מידע שימושי עדכונים, שאלות ותשובות, בעקבות השינויים הצפויים במחירי הרב קו בתחבורה הציבורית

sap13

משתמש מקצוען
אין בזה שום בעיה, זה חוקי לגמרי.
הבעיה שלכם תהיה רק במקרה שאורך הנסיעה השנייה בפני עצמה יהיה מעל 15 ק"מ.
אז באמת אם זה חופשי יומי אפילו של ה-15 ק"מ, אפשר באמת להגיע לכל הארץ כמעט.
וכן ב-90 דקות, אפשר לגמוע מרחקים....
 

מאירלה

משתמש מקצוען
אני לא מבין דבר אחד,
אתמול נסעתי בתוך ביתר, ואח"כ נסעתי לירושלים והנסיעה לירושלים לא עלתה כלום כי היה מעבר.
וכשחזרתי הנסיעה עלתה לי 12.5!!! (כשזה עלה לפני 9.70).

מה זה אומר? ששוה כל פעם לפני שנוסעים לירושלים לסוע בתוך ביתר ואז מרוויחים נסיעה???

כמה טיפשי הרפרומה הזאת!!!
לכאורה עדיף לעשות נסיעה פנימית בירושלים ואז לעלות לביתר , מישהו התנסה? או שלכולם יש החודש חופשי ארצי לחופש
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
לכאורה עדיף לעשות נסיעה פנימית בירושלים ואז לעלות לביתר , מישהו התנסה? או שלכולם יש החודש חופשי ארצי לחופש
זה ממש לא נכון, אם הנסיעה לביתר היא במרחק של עד 15 ק"מ היא עולה 5.5₪ ואם יותר מ-15 ק"מ היא עולה 12.5₪
כל ההבדל הוא באיזה תחנה עולים
 

מרגישה פלוס

משתמש צעיר
לגבי חופשי יומי, ממתי מוגדר יום חדש?
יותר נכון מאיזו שעה אני יכולה להטעין חופשי יומי?
6.00 בבוקר? 12.00 בלילה?
תודה מראש!
 

A052

משתמש סופר מקצוען
באתר רב קו אונליין, אפשר לטעון מראש חופשי יומי גם לתאריך מאוחר בהרבה ממחר.
 

דוכסוסטוס

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
לגבי חופשי יומי, ממתי מוגדר יום חדש?
יותר נכון מאיזו שעה אני יכולה להטעין חופשי יומי?
6.00 בבוקר? 12.00 בלילה?
תודה מראש!
אפשר להטעין עד שבוע מראש ולבחור את התאריך המבוקש.
הגדרת יום הוא מתחילת השירות בבוקר עד סופו, גם אחרי 12 בלילה. כך היה לפני הרפורמה ולא ידוע שהשתנה.
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
אפשר להטעין עד שבוע מראש ולבחור את התאריך המבוקש.
הגדרת יום הוא מתחילת השירות בבוקר עד סופו, גם אחרי 12 בלילה. כך היה לפני הרפורמה ולא ידוע שהשתנה.
אאל"ט סוף השירות מוגדר לשעה 3:00 בלילה
 

avim10

משתמש מקצוען
כמה תובנות לאחר כמה שימושים של בין הזמנים בתח"צ:
אני לא מבין דבר אחד,
אתמול נסעתי בתוך ביתר, ואח"כ נסעתי לירושלים והנסיעה לירושלים לא עלתה כלום כי היה מעבר.
וכשחזרתי הנסיעה עלתה לי 12.5!!! (כשזה עלה לפני 9.70).

מה זה אומר? ששוה כל פעם לפני שנוסעים לירושלים לסוע בתוך ביתר ואז מרוויחים נסיעה???

כמה טיפשי הרפרומה הזאת!!!

לכאורה עדיף לעשות נסיעה פנימית בירושלים ואז לעלות לביתר , מישהו התנסה? או שלכולם יש החודש חופשי ארצי לחופש
אכן, וכעת אני לא מדבר על ביתר, אלא על מודיעין עילית.
אם נעשתה נסיעה בתוך העיר לפני הנסיעה הבינעירונית, המכשיר לא נותן את הקוד של עד 40 ק"מ אלא מזהה כמעבר.
כך שמשתלם לנסוע תחנה בקו פנימי ורק אח"כ לעלות לקו הבינעירוני.
אותו דבר נסיעה חזרה מירושלים למודיעין עילית, לאחר נסיעה בעלות ל 5.5 ש"ח, היתה כלולה ב5.5 ש"ח, (זוהתה כמעבר), למרות שהנסיעה הראשונה היתה באגד תעבורה ולא בקווים עילית.
כשמישהו העיר את תשומת לבו של הנהג לכך, הוא אמר "מה שהמכשיר קובע"... (ברור לי שעקרונית לפי הרפורמה זה לא אמור להיות כך, אבל זה באג בהוראות שניתנו למכשירים, ובינתיים אנחנו מרוויחים (מבחינה הלכתית לפי בירור קצר שערכתי זה לא שונה מתקלה במכשירים שפוטרת את הנוסעים מלשלם).
אגב, כבר שתי נסיעות המכשיר של הנהג לא עבד, וחסכנו הרבה כסף ) ושמחנו שלא התפתינו בתחילת בין הזמנים לעשות חופשי.
אאל"ט סוף השירות מוגדר לשעה 3:00 בלילה
למרות שלא הודיעו על שינוי בנקודה הזו, מסתבר שהוא חל גם חל...
החופשי יומי תקף עד חצות, נסעתי מחוץ לעיר עם חופשי יומי, וחזרתי לעיר אחרי 12 בלילה, הוצרכתי לקו פנימי, ולהפתעתי גיליתי אח"כ שחויבתי על הנסיעה, למרות שהיה לי כמובן חופשי לאותו יום.
 

avim10

משתמש מקצוען
לגבי חופשי יומי, ממתי מוגדר יום חדש?
יותר נכון מאיזו שעה אני יכולה להטעין חופשי יומי?
6.00 בבוקר? 12.00 בלילה?
תודה מראש!

הגדרת יום הוא מתחילת השירות בבוקר עד סופו, גם אחרי 12 בלילה. כך היה לפני הרפורמה ולא ידוע שהשתנה
כמו שכתבתי בהודעה קודמת:
למרות שלא הודיעו על שינוי בנקודה הזו, מסתבר שהוא חל גם חל... :mad:
החופשי יומי תקף עד חצות, נסעתי מחוץ לעיר עם חופשי יומי, וחזרתי לעיר אחרי 12 בלילה, הוצרכתי לקו פנימי, ולהפתעתי גיליתי אח"כ שחויבתי על הנסיעה, למרות שהיה לי כמובן חופשי לאותו יום.
 

פינחס רוזנצוויג

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
נסעתי מתל השומר לירושלים, הנהג לחץ על משהו במכשיר התיקוף וזה הוריד לי 16 ש"ח (בנוסף על ה5.5 שעלה לי מתל השומר לאלוף שדה) אבל זה היה באגד, יתכן שבקווים זה אחרת.
 

avim10

משתמש מקצוען
אני לא מבין דבר אחד,
אתמול נסעתי בתוך ביתר, ואח"כ נסעתי לירושלים והנסיעה לירושלים לא עלתה כלום כי היה מעבר.
וכשחזרתי הנסיעה עלתה לי 12.5!!! (כשזה עלה לפני 9.70).

מה זה אומר? ששוה כל פעם לפני שנוסעים לירושלים לסוע בתוך ביתר ואז מרוויחים נסיעה???

כמה טיפשי הרפרומה הזאת!!!

לכאורה עדיף לעשות נסיעה פנימית בירושלים ואז לעלות לביתר , מישהו התנסה? או שלכולם יש החודש חופשי ארצי לחופש

אכן, וכעת אני לא מדבר על ביתר, אלא על מודיעין עילית.
אם נעשתה נסיעה בתוך העיר לפני הנסיעה הבינעירונית, המכשיר לא נותן את הקוד של עד 40 ק"מ אלא מזהה כמעבר.
כך שמשתלם לנסוע תחנה בקו פנימי ורק אח"כ לעלות לקו הבינעירוני.
אותו דבר נסיעה חזרה מירושלים למודיעין עילית, לאחר נסיעה בעלות ל 5.5 ש"ח, היתה כלולה ב5.5 ש"ח, (זוהתה כמעבר), למרות שהנסיעה הראשונה היתה באגד תעבורה ולא בקווים עילית.
כשמישהו העיר את תשומת לבו של הנהג לכך, הוא אמר "מה שהמכשיר קובע"... (ברור לי שעקרונית לפי הרפורמה זה לא אמור להיות כך, אבל זה באג בהוראות שניתנו למכשירים, ובינתיים אנחנו מרוויחים (מבחינה הלכתית לפי בירור קצר שערכתי זה לא שונה מתקלה במכשירים שפוטרת את הנוסעים מלשלם).
חזרתי לעדכן שהבאג תוקן היום, ונסיעה בינעירונית חויבה למרות שהיתה בזמן מעבר מנסיעה עירונית קודמת.
(למישהו שנסע באוטובוס קוים, ולא קבלן, המכשיר אמנם תיקף מעבר, אך הנהג עיכב אותו וסידר את הקוד לנסיעה בינעירונית, ככה קוים מרוויחים 2 תיקופים ע"ח המדינה. באוטובוסים של קבלן חיצוני יש מכשירים שא"א לראות על המכשיר מה חויב, רק מתקבלת הודעה "הפעולה בוצעה בהצלחה", אח"כ ראיתי באתר רב קו אונליין שחויבתי על הנסיעה ולא כמעבר).
 

sap13

משתמש מקצוען
נסעתי מתחנה מרכזית בעיר א' לתחנת ביניים בעיר ב (13 ק"מ סה"כ). ומשם לקחתי אוטובוס לעיר אחרת שזה מעל 2 ק"מ מתחנת הביניים, אבל זו נסיעה חזרה אחורה. זאת אומרת מתחילת הנסיעה בקו אוירי לעיר הסופית 15 ק"מ בלבד.
למה תיקף לי בנסיעה האחרונה?
 

A052

משתמש סופר מקצוען
יש תקלות במעבר, תוכלו לבקש החזר בנקודות על הקו, אם אכן לא עברו 90 דק'.
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
ה15 ק"מ הוא אוירי או בכביש?
אווירי

בשבוע שעבר נתקלתי בזה בקו 984 מב"ב לצפת שנוסע דרך חצור,
אלו שיורדים בחצור משלמים 27 ש"ח (121 ק"מ אווירי), ואלו שממשיכים עם האוטובוס לצפת משלמים 12 ש"ח (117 ק"מ אווירי)!
ועל כגון זה נאמר "משתלם לנסוע יותר"...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  106  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה