רותי קפלר , מנין לך סידורי העבודה של משרד החינוך מול הרשתות?
טענו כאן, את ואחרים, לגבי אופן העברת התשלום ממשה"ח, כי סעיפים רבים בשכר משולמים לפי ממוצעים שאין להם קשר למציאות.
א. כמו ששאלתי, מנין?
ב. האם זה שונה בבתי ספר של בית יעקב?
ג. האם זה שונה בכל הבעלויות שמפעילות את רוב התיכונים בארץ?
ועניין נוסף- את בחרת לתחקר שתי רשתות שאת מצהירה שידוע לך שהם עובדים לפי החוק. הבנתי משהו לא נכון?
עד כמה שאני מבינה את השטח, ה"עושק" האמיתי נמצא באינספור הרשתות הקטנות. שם השחיתות חוגגת.
ונוסף, כמו שכבר נכתב, שחיתויות רבות אינן מתועדות בתלוש. הציעו לי ללמד 10 שעות (חינוך עצמאי) ולהיות משולמת 9. גיחכתי, אבל המשרה אוישה עד מהרה. בגרסה קצת שונה עבדה חברה שלי ברשת קטנה בירושלים במשך שנים. החזרי שכר לימוד נבלעים בבור התקציבי של מוסדות, גמולים פשוט לא מוצאים את דרכם לשורה בתלוש וכו וכו
טענו כאן, את ואחרים, לגבי אופן העברת התשלום ממשה"ח, כי סעיפים רבים בשכר משולמים לפי ממוצעים שאין להם קשר למציאות.
א. כמו ששאלתי, מנין?
ב. האם זה שונה בבתי ספר של בית יעקב?
ג. האם זה שונה בכל הבעלויות שמפעילות את רוב התיכונים בארץ?
ועניין נוסף- את בחרת לתחקר שתי רשתות שאת מצהירה שידוע לך שהם עובדים לפי החוק. הבנתי משהו לא נכון?
עד כמה שאני מבינה את השטח, ה"עושק" האמיתי נמצא באינספור הרשתות הקטנות. שם השחיתות חוגגת.
ונוסף, כמו שכבר נכתב, שחיתויות רבות אינן מתועדות בתלוש. הציעו לי ללמד 10 שעות (חינוך עצמאי) ולהיות משולמת 9. גיחכתי, אבל המשרה אוישה עד מהרה. בגרסה קצת שונה עבדה חברה שלי ברשת קטנה בירושלים במשך שנים. החזרי שכר לימוד נבלעים בבור התקציבי של מוסדות, גמולים פשוט לא מוצאים את דרכם לשורה בתלוש וכו וכו