כבישים עבודות בכביש 446 למודיעין עילית

מצב
הנושא נעול.

דמוקרטיה

משתמש רשום
אני באמת חושב שהפיתרון לתופעות האלה זה להקים גם קבוצה של איזה 50 חבר'ה חרדיים, שכל פרויקט שמקימים באיזורים החילוניים, כמו הרחבות כביש או הרמת רכבת, מיד יחלו לטרפד את זה מיד בתואנות שווא של 'אוקולוגיה' 'יאפצ'קוגיה' 'צער בעלי חיים' 'שמירה על האוזון' ועוד מיני מילים גבוהות.
לא יתכן שלרוב היישובים החילוניים בארץ ואפילו כביש לאיזה קיבוץ נידח בדרום הארץ ישנם כבישי גישה רחבי ידיים, וכשזה מגיע ללבנות כבישים ליישובים חרדיים זה כבר נהיה נזק אוקולוגי וכו', כאילו מה? הכבישים לאיזורים החילוניים פחות מזיקים לחיות ולטבע מאשר כבישים ליישובים החרדיים?
אתמהה.​
אגב מדובר ב-577 איש
בקישור הזה https://mavat.iplan.gov.il/SV4/1/7001004235/310
ניתן להרחיב את לשונית התנגדויות
סתם לדוגמא... שווה קריאה;)
1711638964917.png

מה יש לומר? אכן משכנע...
 

Yael Mor

משתמש מקצוען
אגב מדובר ב-577 איש
בקישור הזה https://mavat.iplan.gov.il/SV4/1/7001004235/310
ניתן להרחיב את לשונית התנגדויות
סתם לדוגמא... שווה קריאה;)
צפה בקובץ המצורף 1610840
מה יש לומר? אכן משכנע...
חח כמה צחקתי🤣
זה נשמע שהמשורר הלאומי כתב את זה, לא התנגדות לבניית כביש גישה. חבל שהם לא הוסיפו מחיקת הסמארטפונים מסדר היום כדי שלא ישכחו איך נראית המשפחה שלהם בעוד כמה שנים...
הפוכים על כל הראש היצורים האלו, העניין שמתיחסים לשטויות שלהם ברצינות.
 

avi++

משתמש מקצוען
אגב מדובר ב-577 איש
בקישור הזה https://mavat.iplan.gov.il/SV4/1/7001004235/310
ניתן להרחיב את לשונית התנגדויות
סתם לדוגמא... שווה קריאה;)
צפה בקובץ המצורף 1610840
מה יש לומר? אכן משכנע...
אני גם חושב ככה
על מנת לשמר את הטבע לא די במניעת סלילת כבישים חדשים, אנחנו חייבים להרוס גם את הכבישים הישנים, מודיעין מדי גדולה, לפי התוכנית שלי, אנחנו נצמצם אותה ב50% מהשטח כיום ובמקום זה ניטע יער גדול ורחב ידיים עם צבאים, צבים, ציפורים, ריח של גשם, עלי שלכת, אורניות בחורש, פריחה באביב ועוד הרבה מרעין, בישין, צבעים ותחושות...
אחרת, איך יכירו אותם הילדים והנכדים שלנו???
 

ש. סופר

משתמש רשום
אינני יודע מה סוכם במנהל אתמול,
אך לו אני ראש העיר,
הייתי מפיק מטעם העירייה ערב על "אקולוגיה וארכיאולוגיה"…
ומזמין לשם באופן אישי את כל המתנגדים לתכניות
מביא כמה מומחים לסביבה שינאמו שם על הצורך לשימור הסביבה
ואולי גם יוצא לסיור בשטח המדובר על טרקטורונים וכד'
הכל כיד הדמיון הטובה
כשהאסטרטגיה היא למחוק את כל ההתנגדויות עד סוף הערב הנ"ל
ומי שלא משתכנע מקבל טיפול פרטני בעירייה,
דבר נוסף,
שוכר איש יח"צ בכיר שיתן עבודה בתקשורת הכללית
על "הכביש הירוק" שיבנה תוך שימור המרקם האקולוגי העדין באזור…
ותוך שנה מסיים את הפרוייקט!
 

בוסו

משתמש מקצוען
באמת צריך לבדוק את רשימת המתנגדים איפה הם גרים (כדיתא או מודיעין)
ואיזה כלי רכב יש להם 4*4 או 4*4 או לחילופים רכב שטח אחר
ולסתום להם ת'פיות
ולפי זה

חשיפת איצקוביץ: בעיריית מודיעין עילית פועלים מאחורי הקלעים למציאת פתרון קסם למצוקת הפקקים בכביש 446 המוביל אל העיר. איצקוביץ לא ירחיב פרטים.​

לא נשמע שיצא טוב משם
וזה תגובת """ההלם""" של י"ג הנכבד
שעל אף שהוא נלחם (כמו שראינו בחוברות חג) זו התוצאה
ככה מרגיש לי
 
נערך לאחרונה ב:

ש. סופר

משתמש רשום
אני מתכוון למהלך לא לוחמני, לא לחפש את ה4*4 שלהם,
אני מתכוון להידברות,
כמו שישראל פרוש מאלעד (לשעבר) עשה עם קיבוץ נחשונים, הם התנגדו לכל דבר שהוא הציע ובסוף הם שיחררו כי הוא יודע לדבר איתם,
תתן להם הרגשה שאתה מכבד אותם והם ירגעו,
בדיוק כמו שלך חשוב שיהיה בתי מדרש במודיעין, להם חשוב שישמרו על הטבע במודיעין עילית,
אני עוסק בקירוב, מכיר את האנשים והערכים שלהם,
אל תשדר להם בוז על הסביבה כי זה ממריץ אותם להתנגד
מה שיעזור זה הרבה כבוד, ובעיקר חוויות
אין לכם מושג מה יעשה להם ערב אומנותי על טבע וסביבה ביוזמת העיריה
זה ישבור להם את התדמית שהתקשורת יוצרת על החרדים כל הזמן!
 
נערך לאחרונה ב:

אופקים 1

משתמש פעיל
אני מתכוון למהלך לא לוחמני, לא לחפש את ה4*4 שלהם,
אני מתכוון להידברות,
כמו שישראל פרוש מאלעד (לשעבר) עשה עם קיבוץ נחשונים, הם התנגדו לכל דבר שהוא הציע ובסוף הם שיחררו כי הוא יודע לדבר איתם,
תתן להם הרגשה שאתה מכבד אותם והם ירגעו,
בדיוק כמו שלך חשוב שיהיה בתי מדרש במודיעין, להם חשוב שישמרו על הטבע במודיעין עילית,
אני עוסק בקירוב, מכיר את האנשים והערכים שלהם,
אל תשדר להם בוז על הסביבה כי זה ממריץ אותם להתנגד
מה שיעזור זה הרבה כבוד, ובעיקר חוויות
אין לכם מושג מה יעשה להם ערב אומנותי על טבע וסביבה ביוזמת העיריה
זה ישבור להם את התדמית שהתקשורת יוצרת על החרדים כל הזמן!
הם לא מתנגדים דווקא לכביש, את הכביש רובם מוכנים לבלוע, אפשר להקים גדרות לאורך הכביש כדי שבעלי חיים לא יכנסו ולבנות גשרים אקולוגיים.
הם מתנגדים בעיקר לכל הפיתוח שאמור להיות ליד הכביש, אזור תעשיה ובית עלמין.
אכן, יש צורך ביח"צ, שיספר לתושבי מודיעין, שהעירייה מתכננת מהפך, שיוביל לעליה בשיעור העובדים במודיעין עילית, וגם יפחית את העומסים בכביש 443 באופן דרמטי (כי התושבים יעבדו ויקברו בסמוך לעיר).
אפשר לחלק את התוכנית לשתי חלקים, וכך לקבל לפחות את כביש הגישה, ואפשר גם להמתין עוד מספר ימים, האזנתי לחלק מהועדה, הרושם שלי מחברי הועדה (ובמיוחד מהיועץ המשפטי) שהם עומדים לאשר לכל הפחות את הכביש בתקופה הקרובה.
 

חיים הקוסם

משתמש מקצוען
הם לא מתנגדים דווקא לכביש, את הכביש רובם מוכנים לבלוע, אפשר להקים גדרות לאורך הכביש כדי שבעלי חיים לא יכנסו ולבנות גשרים אקולוגיים.
הם מתנגדים בעיקר לכל הפיתוח שאמור להיות ליד הכביש, אזור תעשיה ובית עלמין.
אכן, יש צורך ביח"צ, שיספר לתושבי מודיעין, שהעירייה מתכננת מהפך, שיוביל לעליה בשיעור העובדים במודיעין עילית, וגם יפחית את העומסים בכביש 443 באופן דרמטי (כי התושבים יעבדו ויקברו בסמוך לעיר).
אפשר לחלק את התוכנית לשתי חלקים, וכך לקבל לפחות את כביש הגישה, ואפשר גם להמתין עוד מספר ימים, האזנתי לחלק מהועדה, הרושם שלי מחברי הועדה (ובמיוחד מהיועץ המשפטי) שהם עומדים לאשר לכל הפחות את הכביש בתקופה הקרובה.
איפה מאזינים?
 

אופקים 1

משתמש פעיל
ע"פ ויקיפדיה שטח שיפוט מודיעין 50,000 דונם
מודיעין עילית 4070 !!!!!!!!!!
כבשת הרש
כמה השחיתו קרקעות בשביל סדר גודל אוכלוסיה כמעט דומה זל"ז
מקומם
לפי בדיקה מדגמית שלי, המתנגדים הם תושבי המושבים ולא תושבי מודיעין.
 

יוסייוסייוס

משתמש מקצוען
לפי בדיקה מדגמית שלי, המתנגדים הם תושבי המושבים ולא תושבי מודיעין.
מודיעין עילית היא מקרה קיצוני הממחיש את הבעיה להזיז משהו במדינה.
====================
ישנה בעיה כללית במדינה והיא השליטה של בעלי המושבים על הקרקעות.
ישנם הרבה ישובים השולטים על שטחים עצומים שאמורים להיות חקלאיים.
הם לא נותנים לבנות ומתעשרים מהשטח על חשבון כולם.
הם יורשי הקיבוצים של פעם שהיו חקלאיים, הם שטחים אדירים.
זה בעיה קשה במדינה שלא קמה ממשלה ומערכת המשפט [הם השולטים...] שתילחם בחוסר הצדק הזה.
 

אופקים 1

משתמש פעיל
ושם שמעו אותם??
בשלב כלשהו פקעה סבלנותו של היועץ המשפטי, והוא קטע את המתנגדים, תוך שהוא מסביר להם, שהשלב כעת הוא לא הגשת התנגדויות לתוכנית, אלא לפתרונות שהוצעו לועדה.

הוא אמנם לא אמר זאת בפירוש, אבל מדבריו הבנתי שהם הגישו התנגדויות שלא במקום, כיון שההנגדויות האלה הוגשו בעבר, הוגשו כעת פתרונות שאמורים לצמצם את הנזק.
וכעת, בטענות לא הייתה התייחסות לפתרונות שהציגו היזמים (עיריית מודיעין עילית ומועצה אזורית בנימין)

לפי מה שהבנתי, הועדה קיבלה את טענות 2 הצדדים, כלומר הסכימה שיש צורך בכביש נוסף, כי הכביש הקיים אינו עונה על צרכי תושבי מודיעין עילית, וגם הסכימה שצריך לדאוג לתושבי הגבעות, כלומר חזירי הבר ושאר הדיירים, לכן ביקשה שהמתכננים יציגו פתרונות.

בועדה כעת, הוצג תסקיר השפעה על הסביבה, וכן פתרונות שאמורים לצמצם את הנזק לסביבה.
המתנגדים, (כנציגי מהלכי על ארבע), התבקשו (ולא עשו זאת בזמן שאני הקשבתי לועדה) לחוות את דעתם לגבי הפתרונות עבור בעלי החיים.
החלופה שנבחרה, צמודה ככל הניתן למושבים (דבר שאכן יכול להשפיע על איכות החיים של המושבים, כלומר מפגעי רעש וזיהום אוויר) כדי להטיב עם בעלי החיים.
ניתן להתגבר על המפגעים האלה באמצעות קירות אקוסטיים, כך שלא מדובר בבעיה בלי פתרון.

לדעתי, תהיה עוד ישיבה אחת בזמן הקרוב, והכביש הזה יאושר, כך שב2028 נוכל כולנו להתכבד ולצפות בתחילת העבודות...
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  8  פעמים

לוח מודעות

למעלה