דרוש מידע עבודות הרכבת הקלה בירושלים - הם איבדו את זה לגמרי.

מצב
הנושא נעול.

יעלזו חסידים

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
לבעלי ממש קשה לסוע ברכבת , הוא אומר שיש פריצות גדולה מה שלא קיים בריכוז גבוה כ"כ באוטובוסים
הבעיה שהנסיעה באוטובוסים הפכה להיות נסיעה ארוכה במיוחד עקב הפקקים הרבים מכל העבודות בירושלים
מה גם שלעצום עיניים ברכבת במשך 20 דקות זה ממש לא קל.
מצד שני, לכל אשה חרדית קשה לנסוע באוטובוסים הדחוסים.
הרכבת, גם בשעות העומס שלה, טובה בהרבה מהבחינה הזאת (גם כי אין בה סיבובים חדים ובלימות ותאוצות שבהם הנוסעים נהדפים אחד על השני, אלא נסיעה ישרה.)
נראה לי שמצאנו פתרון, רכבות לנשים ואוטובוסים לגברים...
 

malka yosefi

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
D I G I T A L
בלת"ק.
נראה שבאמת אין סוף לפרוייקטים של התשתיות/ התחדשות עירונית/ רכבת.
מצמצמים נתיבים לטובת רכבת? כל עוד זה זמנית ובפעילות מתמדת, נסבול בינתיים את הפקקים.
העניין שזה לא נגמר..
זמן העבודות הולך ומתארך, ואין צפי למתי בדיוק זה יסתיים.
זה הולך להימשך לנצח?
 

תילתן

משתמש סופר מקצוען
סבא שלי היה יהודי צדיק, ממש צדיק
בחיים לא שמעתי אותו מתלונן על כלום בטח לא על תח"צ ששם הוא נסע כל חיו..
תמיד היה לו בחליפה ספר קודש, עלה לתח"צ התיישב ופתח ספר..
לפעמים הוא לא ירד בתחנה שלו כי היה מרוכז בספר, זה קרה הרבה פעמים..
 

Ruty Kepler

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עלה לתח"צ התיישב

בזמן של סבא שלכם, היה מקום לשבת בתח"צ...
היום בזמני עומס בירושלים, כדי לעלות לאוטובוס צריך להידחס בין כל הנוסעים שעומדים בדלת, לחטוף זץ ברגל משתי עגלות תאומים אימתניות, להימחץ אל עוד עשרות אנשים ונשים במעבר הצר ולקוות להצליח להגיע אל הדלת בתחנת הירידה.
 

ליטאי פשוט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
בכלל לא ברור אני יגיד יותר חד משמעי שכן!!!
בפרט שזה הולך לחבר את הר הצופים
המפגינים בבר אילן הצליחו לבלבל אותך...
זה מה שהולך להיות!
התכנון הוא לשני קווי רק"ל בבר אילן, אחד מהר הצופים לגילה דרך קריית הממשלה בגבעת רם (מכונה גם 'קו הקמפוסים'), והשני מנווה יעקב להר נוף.
 

ערער בערבה

משתמש מקצוען
קו 68 מחבר היום בין הר הצופים לתחנה מרכזית (ועובר שומו שמים! בבר אילן), וכנוסע קבוע בקו זה, אני יכול לומר, שהפריצות שם לא מתקרבת לאחד מאלף ממה שיש ברכבת ביפו, בד"כ יש שם שתי חילונים זקנים, ועוד שתי סטודנטים, והרבה הרבה חרדים שמגיעים לביקור היולדות הרבות בלעה"ר בהר הצופים.
ומעולם לא ראיתי שחרדים נמנעים מלעלות על קו זה, כך שהטענה לא עומדת במקומה.
אהמממממ
באיזה שעות אתה נוסע??
אני נוסעת קבועה בקו. מאזור המרכזית לכיוון קרית הממשלה וגבעת רם, (ולהיפך בצד השני) נוסעים כמויות של סטודנטים וסטודנטיות בכל הגילאים, וממש לא 2 סטודנטים.
הדיבורים הקולניים שאני שומעת שם מסמרים לי לפעמים את השערות.
לא הייתי רוצה לעלות עם ילדים עם הנשמות הטהורות שלהם לרכבת שמאוכלסת בהרכב הנ"ל.
 

תילתן

משתמש סופר מקצוען
בזמן של סבא שלכם, היה מקום לשבת בתח"צ...
היום בזמני עומס בירושלים, כדי לעלות לאוטובוס צריך להידחס בין כל הנוסעים שעומדים בדלת, לחטוף זץ ברגל משתי עגלות תאומים אימתניות, להימחץ אל עוד עשרות אנשים ונשים במעבר הצר ולקוות להצליח להגיע אל הדלת בתחנת הירידה.
לא, לא, לא !
חיים של יהודים בקום המדינה היו גם מחוץ לירושלים
ומי שמכיר את העיר הגדולה יודע שהאוטובוסים היו מפוצצים כבר אז

אני לא מדבר בכלל על עגלות שבעבר בכלל לא היה להם מקום ייעודי בתחצ
אני מדבר על תלונות הנשים שהבעלים שלהם לא יכולים לנסוע באוטובוס מחמת הפריצות,
זהו הסבא נסע בקו 5 שכידוע ''קו 5 נוסע אל הים...''
השאיר אחרי דורות ישרים וטובים למרות הכל.
 

דודסטו

משתמש סופר מקצוען
בלת"ק צריך לזכור שבלע"ה האוכלוסיה בירושלים גודלת בקצב שלא מוכר בשום עיר בעולם (ורוב רובו מאנ"ש ב"ה) כך שתמיד צריך להמציא ולמצוא פתרונות ליעול של תחבורה כי הרי מובן מאיליו שכמות הרכבים על הכביש מכפילה את עצמה בקצת מטורף
 

מרובע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
D I G I T A L
בלת"ק צריך לזכור שבלע"ה האוכלוסיה בירושלים גודלת בקצב שלא מוכר בשום עיר בעולם (ורוב רובו מאנ"ש ב"ה) כך שתמיד צריך להמציא ולמצוא פתרונות ליעול של תחבורה כי הרי מובן מאיליו שכמות הרכבים על הכביש מכפילה את עצמה בקצת מטורף
זה רק מדכא אותנו עוד יותר.
כי אנחנו יודעים שעוד עשרים שנה כשיסיימו את העבודות של הרכבת הקלה, אז ישברו הכל בחזרה כי צריך פתרון תחבורתי חדש...
 

מרובע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
D I G I T A L
במשך חלק גדול מהיום הרכבת עמוסה מאוד ואין מקום אפילו בעמידה (בערך בשמונה עד עשר בבוקר, ובאחת עד שלוש בצהריים, ובארבע חמש שש וכו').
עכשיו התחיל החום והתחיל הפריצות,
היא נמצאת בכל מקום, גם באוטובוסים וגם ברכבות.

ועוד נקודה: לאדם החרדי הממוצע לפעמים יכול להיות יותר קשה להתמודד מול פריצות חרדית קלה, מאשר מול פריצות חילונית חמורה ואכמ"ל.
 

תוהה ומשתומם

משתמש מקצוען
אהמממממ
באיזה שעות אתה נוסע??
אני נוסעת קבועה בקו. מאזור המרכזית לכיוון קרית הממשלה וגבעת רם, (ולהיפך בצד השני) נוסעים כמויות של סטודנטים וסטודנטיות בכל הגילאים, וממש לא 2 סטודנטים.
הדיבורים הקולניים שאני שומעת שם מסמרים לי לפעמים את השערות.
לא הייתי רוצה לעלות עם ילדים עם הנשמות הטהורות שלהם לרכבת שמאוכלסת בהרכב הנ"ל.
אני נוסע בעיקר מהר הצופים לבר אילן וחזור, בקטעים האלו אין כמעט סטודנטים, ואת מדברת על הקטע שמהמרכזית לגבעת רם וחזור, ושם בהחלט יש יותר חילונים וסטודנטים, כך שדברינו אינם סותרים זה את זה:rolleyes:
 

איזה טוב השם

משתמש פעיל
1649681924291.png

מכאן
 

נעמה CPA

משתמש מקצוען
סתם סיפור:
שכן שלי נסע עם אישתו לטיול ללונדון, הם הסתבכו שם בדרכים
הוא התקשר לאבא שלו שהיה גר בלונדון לפני למעלה מ40 שנה! עלה לארץ כשהיה בחור
אבא שלו אמר, איפה אתה נמצא? ואמר תלך ימינה, שמאלה וכו וכו
אחרי 40 שנה שלא היה בלונדון!
בארץ אבל ירושלים עולה על כולנה, גם אם חודש יוצא שלא היו אז נאבדים
תחנות מתבטלות, קווי אוטובוס משתנים, מעברים נחסמים
פשוט הזיההה
 

הלומד מפרוג

משתמש פעיל
אם היו עושים קטע קטע היו מסיימים עוד 50 שנה,
אפשר להתווכח על איכות העבודות ועל הצורה והקצב.
אבל צריך לדעת בכללי, שלא הייתה ברירה, וצריך לשנות את מערך התחבורה בעיר ומשה ליאון או מי שזה לא יהיה קיבל החלטה לעשות הכל בבת אחת - כי זה תוכניות שמשתלבות אחת עם השנייה,
גם אם זה יתפשל בדרך - הכוונות טובות - זה בטוח.
נווה יעקב מכיר?
אתה יודע כמה זמן סגור שם הקטע של הרכבת? 10 שנים,
יש שם רמזורים כי עוד שניה יש רכבת!!,
עכשיו שהתחילו להניח מסילות אז יש רמזורים אפילו שצומת חסום,
מכיר את העובדות בגוש דן הלואי בירושלים כך
 

rew3020

משתמש מקצוען
אחד מתלונן למה כן עושים מסלול עוקף והשני מתלונן למה לא עושים מסלול עוקף.
בסוף שניהם לא יצביעו לליאון. כי שניהם ממורמרים...
אויש. תעזוב את ליאון להצטלם עם הטרקטורים ביום ערב של אולי שלג.

הצבעתי על הזנחה פושעת בתכנון של כל מה שקשור לאזרח הקטן.
אם מתכננים עבודות בכזה היקף בלי כל התייחסות לתח"צ שאמור לתפקד באותו זמן - הרי זה מוכיח מה עומד בראש של המתכננים. יותר נכון - לא יודע מה עומד להם בראש, אני כן יודע מה לא עומד להם בראש - וזה טובת התושבים.

[השינוי של קו פלוני זה אינו קשור כלל לעבודות]
 

פנטזיה 3D

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
לשמחתי הרבה אינני מהמפגינים נגד הרכבת (ולא נגד שום דבר אחר) ואינני מתנגד אידיאולוגית לרכבת הקלה ואם כבר להיפך.
תמיד הייתי מאוד בעד וספגתי בשקט את הסבל המתמשך מהעבודות הרבות בירושלים.
לאחרונה נפל לי האסימון שהם פשוט איבדו את זה,
כל חור בירושלים איפה שלא תלך הכל עבודות ועבודות שלא נגמרות.
דוגמא קטנה -
שכונת נווה יעקב, עד לפני 5 שנים בקירוב לא היה אפילו רמזור אחד בתוך השכונה,
היום 'בזכות' הרכבת, יש בשכונה 7 צמתים מרומזרים בקירוב.
כבר 5 שנים בקירוב שאלפי התושבים סובלים יום יום את הרמזורים העיקר שעוד xxx שנים יהיה רכבת בשכונה.
הסבל בבר אילן מישהו יכול לתאר במילים?
ירמיהו, שרי ישראל, רמת אשכול, מעלות דפנה, תלפיות, הכניסה לירושלים, קריית הממשלה
איפה שאתה לא תזוז בירושלים - לא תוכל לזוז בגלל העבודות של הרכבת.
העיריה משקיעה מיליונים ביח''צ על העתיד הוורוד שמחכה מעבר לפינה,
(ממש בימים אלו העיריה עורכת קמפיין בנושא, בשילוב עיתון 'חשוב' במגזר שיש לו 'נאמנות' רבה בציבור בגילוי האמת לציבור ובריחה משקר וטיוח נתונים מחרידים ככל שיהיו)
שמי שסובל מעבודות הרכבת - שיצלם את האזור הבעיתי והעיריה ישלחו 'צלם מיוחד' שיצלם את האזור,
ויראו איך המקום ייראה אחרי העבודות.
בקיצור אין תושב ירושלמי אחד שלא מבין על מה אני מדבר!
סבל נוראי יום יומי לתושבים בין בעלי הרכבים ובין נוסעי התחבורה הציבורית.
אני חושב שאנו הירושלמים חייבים להתאגד ולהבהיר לעירייה, לעומד בראשה,
לנציגים, ובמיוחד לדוד זוהר מחזיק תיק התחבורה
(מחזיק תיק בעירייה זה כמו שר בממשלה - זאת אומרת מחזיק תיק תחבורה זה כמו שר התחבורה
עמדת כוח גדולה מאוד בתחום החזקת התיק)
שהיה לא תהיה - לא יכולים להרוס את החיים למיליון ירושלמים בשביל החיים הוורודים שיהיו עוד 200 שנה
(כאילו שכשיגמרו עבודות הרכבת לא יתחילו בעבודות על פרויקטים חדשים שגם אז יבטיחו איך החיים יהיו יפים עוד ככה וככה שנים, קשה עכשיו הקלה אחר כך. גיהנום עכשיו גן עדן אחר כך)
השקר הקבוע שהקושי העכשווי זה זמני ויגמר אוטוטו כבר עבר את תוקפו
אם העיריה תמשיך להתאכזר בתושבים - יושבי הבניין בכיכר ספרא ישובו לביתם בבושת פנים בחירות הבאות + קלון לכל החיים
כל נציגי הציבור בעיריית ירושלים (ובכנסת! נכון, יותר קל לצעוק כל היום אנטיוכוס על בנט ופרעה על ליברמן אבל אם היה אכפת להם ממנו הם היו עובדים בשבילינו ולא מקשקשים שטויות ומתבטלים כל הזמן) אחראים לעוול הנוראי.
החל בראש העיר ומחזיק תיק התחבורה
ועד אחרון חברי העיריה
סומך על אלפי קוראי פוסט זה שיזדהו עם הדברים שנכתבים בלב כואב ושותת סבל מתמשך
ויעשו ככל שביכולתם לשנות את המצב.
נא לשתף כמה שיותר לתועלת מיליון ירושלמים שהתיאשו כבר
אוטוטו כל ירושלים תהפוך ל @כביש 6
 

אב"ם

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
שכחתם כמה דברים בכל השרשור המתלונן הזה,
א. זה שהעבודות לוקחות שנים באזור בר אילן- ירמיהו קשור "טיפטיפה" לכמות ההפגנות וההרס שנעשה שם ע"י הקיצוניים, רק לחשוב על זה שבונים משהו הולכים לישון ויום למחרת לטפל בהרס ולהתחיל מהתחלה, ערי מסכנות ממש!(וזה בלי לחשוב על זה שעלויות הבניה שם קפצו מעצם זה שמעמידים שם "גלמים" של אבטחה....)
ב. כשמקפחים אותנו, אנחנו בוכים למה רק לחילונים נותנים, מתחילים לתת לנו אנחנו מבינים איזה "גן עדן" זה....
אז נתנו לנו וזה בעז"ה יפתור לנו הרבה בעיות, האוטובוסים כרגע זוועה בהתגלמותה, בקופסת סרדינים יש יותר מקום משם...(ותארו את זה נהדר כמה מפה...)
ג. בואו נדבר על הבעיה העיקרית של התכנונים במדינה, נגיד בשנת 2000 התחיל להיות עומס בכביש מסוים ככה עבר שנה ושנתיים העומס התעצם, בשנת 2005 אושרה תוכנית לפיתוח הכביש והגדלה מ2 נתיבים ל3,
עד שהתחילו עבודות חצי שנה עברה ועבודות עוד שנה וחצי סה"כ 7 שנים מהעומס עד שפתרו את הבעיה.
אבל-
הבעיה לא נפתרה כמות הרכבים שעוברים שם בכביש ב7 שנים הללו הכפילה את עצמה, בעיה נשארה אז עברים עוד שנה שנתיים עד שאוחזים שם שיש עומס ושוב אותו תהליך כדי לגלות בסוף שהבעיה עודנה קיימת- טלאי על טלאי....:(
והלוואי וכל זה היה קורה כ"כ מהר כמו שתואר פה!
 

לחיות

משתמש רשום
אנשים לא טפשים ואנשי פרוג לא בכיינים.

כל אחד מבין בלי להיות מהנדס וכו’ שההתנהלות של העירייה לוקה בחסר בכל מה שקשור לתכנון ולביצוע
משה ליאון מעניין אותו התוצאה הסופית מה הוא ’עשה’ בעיר...
לא לקחו בחשבון מספיק את סבל התושבים והסביבה
באזור קינג גורג’ רחביה -לא היה קורה כזה דבר. בטוח
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  57  פעמים

לוח מודעות

למעלה