Укрзалізниця працює над розширенням прямого сполучення між Києвом та Варшавою. Сьогодні в рейс вирушає тестовий поїзд, сформований з 14 стандартних вагонів УЗ, щоб нарешті отримати погодження від польської сторони.
Чому саме Київ — Варшава
Зараз це найдефіцитніший напрямок: кількість запитів від пасажирів у 10 разів перевищує пропозицію місць.
Чим обмежена пропозиція місць
На сьогодні польські залізничники пропускають за цим маршрутом лише спеціальні вагони «вужчого» габариту RIC, які мають 3-місні купе.
Що зроблено для покращення ситуації
проведено переговори щодо сумісності вагонів УЗ з польською інфраструктурою;
отримано технічні погодження від польського регулятора UTK (Urząd Transportu Kolejowego);
виконано успішний тестовий заїзд поїзда, сформованого з вагонів стандартного для України габариту 1-ВМ.
“Під час моєї першої поїздки до Польщі на посаді голови правління Укрзалізниці в складі делегації, яку очолював віцепрем'єр-міністр з відновлення України — міністр розвитку громад, територій та інфраструктури Олександр Кубраков, ми домовилися з польськими колегами про фіналізацію цього проєкту. Раніше було проведено всі випробування, і ми розуміємо, що наші стандартні вагони можуть без перешкод долати відстань від Києва до Варшави та зворотно. Маю надію, що сьогодні останній тестовий заїзд, після якого ми отримаємо зелене світло від польської сторони. Це дозволить у 2-3 рази збільшити пропозицію місць для прямого сполучення між українською та польською столицями”, — зазначив голова правління АТ “Укрзалізниця” Євген Лященко.
Детально:
https://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/609882/