיעוד בלעדי מהמהדורה: הרב הספרדי הבכיר הרב מאיר מאזוז נפגש עם הלוחמים החשודים בהתעללות במחבל בשדה תימן וחיזק אותם: "תצאו זכאים לחלוטין. הכתם את האויב אז מה? הכל טוב. בכל מדינה אחרת היו נותנים להם פרס".

עו"ד דמרי שמייצג חלק מהחשודים סיפר לרב בפגישה כי הביא חוות דעת של אחד הרופאים שהמחבל משקר. הרב מאזוז השיב: "ואם זה היה אמת? אין לנו זכות לעשות ככה?".

הכתבה המלאה

חוקר איראני (ע"פ פרטיו בטויטר)
IMG_20240904_230342_356.jpg
IMG_20240904_230342_356 (1).jpg
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צז

א יי מָלָךְ תָּגֵל הָאָרֶץ יִשְׂמְחוּ אִיִּים רַבִּים:ב עָנָן וַעֲרָפֶל סְבִיבָיו צֶדֶק וּמִשְׁפָּט מְכוֹן כִּסְאוֹ:ג אֵשׁ לְפָנָיו תֵּלֵךְ וּתְלַהֵט סָבִיב צָרָיו:ד הֵאִירוּ בְרָקָיו תֵּבֵל רָאֲתָה וַתָּחֵל הָאָרֶץ:ה הָרִים כַּדּוֹנַג נָמַסּוּ מִלִּפְנֵי יי מִלִּפְנֵי אֲדוֹן כָּל הָאָרֶץ:ו הִגִּידוּ הַשָּׁמַיִם צִדְקוֹ וְרָאוּ כָל הָעַמִּים כְּבוֹדוֹ:ז יֵבֹשׁוּ כָּל עֹבְדֵי פֶסֶל הַמִּתְהַלְלִים בָּאֱלִילִים הִשְׁתַּחֲווּ לוֹ כָּל אֱלֹהִים:ח שָׁמְעָה וַתִּשְׂמַח צִיּוֹן וַתָּגֵלְנָה בְּנוֹת יְהוּדָה לְמַעַן מִשְׁפָּטֶיךָ יי:ט כִּי אַתָּה יי עֶלְיוֹן עַל כָּל הָאָרֶץ מְאֹד נַעֲלֵיתָ עַל כָּל אֱלֹהִים:י אֹהֲבֵי יי שִׂנְאוּ רָע שֹׁמֵר נַפְשׁוֹת חֲסִידָיו מִיַּד רְשָׁעִים יַצִּילֵם:יא אוֹר זָרֻעַ לַצַּדִּיק וּלְיִשְׁרֵי לֵב שִׂמְחָה:יב שִׂמְחוּ צַדִּיקִים בַּיהוָה וְהוֹדוּ לְזֵכֶר קָדְשׁוֹ:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה