שאלה חסרת מעוף: איך לכתוב את זה? הרי אם אני עורכת ספרותית, שמחליטה להיות עכשיו איש עסקים קשוח, שכותב קטע על ילד שאחיו הגדול נפטר, התוצאה הסופית תהיה רק הילדון שאח שלו נפטר.
איך ידעו שזה איש עסקים שכתב את זה?
או שמא זה גם חלק מהאתגר, להצליח לכתוב את זה מספיק אמיתי שיהיה אפשר לנחש שאיש עסקים כתב את זה?
ההפך הוא הנכון. חייל ובחור ישיבה הם אחד הניגודים הניגודיים ביותר. ואם בחור ישיבה מצליח לסכם את הריתחא דאורייתא בישיבה בעגה צבאית, יש בזה מן האומנות.לא נעים לומר, אבל לטעמי היחידה שהצליחה לשכנעמחד ולהנגיש נכון מאידך ובמקביל גם לעמוד בכללי האתגר היא הניקית
@RACHELIZ
בנוגע לאחרים - אם צריך להסביר מי הכותב/ת זו כבר בעיה. ואני לא יודע אם אתם חושבים כמוני, אבל אני משוכנע שגם החייל החילוני התלוש ביותר לא מסתכל על תלמיד הישיבה בפרמטרים של צבא.
מותר לחלוק עלי- אבל זו דעתי.
פשוט אני חושבת שלא היה צורך לכתוב במפורש שזהו המבצע כי אז אתה בעצם מסגיר מי הכותב..משימת 'חמש עשרה נשים פוטרות צרותיהן וצרות צרותיהן', תבוא לסיומה הטוב. כמעט נרדמתי.
דווקא זכור לי שכשקראתי את מה ש @עבדקן כתב, באיזשהו שלב, אם כי לא מיד, היה ברור למי הכוונה גם בלי ההוספה בסוף…
תודה על הדברים.כתבתם מדהים!
על הביקורת ל@הגשש אני חולקת. מותר שלא יבינו בקריאה ראשונה- אם חוסר ההבנה נובע מחוסר ידע של הקורא,אבל אם ברגע שמסבירים מיהי הדמות וחוזרים אחורה, והכל ברור ומובן. (כמו שקרא לי בקטע הנ"ל. כשחזרתי שוב על הקטע, מצאתי עשרות משחקי מילים אלופים!) אז זה מצוין, ואפילו עדיף, אחרת כולם יכתבו על אותן דמויות שקל לזהות.
והייתי מרחיקה ואומרת שכשתכתבו על דמויות קשות יותר לפיענוח, ובנספח תכתבו מי הדמות הכותבת.
והכי חשוב, אני מחכה לפאנץ' כך חזק, מי נותן אותו?
תודה על הדברים.
האמת. כשאני רואה שההפרש בין כתיבה רדודה לכתיבה מעמיקה, עומד על פער כה גדול בנתינת התודות, אני שואל את עצמי עד כמה היה נכון להשקיע בכך.
אין הנחתום מעיד על עיסתו אבל לא אגזים אם אומר שכמעט כל מילה ומילה בקטע הזה מחושבת ושקולה.
תוך כדי כתיבה, הכנסתי את עצמי עמוק עמוק עם בגדי בחור הישיבה אל הלקסיקון הצה"לי, בדיוק כפי שנכתב בכללי האתגר.
אני משוכנע שגם החייל החילוני התלוש ביותר לא מסתכל על תלמיד הישיבה בפרמטרים של צבא.
מותר לחלוק עלי- אבל זו דעתי.
חייל ובחור ישיבה הם אחד הניגודים הניגודיים ביותר. ואם בחור ישיבה מצליח לסכם את הריתחא דאורייתא בישיבה בעגה צבאית, יש בזה מן האומנות.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכד
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יי שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: