לפחות תוסיפי מענה טלפוני@yd7691
@weisfish
@yosher2005
@אלעדית
@אלי7 ספורט
@י.ט.ו.
קיבלתי הפניה לאשכול,
קודם כל, אנו שמחים מאד שבחרתם להזמין אצלנו,
שנית, אנחנו מודעים מאד! לעניין של מחסור בשירות.
חשוב לי שתבינו, שכמות הפניות אלינו מצריכה מערך שירות כמעט כמו "בזק" או חברות ענק.
מבול ההזמנות ההזוי - היה הרבה מעבר לכל הציפיות והתוכניות שלנו ב"ה, ולכן יש גם חסרים במלאי, וגם מחסור בכח אדם.
מה שכן:
אנחנו עובדים בלי הפסקה כדי לייעל ולהסיף כח אדם, אך זה דבר שלוקח זמן ומצריך מעט סבלנות.
בנוסף, מלאי הסחורה כל הזמן מתחדש.
בתור בני אנוש, אפשר להבין את זה, שגם בעלי עסקים (ובפרט במצב קורונה) הם אחרי הכל גם אנשים מאחורי הקלעים, שעובדים בלי נשימה.
לכן נשמח שתתאזרו עם עוד קצת בסבלנות, הכל ייפתר ויבוא על מקומו בשלום בע"ה.
מרשה לעצמי רק לרמוז: יהיה הרבה חדש במהלך החודשים הקרובים בע"ה, גם מבחינה מערכתית, גם שירות לקוחות ועוד, יש למה לחכות.
האמון שלכם, הוא הדלק שלנו.
ראיתי שיש הרבה בקשות לקבלת קטלוג, טבלת מידות, קטלוג חכם: שלחו מייל עם המילה "קטלוג" לכאן:
bestep#bestep.co.il
יש לכם מינימום שעות
שגם בהם לא עונים
אני צריכה להחליף מידות
ו.... איך בדיוק?
לא מדברת על זה
שהזמנתי את הנעליים לאירוע וזה כבר לא יגיע...
חבל, כי החווית קניית שלי גרועה
הנעליים באמת מקסימות
אבל לא בטוחה שאני מוכנה לעבור מלחמת התשה כל פעם בשביל 4 זוגות נעליים