נזכרתי!
'הארי פוטר והילד המקולל'.
צ"ל דכוונת המשורר שבספר הנ"ל שוחזרה ההיסטוריה, עקב כך שהתברר שמחוללי זמן פועלים לאורך תקופה, ודלא כמבואר באסיר מאזקבאן עיי"ש ודו"ק.
הארי פוטר והילד המקולל – ויקיפדיה
he.wikipedia.org
חן חן על ההסגברים. מכירה את העלילה, רק לא הייתי בטוחה האם כוונתו של הכותב לסיפור המחוללים התמוה.צ"ל דכוונת המשורר שבספר הנ"ל שוחזרה ההיסטוריה, עקב כך שהתברר שמחוללי זמן פועלים לאורך תקופה, ודלא כמבואר באסיר מאזקבאן עיי"ש ודו"ק.
לא דווקא, אלא אפקט הגלים המתואר בעלילה.סיפור המחוללים התמוה
מתנצל... אני מניח?ההסגברים
נכתב ברוח טובה ולא כפי כוונת הביטוי המקורי. (תודעת טוויטר אני מניחה).מתנצל.. אני מניח?
שערתי שזו הכוונה, ואני חש צורך לציין שהיסטוריה חילופית הוא כמובן ז'אנר נרחב, שלא מתחיל ונגמר במחזה ספציפי ולא מוצלח במיוחד.לא דווקא, אלא אפקט הגלים המתואר בעלילה.
כמובן.שערתי שזו הכוונה, ואני חש צורך לציין שהיסטוריה חילופית הוא כמובן ז'אנר נרחב, שלא מתחיל ונגמר במחזה ספציפי ולא מוצלח במיוחד.
בכך הוא שונה מהותית מהאתגר, שדרישותיו הן להשתמש בשינוי מבלי שיהיה 'שינוי' בגוף העלילה.ייחודיות התסריט היא בכך שהוא לא משתמש בהיסטוריה חלופית כרקע, אלא זהו גוף העלילה.
אף אחד. הסברתי שחששתי מכך שהעובדה שאתה מציין דוגמה ספציפית תיצור את הרושם שיש כאן חיקוי.מי הזכיר פלגיאט???
לא ממש.בכך הוא שונה מהותית מהאתגר, שדרישותיו הן להשתמש בשינוי מבלי שיהיה 'שינוי' בגוף העלילה.
@דיונון ציין את ההבדל בין הארי פוטר והמחזה המקולל לבין ספרים אחרים שעוסקים בהיסטוריה חילופית (למשל - ספר שעוסק במציאות בה גרמניה נצחה במלחמה), בכך שהשינוי הוא חלק מהעלילה.לא ממש.
האתגר הוא לשנות משהו בהיסטוריה כך שיווצר ציר זמן חלופי במקום זה המוכר לנו. זה קונספט די גמיש.
האתגר האמיתי הוא לא לקחת את זה למקום באנלי כדוגמת 'והם חיו בעושר ואושר וכו' אלא ליצור סיפור 'אפקט הפרפר' מעניין מספיק כתוצאה מהשינוי הזה.
יש את תשע לפנות בוקרתגידו, מישהו שמע על ספרים חרדיים בז'אנר "ספרות אלטרנטיבית" או "ספרות היסטורית אלטרנטיבית" (למי שלא הבין, בסגנון האתגר הנוכחי?)
על מה העלילה בקצרה?יש את תשע לפנות בוקר
קבוצת יהודים שלקראת סיום השואה הובלו לשטח בהרי אוסטריהעל מה העלילה בקצרה?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכד
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יי שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: