דרוש מידע סיפור הזוי והתנהלות מקוממת!

מצב
הנושא נעול.

chaluma

משתמש מקצוען
הגעתי למרפאה לטיפול שיניים אצל דוקטור....
במרפאה הידועה ומפורסמת בחוסר הדיוק בזמנים ובעיכובים הגדולים
התור שלי היה אמור להיות ב-11:00, כיוון שאף פעם התור לא בזמן שנקבע מראש התקשרתי במיוחד למרפאה ע"מ לברר מתי אפשר להגיע אמרו לי להגיע ב-11:20
הגעתי למרפאה ורק לאחר 20 דקות המתנה נוספות נכנסתי לרופאה, הרופאה הזריקה לי חומר להרדמה, ומיד נעלמה מהשטח, האסיסטנטית יצאה אחריה ונותרתי בחדר לבד לזמן ממושך.
מולי היה שעון, כך שיכולתי לעקוב, ב-11:40 הרופאה יצאה מהחדר, והמתנתי לשווא עוד עשרים דקות!!! בחדר ריק!
ב-12:00 יצאתי לחפש את הרופאה, היא היתה במזכירות והתעלמה ממני, ומקריאתי שאני באמצע טיפול.
לאחר שסיימה את עיסוקיה, היא פנתה אלי ואמרה בהתנשאות שהתדיינה עם רופא אחר לגבי הפציינטים הבאים....:confused:
אמרתי לה שזה ממש לא בסדר מבחינתי, אז היא אמרה לי לקבוע תור ליום אחר ולבוא בליווי מבוגר אחראי שידע להרגיע אותי ושילמד אותי להמתין בסבלנות !!! (אמנם אני עדיין רווקה אך בשום אופן לא ילדה הזקוקה לליווי!)
פניתי למנהל והוא הקשיב, פנה לרופאה ואמר לי שמילת המפתח היא סבלנות ואם אין לי סבלנות אז לא אקבל טיפול (!):(
הדוקטור נזפה בי שלא היה קורה כלום גם אם היא היתה הולכת לשתות קצת קפה ולנוח בזמן הזה, ושאם אמשיך להתחצף היא תסלק אותי מהמרפאה.
ואז היא אמרה לי שאלך לנגב את הנזלת (!) ואקבע תור ליום אחר,
ושהיא אינה מסכימה לטפל בשום אופן בפציינטית קצרת רוח כמוני...:eek:


הלכתי לביתי עם פה רדום וטיפול מותחל כולי מושפלת והמומה!:mad:


מה עושים במקרה כזה? למי אפשר לפנות?
אשמח לתגובותיכם!

יש תכנית ברדיו (לא חרדי) שנקראת "יהיה בסדר". אם תעלי לשם ותספרי הם ככל הנראה יחזרו אליך על 6 ויתנצלו וכו'. זה ממש מקלקל להם את השם. חברות מאוד סנוביות היו צריכות להוריד את האף בתכנית הזאת.
בהצלחה!
 

פ.נ

משתמש סופר מקצוען
יש תכנית ברדיו (לא חרדי) שנקראת "יהיה בסדר". אם תעלי לשם ותספרי הם ככל הנראה יחזרו אליך על 6 ויתנצלו וכו'. זה ממש מקלקל להם את השם. חברות מאוד סנוביות היו צריכות להוריד את האף בתכנית הזאת.
בהצלחה!
תפני לגאי לרר"הצינור"
 

אלישבע בעל צדקה

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
לפני כל פניה לכל גוף שהוא..(חוץ מלתקשורת פרסומית)
תנסי לחזור בשיחת טלפון או למרפאה ולדבר עם המנהל או הרופאה ולחזור על השיח שהיה
ותוציאי מהם הודאה על זה שזה קרה
רק ככה יהיה לך הוכחות ברורות ותוכלי לפנות לגורמים המתאימים או לאיים
 

אמא ועוד..

משתמש מקצוען
נשמע רע ומקומם, הייתי שמח לשמוע את הצד השני

לשם המשחק בלבד, וללא כל רמיזה והאשמה כלפי פותח האשכול - בואו נחשוב על זוית אחרת, דמיונית שקרתה בארץ
רחוקה..

מרפאת שינניתי, צפון מזרח סיביר..
הרופא התורן סגר בחבטה של תסכול את הטלפון, מתי כבר יבינו מנהלי המחוז שכושר הקיבולת של המרפאה חצה מזמן את ה150% ואי אפשר להספיק את כל המשימות שיש לבצע, רק שורת הרווח מעניינת אותם שם בהנהלה, הם לא רואים מה הולך פה..

פציינט צעיר ואנרגטי נכנס לקבל טיפול, הרופא מזריק לו חומר הרדמה שדורש זמן ספיגה של כרבע שעה בהתאם לנתונים הספציפיים של הטיפול המדובר
היות ובחדר ההמתנה הלקוחות עומדים וממתינים - יצא הרופא לנצל את הזמן הזה כדי להתייעץ לגבי טיפולים שממתינים בהמשך
חלפה רבע השעה, והרופא התעכב 5 דקות נוספות בהתייעצות המדוברת שהסתעפה לדיון מעמיק יותר מהצפוי

לפתע הופיע הפציינט שקם מכסא הטיפול על דעת עצמו, והחל קורא בקול אל הרופא: 'הלו, לאיפה נעלמת'..?
הרופא שהיה מרוכז בהתייעצות לא ענה לו..
הפציינט הצעיר החל לעורר מהומה, צעק על המזכירה, הפריע לאחרים לקבל שירות עד שננזף ע"י כמה מבוגרים שהמתינו בתור, 'לאט לך, צעיר נלהב, לא כל דבר בחיים מסתדר כפי שהיינו רוצים'
לאחר מס' דקות נוספות סיים הרופא את הדיון וניגש אל הפציינט הזועם ואמר לו: אדוני, ניצלתי את הזמן כדי לקצר את משך ההמתנה של הפציינטים הבאים, לטובת כולם, בזמן הזה לא יכולתי לטפל בך בכל מקרה משום שיש להמתין לספיגת חומר ההרדמה באופן המיטבי, יכולתי לשבת לידך ולשתות קפה, מה זה היה עוזר לך? יכולתי גם ללכת לנוח רבע שעה.. העדפתי לנצל את הזמן כדי לקצר טיפול בפציינטים נוספים, נכון שהתעכבתי מס' דקות נוספות, תתכבד בבקשה ותתאזר בסבלנות, כולם פה רוצים לסיים הכי מהר שאפשר ואנחנו כורעים תחת העומס, צעקות ומהומות של צעיר בטוח בעצמו ובטוח שכל העולם לשירותו - לא יועילו כאן, אם אין לך הבנה למה שמתחולל פה - קבע לך תור אחר ותבוא עם מישהו מבוגר שיתן לך פרספקטיבה קצת יותר בוגרת על התנהלות במצבים כאלה.. אגב, קח נייר ותנגב את הפה, אתה לא מרגיש כנראה אבל נוזל לך רוק באזור ההרדמה.


ויצא הצעיר, זועם ורותח, ויחשוב היאך הוא נוקם את נקמתו, ויעלה פוסט נוקב, ויזדהו איתו אנשי העיר לאמר: רופא גרוע שבגרועים..


עד כאן סיפור מדומיין לחלוטין, ללא כל קשר לסיפור הנוכחי
רק אולי, אולי, יש דברים שנתונים לפרשנות ולחוויה אישית שלא בהכרח נראים כך מן הצד השני



לעצם החויה הלא נעימה ששיתפת - משתתף בצערך, זה לא נעים בכלל.
יתכן ואתה צודק,
אבל במקרה כזה, רופא אנושי היה מעדכן את הפציינט: לחומר ההרדמה המסויים שהזרקתי לך לוקח רבע שעה להשפיע בצורה מיטבית. אני יוצא בינתיים לסדר כמה ענינים נחוצים.

א"א להשאיר פציינט עם פה רדום על מיטת טיפולים, להיעלם ל20 דקות (שמבחינת המטופל זה- להיעלם בלי תאריך חזרה...) ולהתפלא שהלקוח מתעצבן...

וגם בהמשך- על הרופא לקחת אחריות ולהסביר למטופל שהוא יצא כי ידע שהחומר עוד לא משפיע, ורק שכח לעדכן את המטופל. מותר להתנצל....
לא להתקיף חזרה.


מטופל שנמצא על מיטת הטיפולים הוא במצב של חוסר אונים. ודאי אם הטיפול כבר התחיל.
 

למעשייה

משתמש פעיל
תגובתה הייתה שאלך לקבוע לי תור ליום אחר ושהיא לא מעוניינת לטפל בי!!!!:mad:
ככל הידוע לי, עפ"י חוק אסור לרופא לסרב לטפל באדם ספציפי.

כמובן ששאר הדברים שתוארו לעיל ככל שקרו הם אכן מזעזעים, ובהנחה שיש לכם הוכחות לכך הרי שאתם יכולים לפנות לגורמים הרשמיים (באישור רב?!)...
 

msphoto

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
יתכן ואתה צודק,
אבל במקרה כזה, רופא אנושי היה מעדכן את הפציינט: לחומר ההרדמה המסויים שהזרקתי לך לוקח רבע שעה להשפיע בצורה מיטבית. אני יוצא בינתיים לסדר כמה ענינים נחוצים.

א"א להשאיר פציינט עם פה רדום על מיטת טיפולים, להיעלם ל20 דקות (שמבחינת המטופל זה- להיעלם בלי תאריך חזרה...) ולהתפלא שהלקוח מתעצבן...

וגם בהמשך- על הרופא לקחת אחריות ולהסביר למטופל שהוא יצא כי ידע שהחומר עוד לא משפיע, ורק שכח לעדכן את המטופל. מותר להתנצל....
לא להתקיף חזרה.


מטופל שנמצא על מיטת הטיפולים הוא במצב של חוסר אונים. ודאי אם הטיפול כבר התחיל.

לחלוטין לא אמרתי שהרופא בסדר..

רק שיש עוד צדדים למטבע וצריך להיזהר לפני קפיצה למסקנות נמהרות ושופטות


ולעצם החוויה השלילית - מזדהה לחלוטין
 

*דבורי*

משתמש צעיר
לחלוטין לא אמרתי שהרופא בסדר..

רק שיש עוד צדדים למטבע וצריך להיזהר לפני קפיצה למסקנות נמהרות ושופטות


ולעצם החוויה השלילית - מזדהה לחלוטין
האם אתה מכיר מקרוב מישהו בתחום רפואת השיניים?
אם לא הייתי משערת שהרופאה רחוקה מתורה ומצוות לפי התיאור
הייתי בהחלט חושדת שמדובר במישהו מהקרובים אליך....:rolleyes:
 

Harmonyapro

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
מעניין למה כשהשני סובל מגיבים כ"כ בציניות, ומנסים ללמד זכות על הצד השני,
אותי למדו, ונראה שכך גם כולנו, שצריך לכאוב את כאבו של השני, וכ"ז שלא סופר שמו של הרופא,
אפי' אבק לשון הרע אין כאן, זה זלזול ביחסי אנוש,
ועוד לצחוק על דבריו? בציניות?
לא נתקלתי בדבר כזה..
בושה...
יש אנשים שתמיד ידונו לכף זכות. לא משנה מה יהיה גם אם ידרכו וירמסו אותם בכיכר העיר.
זה סוג של אופי.

זה טוב?? לא, בכ''א לא תמיד, הרבה פעמים הם הופכים מהר מאד לפראיירים.

יש בזה יתרון? כן. אחרי הכל דווקא בדברים הרגישים ביותר נחפש דווקא אותם, ולא כדי ''לנצל'' אלא בכדי להנות ולא במעט מהלב שלהם. הוא מיוחד דווקא בגלל שהוא יודע להכיל גם את האויב הכי גדול בצורה כ''כ רגישה.


אין באמור לעיל שום כוונה לאי מי.
כואבת את סיפורה של פותחת האשכול, לא נעים בכלל.
לא יודעת מה הייתי עושה במקומך.. מה שבטוח שלא חוזרת לאותו מקום אף פעם.
 

אביל'ל

משתמש פעיל
יש אנשים שתמיד ידונו לכף זכות. לא משנה מה יהיה גם אם ידרכו וירמסו אותם בכיכר העיר.
זה סוג של אופי.

זה טוב?? לא, בכ''א לא תמיד, הרבה פעמים הם הופכים מהר מאד לפראיירים.

יש בזה יתרון? כן. אחרי הכל דווקא בדברים הרגישים ביותר נחפש דווקא אותם, ולא כדי ''לנצל'' אלא בכדי להנות ולא במעט מהלב שלהם. הוא מיוחד דווקא בגלל שהוא יודע להכיל גם את האויב הכי גדול בצורה כ''כ רגישה.


אין באמור לעיל שום כוונה לאי מי.
כואבת את סיפורה של פותחת האשכול, לא נעים בכלל.
לא יודעת מה הייתי עושה במקומך.. מה שבטוח שלא חוזרת לאותו מקום אף פעם.
בטוח שלא זה המקרה, אמנם הוא לא יודע מי אני אבל אני מכיר את מאיר, והוא רגיש לרגשות הזולת,
פה התפספס, והציניות הייתה לא במקום, על זה זעקתי...
 

Harmonyapro

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
בטוח שלא זה המקרה, אמנם הוא לא יודע מי אני אבל אני מכיר את מאיר, והוא רגיש לרגשות הזולת,
דווקא בגלל זה.
הוא לא התכוון לפגוע באותה אחת, אלא קצת יותר להרגיע ולתת גם קצת כיוון חיובי לכל העניין.

אף אחד לא אמר שזה מה שקרה בפועל.
 

הרי זהב

משתמש סופר מקצוען
הסיפור לפי המתואר הוא מזעזע ולא תקין משום בחינה. גם אחרי הבאת 'הצד השני' הדמיוני.
הרדמה לשיניים פועלת תוך מספר דקות. אם לא, הרופאה צריכה להוסיף חומר.
ובכלל, היא צריכה לעקוב מה קורה עם הפציינט.
רופאה לא יכולה להשאיר פצייטית לבד 20 דקות על הכסא אחרי הרדמה! ואפילו בלי אסיסטנטית. ולא משנה כמה לקוחות ממתינים! זה חוסר אחריות רפואית, חוץ מזלזול בפצינט.
ואם לדוגמא היתה מגיבה לא טוב להרדמה?
יש לי ניסיון עם רופאי/ות שיניים לא מעטים, ומעולם לא קרה משהו דומה לזה.
ברגע שנתנה הרדמה, הטיפול התחיל, והרופאה חייבת להיות שם ולא להשאיר את הפציינטית לבד 20 דקות! ומי יודע כמה עוד זמן היתה משאירה אותה אם לא היתה קמה.
שלא לדבר על הזלזול, ההשפלה ועל ה'עונש' - לא לטפל בה באותו יום, אחרי שכבר קבלה זריקת הרדמה.
כל מילה
 

רבקי בינעט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
לא לשתוק בשום פנים ואופן!!!!!!
ואם זה מאוחדת אז מתאים לי בול הסיפור.
או שבכל הקופות אנחנו שפוטים שלהם....
הקטע שלא כולם מתלוננים וזה חבל!
 

חיה4

משתמש מקצוען
(למה חשבתי שהדברים יתקבלו בפרספקטיבה נכונה...? לא יודע)...
אם הייתי פותחת האשכול, הייתי ממש נפגעת מהסיפור שלך. סורי.
(מה שכן, אני לא הייתי מתפרצת על רופא ויהי מה. זה אופי. אני כנראה המודל של הפרייאר שתואר למעלה... :()
 
נערך לאחרונה ב:

לעת עתה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
הגעתי למרפאה לטיפול שיניים אצל דוקטור....
במרפאה הידועה ומפורסמת בחוסר הדיוק בזמנים ובעיכובים הגדולים
התור שלי היה אמור להיות ב-11:00, כיוון שאף פעם התור לא בזמן שנקבע מראש התקשרתי במיוחד למרפאה ע"מ לברר מתי אפשר להגיע אמרו לי להגיע ב-11:20
הגעתי למרפאה ורק לאחר 20 דקות המתנה נוספות נכנסתי לרופאה, הרופאה הזריקה לי חומר להרדמה, ומיד נעלמה מהשטח, האסיסטנטית יצאה אחריה ונותרתי בחדר לבד לזמן ממושך.
מולי היה שעון, כך שיכולתי לעקוב, ב-11:40 הרופאה יצאה מהחדר, והמתנתי לשווא עוד עשרים דקות!!! בחדר ריק!
ב-12:00 יצאתי לחפש את הרופאה, היא היתה במזכירות והתעלמה ממני, ומקריאתי שאני באמצע טיפול.
לאחר שסיימה את עיסוקיה, היא פנתה אלי ואמרה בהתנשאות שהתדיינה עם רופא אחר לגבי הפציינטים הבאים....:confused:
אמרתי לה שזה ממש לא בסדר מבחינתי, אז היא אמרה לי לקבוע תור ליום אחר ולבוא בליווי מבוגר אחראי שידע להרגיע אותי ושילמד אותי להמתין בסבלנות !!! (אמנם אני עדיין רווקה אך בשום אופן לא ילדה הזקוקה לליווי!)
פניתי למנהל והוא הקשיב, פנה לרופאה ואמר לי שמילת המפתח היא סבלנות ואם אין לי סבלנות אז לא אקבל טיפול (!):(
הדוקטור נזפה בי שלא היה קורה כלום גם אם היא היתה הולכת לשתות קצת קפה ולנוח בזמן הזה, ושאם אמשיך להתחצף היא תסלק אותי מהמרפאה.
ואז היא אמרה לי שאלך לנגב את הנזלת (!) ואקבע תור ליום אחר,
ושהיא אינה מסכימה לטפל בשום אופן בפציינטית קצרת רוח כמוני...:eek:


הלכתי לביתי עם פה רדום וטיפול מותחל כולי מושפלת והמומה!:mad:


מה עושים במקרה כזה? למי אפשר לפנות?
אשמח לתגובותיכם!
מקובל וקורה בד"כ במרפאות שהם חלק מרשת גדולה מבוססת וממוסדת.

את יכולה להפוך את העולם. ואת צריכה לעשות את זה.
מנסיון.
אני יודעת ממקור ראשון על משהיא שהקימה על הרגליים צמרת של אחד מקופות החולים.
הם לא נחו ולא שקטו, עד שהמנהלת התקשרה להתנצל וכו' וכו'.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

השתקפות מרהיבה • אתגר 137

לוח מודעות

למעלה