אז באמת אם זה חופשי יומי אפילו של ה-15 ק"מ, אפשר באמת להגיע לכל הארץ כמעט.אין בזה שום בעיה, זה חוקי לגמרי.
הבעיה שלכם תהיה רק במקרה שאורך הנסיעה השנייה בפני עצמה יהיה מעל 15 ק"מ.
לכאורה עדיף לעשות נסיעה פנימית בירושלים ואז לעלות לביתר , מישהו התנסה? או שלכולם יש החודש חופשי ארצי לחופשאני לא מבין דבר אחד,
אתמול נסעתי בתוך ביתר, ואח"כ נסעתי לירושלים והנסיעה לירושלים לא עלתה כלום כי היה מעבר.
וכשחזרתי הנסיעה עלתה לי 12.5!!! (כשזה עלה לפני 9.70).
מה זה אומר? ששוה כל פעם לפני שנוסעים לירושלים לסוע בתוך ביתר ואז מרוויחים נסיעה???
כמה טיפשי הרפרומה הזאת!!!
זה ממש לא נכון, אם הנסיעה לביתר היא במרחק של עד 15 ק"מ היא עולה 5.5₪ ואם יותר מ-15 ק"מ היא עולה 12.5₪לכאורה עדיף לעשות נסיעה פנימית בירושלים ואז לעלות לביתר , מישהו התנסה? או שלכולם יש החודש חופשי ארצי לחופש
אפשר להטעין עד שבוע מראש ולבחור את התאריך המבוקש.לגבי חופשי יומי, ממתי מוגדר יום חדש?
יותר נכון מאיזו שעה אני יכולה להטעין חופשי יומי?
6.00 בבוקר? 12.00 בלילה?
תודה מראש!
אאל"ט סוף השירות מוגדר לשעה 3:00 בלילהאפשר להטעין עד שבוע מראש ולבחור את התאריך המבוקש.
הגדרת יום הוא מתחילת השירות בבוקר עד סופו, גם אחרי 12 בלילה. כך היה לפני הרפורמה ולא ידוע שהשתנה.
מעניין מה באשר לקווי לילה, מה נחשב יום השירות שלהם.אאל"ט סוף השירות מוגדר לשעה 3:00 בלילה
אני לא מבין דבר אחד,
אתמול נסעתי בתוך ביתר, ואח"כ נסעתי לירושלים והנסיעה לירושלים לא עלתה כלום כי היה מעבר.
וכשחזרתי הנסיעה עלתה לי 12.5!!! (כשזה עלה לפני 9.70).
מה זה אומר? ששוה כל פעם לפני שנוסעים לירושלים לסוע בתוך ביתר ואז מרוויחים נסיעה???
כמה טיפשי הרפרומה הזאת!!!
אכן, וכעת אני לא מדבר על ביתר, אלא על מודיעין עילית.לכאורה עדיף לעשות נסיעה פנימית בירושלים ואז לעלות לביתר , מישהו התנסה? או שלכולם יש החודש חופשי ארצי לחופש
למרות שלא הודיעו על שינוי בנקודה הזו, מסתבר שהוא חל גם חל...אאל"ט סוף השירות מוגדר לשעה 3:00 בלילה
לגבי חופשי יומי, ממתי מוגדר יום חדש?
יותר נכון מאיזו שעה אני יכולה להטעין חופשי יומי?
6.00 בבוקר? 12.00 בלילה?
תודה מראש!
כמו שכתבתי בהודעה קודמת:הגדרת יום הוא מתחילת השירות בבוקר עד סופו, גם אחרי 12 בלילה. כך היה לפני הרפורמה ולא ידוע שהשתנה
אני לא מבין דבר אחד,
אתמול נסעתי בתוך ביתר, ואח"כ נסעתי לירושלים והנסיעה לירושלים לא עלתה כלום כי היה מעבר.
וכשחזרתי הנסיעה עלתה לי 12.5!!! (כשזה עלה לפני 9.70).
מה זה אומר? ששוה כל פעם לפני שנוסעים לירושלים לסוע בתוך ביתר ואז מרוויחים נסיעה???
כמה טיפשי הרפרומה הזאת!!!
לכאורה עדיף לעשות נסיעה פנימית בירושלים ואז לעלות לביתר , מישהו התנסה? או שלכולם יש החודש חופשי ארצי לחופש
חזרתי לעדכן שהבאג תוקן היום, ונסיעה בינעירונית חויבה למרות שהיתה בזמן מעבר מנסיעה עירונית קודמת.אכן, וכעת אני לא מדבר על ביתר, אלא על מודיעין עילית.
אם נעשתה נסיעה בתוך העיר לפני הנסיעה הבינעירונית, המכשיר לא נותן את הקוד של עד 40 ק"מ אלא מזהה כמעבר.
כך שמשתלם לנסוע תחנה בקו פנימי ורק אח"כ לעלות לקו הבינעירוני.
אותו דבר נסיעה חזרה מירושלים למודיעין עילית, לאחר נסיעה בעלות ל 5.5 ש"ח, היתה כלולה ב5.5 ש"ח, (זוהתה כמעבר), למרות שהנסיעה הראשונה היתה באגד תעבורה ולא בקווים עילית.
כשמישהו העיר את תשומת לבו של הנהג לכך, הוא אמר "מה שהמכשיר קובע"... (ברור לי שעקרונית לפי הרפורמה זה לא אמור להיות כך, אבל זה באג בהוראות שניתנו למכשירים, ובינתיים אנחנו מרוויחים (מבחינה הלכתית לפי בירור קצר שערכתי זה לא שונה מתקלה במכשירים שפוטרת את הנוסעים מלשלם).
מה זה נק'?יש תקלות במעבר, תוכלו לבקש החזר בנקודות על הקו, אם אכן לא עברו 90 דק'.
מוקדיםמה זה נק'?
אוויריה15 ק"מ הוא אוירי או בכביש?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת
קורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קיט ע'
קכא עָשִׂיתִי מִשְׁפָּט וָצֶדֶק בַּל תַּנִּיחֵנִי לְעֹשְׁקָי:קכב עֲרֹב עַבְדְּךָ לְטוֹב אַל יַעַשְׁקֻנִי זֵדִים:קכג עֵינַי כָּלוּ לִישׁוּעָתֶךָ וּלְאִמְרַת צִדְקֶךָ:קכד עֲשֵׂה עִם עַבְדְּךָ כְחַסְדֶּךָ וְחֻקֶּיךָ לַמְּדֵנִי:קכה עַבְדְּךָ אָנִי הֲבִינֵנִי וְאֵדְעָה עֵדֹתֶיךָ:קכו עֵת לַעֲשׂוֹת לַיי הֵפֵרוּ תּוֹרָתֶךָ:קכז עַל כֵּן אָהַבְתִּי מִצְוֹתֶיךָ מִזָּהָב וּמִפָּז:קכח עַל כֵּן כָּל פִּקּוּדֵי כֹל יִשָּׁרְתִּי כָּל אֹרַח שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי: