דרוש מידע עולים לירושלים תשפב - טיפים ומסקנות

גילי

משתמש רשום
למגיעים מחוץ לעיר-
מה הכתובת המדויקת של "עולים לירושלים"?
ליד מה זה?
איך מגיעים מתחנה מרכזית?
 

ELLIAGE

משתמש רשום
עיצוב גרפי
רק חייבת להגיד למארגנים שהיינו אתמול והיה מושלם ברמות ,הכל היה ממש ממש טוב, ההפקה של המופע המרכזי היה מושלם,הייתי עם 3 בנות שמאד נהנו מההרקדה לבנות ,שלא לדבר על הפינת ליטוף.הכל היה מושלם הילדים מאד רוצים לחזור. כל הכבוד על הארגון
 

Sara Rivka

משתמש מקצוען
הייתי אתמול עם אחיות שלי שלא גמרו לדבר על זה שהם 'יעלו לירושלים'
והיום הקטנה אמרה שהיא רוצה ללכת עוד פעם
@ייחיאל ממש תודה רבה ותמסור לגורמים הרלוונטים
 

האלמוני

משתמש מקצוען
מה צריך לתפוס?
אני עשיתי שם וזכיתי ולא הייתי צריכה לתפוס שום דבר
כנראה אתם מדברים על שני דברים
זכיתם במה? האושר היה רק לזכות במסך וזהו? מתי הייתם?
אני הייתי ביום ראשון, ומי "שזכה" קיבל כרטיס עבור השתתפות במשחק כזה שהילד נכנס לתוך כמו אלונקה, ומנוף מרים את זה, והוא מרחף מעל בריכת כדורים ענקיים, והוא צריך לתפוס כדור אחד, לפי הצבע של הכדור הוא יקבל איזה פרס, אצלכם זה לא היה?
 

גלגל הצבעים

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה והפקת סרטים
@ייחיאל , דבר ראשון כל הכבוד על התשובות המפורטות כאן, ובעיקר על ההרגשה שאכפת למישהו ועובדים כדי להשיג תוצאה ולא כמנהג מקומותינו שנוהגים להסתפק בכתבת סיכום מפרגנת ומפוברקת באחד מעיתוני המגזר וד"ל.

נהננו מאוד מאוד,

הערה קטנה
אולי כדאי ביומיים שנותרו להדגיש בכל מקום שהמתקנים נסגרים ב14.30, כי יש כאלה שבנו על החצי שעה הזו ופתאום סוגרים להם דלתות (וחשמל) בפינת ליטוף ובג'מבורי.
גם האזהרה ברמקול (שגם באה בהפתעה לקראת בסוף) מכוונת על "התורים" של המתקנים ולא מזכירים שם את שאר החדרים הנ"ל
כמובן להבא לכתוב מפורש במודעה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  23  פעמים

לוח מודעות

למעלה