הטעם המושלם

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
ממש בגדול כיח קראתי בערך עד פרק 7.
אדם בעל תשובה שאשתו גיורת וחוזרת לגילולי בית אביה, והוא בורח עם הילדים שלו לארץ כי אשתו רוצה לקחת איתה את הילדים.
 

צ'מפיון

משתמש חדש
אני מחפשת ספר מתח סגנון יונה ספיר:)
אמרו לי שנקמת דם של רז לב ארי הוא בסגנון.. מישהו מכיר את הספר ויכול להמליץ ממקור ראשון?
אני קראתי את מנוטרל שיצא באזור פורים פסח. אני מאוד אהבתי את זה ואני חושב שזה ממש מומלץ
 

שמש שוקעת

משתמש צעיר
למה?
לדעתי היא עושה כ"כ הרבה קשיים במשפחה כדי לא לבלבל את הקוראים עם מדי הרבה דמויות (ולמרות זאת יש מלא דמויות) והספרים שלה סגנון של הזדהות עם קוראים שאולי חווים אותה התמודדות וכלים להתמודד לדעתי...
הספרים של ליבי קליין הכי מציאותיים שקיים. המציאות לצערנו לא פשוטה, אפילו לפעמים יותר מהספר. נכון שהספרים לא קלים, אבל הם מציאותיים לגמרי לגמרי.
לא התכוונתי לקשיים הם מציאותיים מאד לצערי התכוונתי לסופים הפנטסטיים איכשהו בסוף כולםםםם חוזרים בתשובה ,מבריאים וכו’ ושלא לדבר על זה שגברים שם בוכים חופשי והעלילות לא כל כך אמינות ושיהיה ברור, זה לא סותר (לדעתי) את זה שהספרים שלה מהממים.
 

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים

ברמן

משתמש פעיל
אם כבר מדברים על א. בראב מה הסדר של הספרים[מה ראשון-שני-שלישי]
 

ברמן

משתמש פעיל
בקשר לכל מה שנאמר פה על הספרים של חוי בר, חברה שלי הכריחה אותי ליקרוא את הסדרה נאמנות שלה בתענה שזה יותר יפה מיונה ספיר והרבה סופרים/אות של זאנר המתח ומה אגיד לכם התאכזבתי הספרים כתובים לדעתי בצורה מאוד לא אוטנטית ואמיתית העלילה מידי מנסה לחקות את יונה ספיר (שוב סוכן על רווק שמתחזק ומתחתן אם אישה של חבר/בן דוד ולה יש במקרה בשתי הספרים 3 ילדים, 2 בנים ובת) וגם היא מהרבבת מידי הרבה רגש אם דמות שלדעתי אמורה להיות די חסינה מרגשות.
בקיצור לדעתי יש ספרים שעולים עליה בהרבה אבל כנראה כל אחד והטעם שלו...
בולללללללל
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יי לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

סוכות • אתגר חופשי

לוח מודעות

למעלה