למה? לא ידוע לי שיש הבדל.לא צריך לכתוב
?
למה? לא ידוע לי שיש הבדל.לא צריך לכתוב
?
כללי דקדוק או כללי נחמדות ?זכור לי שלפי הכלל קודם אומרים את השני, ואז אותי...
יש לך מקור? מעניין, לא מכירה כלל כזה.ברור שדקדוק!
גם אותיהחלק השני הביא אותי לדמעות...
תודה שבדקת!האמת שלא זכרתי מאיפה, אז גיגלתי מקור,
אבל אני רואה שבאמת אומרים שזה 'מקובל'השפה העברית - אני ואתה או אתה ואני?
www.safa-ivrit.org
אז ייתכן בהחלט שאלו כן כללי הנחמדות....
וואו. זה באמת מרגש לשמוע : )החלק השני הביא אותי לדמעות...
ציפיתי מאונמר ליותר שליטה עצמית בענין סיפור יקוואל.טוב, אני מוכרחה לציין את זה, כי נראה שלא מבינים כאן רמזים
ביקורת בבקשה.
קראתם? מצוין. יש לכם הרשאת כתיבה? עוד יותר טוב. עכשיו אם אפשר לעשות בה שימוש
לא שאני לא אוהבת מחמאות (רמז: אני אוהבת). אבל חוץ מהכיף בכתיבה אני משתפת פה גם כדי לקבל ביקורת.
מה אפשר לשפר, מה לא מספיק טבעי בתגובות של הדמויות, מה מנוסח גרוע (ויש פה לדעתי כמה משפטים כאלו)...
ניחושים על המשך העלילה יתקבלו כמובן בברכה. או יותר נכון בצחקוק זדוני של אין סיכוי שתעלו על זה : )
לאיזה סוג תגובה היית מצפה?וסתם ככה, איסתרק לא יבש מדי??
אני יודעת, נסיכה והכול. אבל היא כולה בת שבע- עשרה. והיא מתוארת גם כאחת עם אופי מרדני (גם במהללאל היא העזה לפנות למיכאל (מהללאל) בניגוד מפורש להוראתו של איסתרק).ציפיתי מאונמר ליותר שליטה עצמית בענין סיפור יקוואל.
וגם שלא תהיה כזאת חוצפנית, בטח לא לעלוב באחיה המלך ליד אח נוסף. אבל מה אני יודע...
בהחלט. הסיפור בשליש האחרון שלו. הדרמה כבר מתרגשת ובאה : )הארה להמשך - שלב התככים והמבצעים הצבאיים שכמעט מצליחים כבר מוצה (בדרך כלל התפקיד של השלב הזה הוא לתת רקע לדרמה המתרגשת ובאה). הבנו. כמעט חטפו, כמעט הצליחו וכו'.
רעיונות מצוינים לפאנפיקים חדשים. (מיכאל חווה משבר רוחני מאוחר ואיסתרק משותק זה בכלל מעניין).הגיע הזמן שיהיה צעד משמעותי במשחק, שהשליטה בארץ תחליף ידים - או שדיאלידן ישתלט על כוזר הישנ האו שאיסתרק יכבוש את יוספאר, ולא רק ערים עלומות שהומצאו לצורך הכיבוש והנצחון הספציפי.
הייתי רוצה שהמהלך הבא בקרב (לא משנה של איזה צד) מעבר להצלחה המבצעית - חטיפת המלך למשל - ישפיע גם הלאה, שהשליטה הביוארית או הדיאלידנית תתרחב על פני השטח, שדיאלידן יצעד כוזרה, איסתרק או מי שיישאר מצידו יילחם גרילה מהיערות (להבדיל - מעשה אבשלום).
משהו מסעיר.
שמישהו ימות ותקום צרה גדולה יותר ממה שהכרנו (שמעתם על אליאנר? האחיין החורג של דיאלידן שיורש את מקומו, ובניגוד לקודמו הוא מביא פנים חדשות ומאיימות למלחמה, הוא ידוע כתלמיד חכם עצום, כך שההפרדה כבר אינה דיכוטומית, ומאידך שרביטו של איסתרק שקיבל שיתוק נמסר לידי מיכאל שמגלה פתיחות לתרבות הקווארית).
אויש. במשרד לא נעים. מצד שני מחמאה...@משולש ברמודה
רציני. יש לי דמעות בעיניים! (ואני במשרד )
זה כל כך - - - כל כך עצוב. כל כך עצוב.
טוב שהיא אמרה להם, והתגובות שלהם מאוד אמינות, ומדמיעות...
צודקת! טעויות בפרטים טכניים וקטנים זה מאפיין די רציני אצלי : )1. כתבת שאונמר חושבת על יקוואל בתוך אחיה הצעיר - וזו טעות. יקוואל מבוגר מאונמר בשנה.
צודקת מאד.2. ברגע שהתחלת לכתוב על מיכאל הרגשתי משהו כזה מתנתק. לא בכתיבה שלך, אלא בתחושות שלי. לא מכירה אותו מספיק. אולי היית צריכה לפתח אותו קצת קודם בשביל שאוכל להתחבר לאבל שלו
היא בת 16 וחצי למען ה'! כמה אפשר לצפות ממנה???ציפיתי מאונמר ליותר שליטה עצמית בענין סיפור יקוואל.
לא! כי כל הרעיון של הסדרה ממלכה במבחן הוא המלחמה הרוחנית. (אלא אם כן אותו תלמיד חכם אינו נמנה על יראי השמיים שבעדה. כבר היו דברים מעולם, ע"ע קורח, ע"ע אותו האיש, ע"ע שבתאי צבי ועוד).שמעתם על אליאנר? האחיין החורג של דיאלידן שיורש את מקומו, ובניגוד לקודמו הוא מביא פנים חדשות ומאיימות למלחמה, הוא ידוע כתלמיד חכם עצום, כך שההפרדה כבר אינה דיכוטומית,.
אם כשהיא הרגה את יקוואל מיה קיבלה על הראש, תאר לך מה יקרה אם מישהו יעז לפגוע באיסתרק... בשום אופן לא!איסתרק שקיבל שיתוק
לא תודה. שאול הספיק לי די והותר. לא יכולתי לסבול את המפלצת שהוא הפך להיות, וכל פעם שאני קוראת עליו ביוזבד אני דופקת את הראש בקיר וצורחת '!!!!it doesn't make an ounce of sense' (תרגום: זה לא הגיוני!!!). בחורי חמד כאלה שמתעתדים לרשת את הישיבה לא מתנהגים ככה. הוא אהב את יוזבד באמת, הוא היה למדן באמת, הוא היה עדין נפש באמת. וגם אם אף אחד לא חסין בפני פגיעת הקנאה התאווה והכבוד - מפלצתיות כזאת היא יוסף דיאלידאן. אם היה נהיה דיאלידאני - דיינו. אם היה נהיה דיאלידאני קראי - עוד יותר דיינו. אבל להפוך כזה בחור עדין נפש למפלצת זוועתית - לא הגיוני!!!!!!!!!מיכאל שמגלה פתיחות לתרבות הקווארית.
ברור. שם הוא היה ילד בן 12, והוא חסר לי בפדהאל. רציתי להכיר אותו, נשמע דמות מדהימה, וחבל שאין אותו עם איסתרק...מיכאל לא באמת קיים בספרים כדמות. למעט סצנת POV אחת שלו באיסתרק לא קיימת סצנה בכל הספרים שמתוארת מנקודת המבט של מיכאל. (הסצנה עם המחנך שלו בגן לפני שיוצא לבבל) וגם שם הוא מתואר כילד צעיר.
קשה מאד לכתוב עליו בלי לפתח דמות חדשה. אגב, זאת הסיבה שאני לא מנסה אפילו לכתוב לו קו עלילה משלו. אני לא רוצה ליצור דמויות מרכזיות חדשות.
NO WAY!!!!!!!בהחלט. הסיפור בשליש האחרון שלו. הדרמה כבר מתרגשת ובאה : )
אני מניחה שלא התכוונת להצחיק אבל צחקתי מהתיאורלא תודה. שאול הספיק לי די והותר. לא יכולתי לסבול את המפלצת שהוא הפך להיות, וכל פעם שאני קוראת עליו ביוזבד אני דופקת את הראש בקיר וצורחת '!!!!it doesn't make an ounce of sense' (תרגום: זה לא הגיוני!!!). בחורי חמד כאלה שמתעתדים לרשת את הישיבה לא מתנהגים ככה. הוא אהב את יוזבד באמת, הוא היה למדן באמת, הוא היה עדין נפש באמת. וגם אם אף אחד לא חסין בפני פגיעת הקנאה התאווה והכבוד - מפלצתיות כזאת היא יוסף דיאלידאן. אם היה נהיה דיאלידאני - דיינו. אם היה נהיה דיאלידאני קראי - עוד יותר דיינו. אבל להפוך כזה בחור עדין נפש למפלצת זוועתית - לא הגיוני!!!!!!!!!
אז פליז, אל תהרסו את מיכאל!!!
יהיה בעז"ה. עוד שליש זה לא קצת בכללNO WAY!!!!!!!
רוצה עוד מלאןןןן מפאנפיק הטוב הזה!!!
ההבדל בין יוזבד לפדהאל הוא שנתיים, זה הרבה זמן, ומספיק בהחלט לשינויים מרחיקי לכת. אבל אנחנו הקוראים - לא ראינו את השנתיים האלה. אבל גם אם היינו רואים - לא היינו שמים לב. יוזבד עצמו שהכיר את שאול יותר טוב ממנו - אפילו הוא לא שם לב.אני מניחה שלא התכוונת להצחיק אבל צחקתי מהתיאור
לדעתי זה דווקא מסתדר ויכול להתקיים. נער חמד והכול - אבל הכול יכול לקרות בסופו של דבר.
מה שכן, הפיתוח של הדמות קצת מוזר. בשביל שינוי כזה חייב לשתול רמזים קטנים לפני, מה שלא כל כך קורה ב'יוזבד'.
אחת השאלות שרציתי לשאול אותה, אבל כשדיברתי איתה שכחתי, ולא נעים לי לחפור...אני חושבת שהשלב הזה לא היה בתכנון לפני פדהאל.
"" בהחלט, אבל מיד אח"כ תתחילי עוד משהו טוב בטעם קינן. יש לך את זה בגדול!יהיה בעז"ה. עוד שליש זה לא קצת בכלל
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: