דרוש מידע עבודות הרכבת הקלה בירושלים - הם איבדו את זה לגמרי.

מצב
הנושא נעול.

Harmonyapro

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
לשמחתי הרבה אינני מהמפגינים נגד הרכבת (ולא נגד שום דבר אחר) ואינני מתנגד אידיאולוגית לרכבת הקלה ואם כבר להיפך.
תמיד הייתי מאוד בעד וספגתי בשקט את הסבל המתמשך מהעבודות הרבות בירושלים.
לאחרונה נפל לי האסימון שהם פשוט איבדו את זה,
כל חור בירושלים איפה שלא תלך הכל עבודות ועבודות שלא נגמרות.
דוגמא קטנה -
שכונת נווה יעקב, עד לפני 5 שנים בקירוב לא היה אפילו רמזור אחד בתוך השכונה,
היום 'בזכות' הרכבת, יש בשכונה 7 צמתים מרומזרים בקירוב.
כבר 5 שנים בקירוב שאלפי התושבים סובלים יום יום את הרמזורים העיקר שעוד xxx שנים יהיה רכבת בשכונה.
הסבל בבר אילן מישהו יכול לתאר במילים?
ירמיהו, שרי ישראל, רמת אשכול, מעלות דפנה, תלפיות, הכניסה לירושלים, קריית הממשלה
איפה שאתה לא תזוז בירושלים - לא תוכל לזוז בגלל העבודות של הרכבת.
העיריה משקיעה מיליונים ביח''צ על העתיד הוורוד שמחכה מעבר לפינה,
(ממש בימים אלו העיריה עורכת קמפיין בנושא, בשילוב עיתון 'חשוב' במגזר שיש לו 'נאמנות' רבה בציבור בגילוי האמת לציבור ובריחה משקר וטיוח נתונים מחרידים ככל שיהיו)
שמי שסובל מעבודות הרכבת - שיצלם את האזור הבעיתי והעיריה ישלחו 'צלם מיוחד' שיצלם את האזור,
ויראו איך המקום ייראה אחרי העבודות.
בקיצור אין תושב ירושלמי אחד שלא מבין על מה אני מדבר!
סבל נוראי יום יומי לתושבים בין בעלי הרכבים ובין נוסעי התחבורה הציבורית.
אני חושב שאנו הירושלמים חייבים להתאגד ולהבהיר לעירייה, לעומד בראשה,
לנציגים, ובמיוחד לדוד זוהר מחזיק תיק התחבורה
(מחזיק תיק בעירייה זה כמו שר בממשלה - זאת אומרת מחזיק תיק תחבורה זה כמו שר התחבורה
עמדת כוח גדולה מאוד בתחום החזקת התיק)
שהיה לא תהיה - לא יכולים להרוס את החיים למיליון ירושלמים בשביל החיים הוורודים שיהיו עוד 200 שנה
(כאילו שכשיגמרו עבודות הרכבת לא יתחילו בעבודות על פרויקטים חדשים שגם אז יבטיחו איך החיים יהיו יפים עוד ככה וככה שנים, קשה עכשיו הקלה אחר כך. גיהנום עכשיו גן עדן אחר כך)
השקר הקבוע שהקושי העכשווי זה זמני ויגמר אוטוטו כבר עבר את תוקפו
אם העיריה תמשיך להתאכזר בתושבים - יושבי הבניין בכיכר ספרא ישובו לביתם בבושת פנים בחירות הבאות + קלון לכל החיים
כל נציגי הציבור בעיריית ירושלים (ובכנסת! נכון, יותר קל לצעוק כל היום אנטיוכוס על בנט ופרעה על ליברמן אבל אם היה אכפת להם ממנו הם היו עובדים בשבילינו ולא מקשקשים שטויות ומתבטלים כל הזמן) אחראים לעוול הנוראי.
החל בראש העיר ומחזיק תיק התחבורה
ועד אחרון חברי העיריה
סומך על אלפי קוראי פוסט זה שיזדהו עם הדברים שנכתבים בלב כואב ושותת סבל מתמשך
ויעשו ככל שביכולתם לשנות את המצב.
נא לשתף כמה שיותר לתועלת מיליון ירושלמים שהתיאשו כבר
בלת''ק
בניית מסלול לרכבת הקלה זה סיוט. עם זה כולם מסכימים.
גם אנחנו במרכז סבלנו ועדיין סובלים מרורות מהדבר הזה.
רק בשונה ממכם אלינו היא בכלל לא נכנסת.. בקושי עוברת ליד.
ובכל זאת היו וישנם עדיין לילות שלמים של חפירות (רק ה' יודע עד איפה עוד יש להם לחפור)ורעידות בכל האזור.
הפסקות חשמל יזומות ושאינן, ניתוקי מים, לכלוך ורעש בכל שעות היממה.
שלא לדבר על הבולעניים שנפערים בכל פינה..
והפקקים אוי...הפקקים... דרך שלוקחת חצי שעה הופכת לשעתיים במקרה הטוב.
ובאמת הסיוט הגדול שהסיפור הזה כבר קרוב ל5 שנים היה צריך להיגמר בספטמבר 2021 ונדחה לאוקטובר 2022.
ותנחשו מה... דחו אותו בנתיים למרץ 2023...וגם אז מסופקים עם החברה תצליח לעמוד ביעד...
רק ה' יודע מה הם עושים שם שעות על גבי שעות ואיזו עיר תחתית הם בונים כבר 6 שנים והם עדיין מסופקים אם יספיקו לעמוד ביעד...
לא באתי להתבכיין או להתחרות במסכנות אלא רק לחדד נקודה מסוימת שצוינה כאן.
אצלנו כבר מזמן אומרים שמשה ליאון יפסיד את הבחירות הבאות רק בגלל התחבורה והעבודות הלא נגמרות. מישהו שם איבד את זה לגמרי.
מאחלת לעצמי ולכל יושבי המרכז את משה ליאון ראש עיר לפחות לשנה אחת.
יש לכם כתובת לפניות.
קדימה תפנו.
זה שסובלים בשקט לא עוזר ולא יעזור לאף אחד ובטח שלא יזיז או ישנה משהו.
כאן אין למי לפנות!
אין ראש עיר שאחראי על הנושא.
אין עירייה ספציפית שעומדת בראש הדבר הזה.
כך שבאמת לא נותר לנו אלא פשוט לסבול בשקט.. ולייחל שבקרוב נזכה כולנו להנות מהעניין ולראות את הרכבת מבפנים ולא רק בנסיעות מבחן בלתי נגמרות..

בשורות טובות ופסח כשר ושמח!!
 
נערך לאחרונה ב:

Harmonyapro

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
לא צודק, מה הקטע להטריף את כל האזור, במקום לעשות מתחת להאדמה כמו כל העולם (וגם בארץ במקומות יותר מתקדמים כמו גוש דן)!!!
רק נקודה קטנה לדיוק..
בגוש דן אומנם חופרים בלי סוף מתחת לאדמה אבל בפועל הרכבת ברובה על הכביש מלבד קטעים מסוימים בהם הכביש צר יותר או צומת מרובת נתיבים.
 

איזה טוב השם

משתמש פעיל
קשור "טיפטיפה" לכמות ההפגנות וההרס שנעשה שם ע"י הקיצוניים,
אם אתם זוכרים כמה זמן לקחו העבודות של הקו האדום... ולא היו שם שום הפגנות

האוטובוסים כרגע זוועה בהתגלמותה, קופסת סרדינים
גם ברכבת הקלה

ג. בואו נדבר על הבעיה העיקרית של התכנונים במדינה, נגיד בשנת 2000 התחיל להיות עומס בכביש מסוים ככה עבר שנה ושנתיים העומס התעצם, בשנת 2005 אושרה תוכנית לפיתוח הכביש והגדלה מ2 נתיבים ל3,
עד שהתחילו עבודות חצי שנה עברה ועבודות עוד שנה וחצי סה"כ 7 שנים מהעומס עד שפתרו את הבעיה.
אבל-
הבעיה לא נפתרה כמות הרכבים שעוברים שם בכביש ב7 שנים הללו הכפילה את עצמה, בעיה נשארה אז עברים עוד שנה שנתיים עד שאוחזים שם שיש עומס ושוב אותו תהליך כדי לגלות בסוף שהבעיה עודנה קיימת- טלאי על טלאי....:(
והלוואי וכל זה היה קורה כ"כ מהר כמו שתואר פה!

והנקודה העיקרית, שזה לא איזשהו דבר בלתי צפוי
הרי כבר שנים יש דוחות ומחקרים דמוגרפיים עמוסים לעייפה בנתונים כמה בדיוק צפוי הגידול בכל תחום
 

אב"ם

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים

איזה טוב השם

משתמש פעיל
עדיין באוטובוסים זה יותר גרוע (ואני נוסעת כמעט כל שבוע בשתיהם).
אפשר היה פשוט לתגבר את השירות של האוטובוסים לפי כמות הנוסעים, כמו במדינה מתוקנת.
וזה היה הרבה הרבה יותר זול מהעלויות העצומות של הקמת הרכבת,
(שגם היא לא תפתור את הבעיה אם לא יתאימו את כמות הקרונות ותדירות הנסיעות באופן שיספק לכמות הנוסעים העדכנית נסיעה נורמלית ונוחה)
 

תוהה ומשתומם

משתמש מקצוען
אנשים לא טפשים ואנשי פרוג לא בכיינים.

כל אחד מבין בלי להיות מהנדס וכו’ שההתנהלות של העירייה לוקה בחסר בכל מה שקשור לתכנון ולביצוע
משה ליאון מעניין אותו התוצאה הסופית מה הוא ’עשה’ בעיר...
לא לקחו בחשבון מספיק את סבל התושבים והסביבה
באזור קינג גורג’ רחביה -לא היה קורה כזה דבר. בטוח
זה קרה ועוד איך, אנחנו מספיק מבוגרים לזכור איך רחבו יפו וקינג גור'ג, היו נראים שנים ע"ג שנים בזמן שעבדו שם.
 

תוהה ומשתומם

משתמש מקצוען
וסתם ככה ליאון עצמו שמעתי שאמר לנציג העירייה של גור שרצו את איצטדיון טדי לאירוע שעשו שם לאחרונה לא זכור בדיוק אמר לנציג שנותן לו את זה בתנאי שלא ידבר איתו על הנושא של חילול שבת מזעזע!!
מה מזעזע, עצם ההצעה של ליאון, או העובדה שאין לו ספק שהצעקות של אותו נציג היא נטו פוליטית, ואם הוא יתן לו תופין שמן העסק יירגע??? (כמו שהיה אגב עם ראש העיר שקדם לליאון...)
 

ליטאי פשוט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
אפשר היה פשוט לתגבר את השירות של האוטובוסים לפי כמות הנוסעים, כמו במדינה מתוקנת.
וזה היה הרבה הרבה יותר זול מהעלויות העצומות של הקמת הרכבת,
(שגם היא לא תפתור את הבעיה אם לא יתאימו את כמות הקרונות ותדירות הנסיעות באופן שיספק לכמות הנוסעים העדכנית נסיעה נורמלית ונוחה)
ואז לא היה מקום ברחובות לרכב פרטי
 

איזה טוב השם

משתמש פעיל
ואז לא היה מקום ברחובות לרכב פרטי
אפשר לעשות נת"צ, וזה באמת דבר חשוב. והעלויות של זה עדיין רחוקות מהעלויות המטורפות של הרק"ל שהם עשרות מליארדים, לדוגמא בת"א:
1649694186858.png
 

אב"ם

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
היה להם כסף מיותר חפשו למי לתת, החליטו להוציא אותו כדי לעשות רע לתושבים נכון?!
הגברת אוטובוסים זה לא פתרון לטוח ארוך.
וכמות שמכיל אוטובוס אחד לעומת רכבת....
ובל נשכח את האנרגיה הירוקה....
 

איזה טוב השם

משתמש פעיל
הגברת אוטובוסים זה לא פתרון לטווח ארוך.
למה?

ובל נשכח את האנרגיה הירוקה....

וגם את התיירות והמודרניזציה והחוייה העירונית ועוד כמה עניינים באמת חשובים, אבל אם היו נותנים לך את הכסף (עשרות מליארדים!) היית בודאי עושה אתו דברים חשובים יותר,
(ובלי להטריד חלק מהתושבים שרואים בכך פגיעה בצפור נפשם, והם בני אדם למרות הכל, ויש להם את הדברים שחשובים להם).
 
נערך לאחרונה ב:

אלעזר 1

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
מוזיקה ונגינה
UX UI
D I G I T A L
יוצרי ai
תכניות התחבורה בי-ם (מעודכן לתשרי פ"א)
 

קבצים מצורפים

  • Jer-Transport-projects-web-page.pdf
    10.9 MB · צפיות: 130

אב"ם

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
כי פה עושים תשתית אחת במקום להגדיל כל הזמן כבישים ולעשות נתצי"ם האוכלוסייה גדלה לא?!
ולא יודעת בטוח יש עוד הסברים למיניהם תשאלו את המומחים...;)
בתכלס' כמה לא האמינו שהרכבת תפתור בעיות במרכז העיר ותראו איך המרכז נראה עכשיו....
אם היו נותנים לך את הכסף היית בודאי עושה אתו דברים חשובים יותר.
אולי.
יש אוטובוסים חשמליים.
תחזוקה של אוטובוס לעומת רכבת?
כמות נהגים?
כמות נוסעים?
עלות?
זמן חיים של כל אחד מהכלים?
תדירות?

...
יכול להיות שיש עוד פתרונות- לא שללתי, אבל הסמכות לא בידיים שלי, וזה מה שד' החליט בשבילנו ("לב מלכים ושרים..") כנראה שזה הכי טוב....
אם אתם חושבים שבידיים שלכם לשנות את זה אז בשמחה
emoji_u1f917.png
.
 
נערך לאחרונה ב:
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  58  פעמים

לוח מודעות

למעלה