לא יודע אם אתה חסיד או ליטאי, אבל הליטאים אומרים אותו דבר בדיוק רק להפך-שאת החסידים קל לגבש ויש קהילות חסידיות פורחות בהר יונה טבריה עמנואל עפולה והליטאים נשארים תקועים בירושלים בני ברק מו"ע בית שמש.העובדה שהליטאים מתפשטים לכל מקום והחסידים נשארו בגדול תקועים בבית שמש
כל ההתיישבויות הליטאיות בפריפריה מדובר במאות משפחות בודדות בכל מקום ובינתיים לצערי לא מתייחסים לזה כהצלחה מסחררת.
לכן אמרתי, חסיד ויז'ניץ ילך לעפולה, חסיד סלונים ילך לעמנואל/קרית גת, חסיד בעלז ילך להר יונה, שזה הרבה יותר נוח, מאשר לליטאי ללכת לאיזו פריפריה נידחה שהקשר היחיד בין המתגוררים במקום הוא שיש להם כובע קנייטש (בלי לזלזל בבשורת הפריפריה רק שבינתיים זה לא כ"כ תופס בציבור הליטאי).אבל מה יעשה חסיד ויזניץ בקריית גת?
ומה יעשה חסיד בעלז בעפולה?