כללי סופסוף יצא קורל X8

ונתנו10

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
D I G I T A L
על החידושים בתוכנה, בימים הקרובים אי"ה.
 

db

משתמש חדש
כמעט כלום,

אחרי המתנה ארוכה - אכזבה!
 

ונתנו10

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
D I G I T A L
לא הספקתי עדיין להתעמק. אך אני לא אוהב שמזלזלים.
החידושים רבים הם ומעניינים. רשימה חלקית בלבד:
עבודה עם עקומות השתפרה עוד יותר. אם עד היום קורל נמצא 5 רמות מעל המתחרים בכל מה שקשור לעבודה עם איורים, הוספת והורדת נקודות מאובייקט וכו', אז עכשיו הם הוסיפו כמה אפשרויות נוספות. א) אפשרות לבחור מנקודה ועד נקודה באמצעות שיפט. לדוגמה אם יש לנו עלה מורכב, ורוצים לתפוס את כל הנקודות ממקום אחד למקום אחר. לוחצים על הנקודה הראשונה, ושיפט קליק על הנקודה הרצויה, והוא יבחר את כל אלו באמצע. ב) אפשרות 'להעתיק' נקודות, ובעצם לאייר אובייקטים חדשים מתוך חלק מהאובייקט הקיים. מדהים.
בחירת פונטים. כל החלון של הגופנים קיבל קפיצת דרך משמעותית של כמה דרגות. פילטר חי שנותן לבחור בין שפות הגופן (עברית, אנגלית...), תכונות הפונט (סנס, סריף...), משקלים, TTF או OTF, ואפילו (!) בין פונטים שאינם מותקנים על המחשב. והכל בתצוגה חיה של התוצאה, ישירות מתוך חלון הגופן. וואו.
הצגת והסתרת אובייקטים. אם עד היום זה היה אפשרי רק על כל השכבה, אז היום יש את זה כבר לכל אובייקט ואובייקט. לא נפלתי.
ממשק משתמש. השקיעו הפעם בנוחות המשתמשים. הוסיפו אפשרות להגדלת/הקטנת האייקונים, צביעת הרקע ועוד קשקושים. נחמד לבעלי מסכים סופר טובים עם רזולוציות גבוהות.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  8  פעמים

לוח מודעות

למעלה