תעופה נסיעה לאומן לר"ה תשפ"ד

ynigun

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
אני לא בטוח שוינה כל כך יצליח, למרות המחירים הזולים, מדובר על נסיעה ברכבות של יממה+ עם החלפות בפולין (או כמה החלפות בהונגריה), יש בהחלט אנשים שזה יתאים להם, אבל כמדומני שרוב האנשים יעדיפו טיסת קונקשן ליעד יותר קרוב, ולא טיסה ישירה אמנם לוינה, אך אח"כ טלטולי רכבות.
לא אכפת לא כמה אנשים יטוסו דרך וינה, אני רק צריך טיזר למודעה על הרכבות , ובעוד כמה שבועות נראה לי שכותרת של כרטיס טיסה כולל נסיעות פנים בפחות ב500$ יתפוס לאנשים את התשומת לב.
 

ynigun

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
מדובר ב"ברוך" רציני, הפתרון שאתה מציע, לענ"ד לא נשמע לי כל כך ריאלי, ודאי לא למאסות גדולות.
רוב האנשים כנראה יסעו באוטובוסים (או ברכבות שמאורגנות ע"י סוכני הנסיעות) כי רכבות לא מתאים לכל אחד.
אם אני מוצא פתרון "רק" לכמה מאות אנשים זה גם טוב.
 

ynigun

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
כדי לעשות קצת יותר סדר בקטגוריה של ארגון אוטובוסים.
יצרתי תת קטגוריה לכל עיר, וכל תאריך בנושא נפרד מתוך רעיון שמי שמחפש לנסוע מיאסי ב13.9 ימצא הכל בשרשור אחד ולא צריך לחפש בעשרות שרשורים שיהיו שם בעז"ה.
השאלה היא איך לעשות את זה ברור לאנשים, שיבינו איך זה עובד.
 

ynigun

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
Ukrzaliznytsia עובדת על הרחבת הקשר הישיר בין קייב לוורשה. היום יוצאת לדרך רכבת מבחן המורכבת מ-14 קרונות UZ סטנדרטיים כדי לקבל סוף סוף אישור מהצד הפולני.

למה קייב - ורשה❓?
זה כרגע הכיוון הדל ביותר: מספר הבקשות מהנוסעים גבוה פי 10 מהיצע המושבים.

מהו היצע המושבים המוגבל❓?
כיום, מסילות הרכבת הפולניות מאפשרות רק קרונות RIC מיוחדים "צרים" יותר עם תאים 3 מושבים לרוץ במסלול זה.

מה נעשה כדי לשפר את המצב?
‍проведено משא ומתן על תאימות מכוניות UZ לתשתית פולנית;
התקבלו אישורים טכניים מהרגולטור הפולני UTK (Urząd Transportu Kolejowego);
בוצעה ריצת מבחן מוצלחת של רכבת המורכבת מקרונות בגודל 1-BM הסטנדרטי לאוקראינה.

"במהלך הטיול הראשון שלי לפולין כיו"ר מועצת המנהלים של אוקרזליזניציה כחלק ממשלחת בראשות סגן ראש הממשלה לשיקום אוקראינה - השר לפיתוח הקהילה, הטריטוריה והתשתיות אולכסנדר קוברקוב, סיכמנו עם עמיתינו הפולנים לסיים הפרויקט הזה. כל הבדיקות בוצעו, ואנחנו מבינים שקרונות הרכבת הסטנדרטיים שלנו יכולים לעבור בקלות את המרחק מקייב לוורשה ובחזרה. אני מקווה שהיום היא נסיעת המבחן האחרונה, שאחריה נקבל אור ירוק מה- הצד הפולני. זה יאפשר לנו להגדיל את היצע המושבים לתקשורת ישירה בין בירות אוקראינה לפולנית פי 2-3", אמר יבהן ליאשצ'נקו, יו"ר מועצת המנהלים של JSC "אוקרזליזניציה".

קרא עוד: https://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/609882/

Укрзалізниця працює над розширенням прямого сполучення між Києвом та Варшавою. Сьогодні в рейс вирушає тестовий поїзд, сформований з 14 стандартних вагонів УЗ, щоб нарешті отримати погодження від польської сторони.

Чому саме Київ — Варшава❓
Зараз це найдефіцитніший напрямок: кількість запитів від пасажирів у 10 разів перевищує пропозицію місць.

Чим обмежена пропозиція місць❓
На сьогодні польські залізничники пропускають за цим маршрутом лише спеціальні вагони «вужчого» габариту RIC, які мають 3-місні купе.

Що зроблено для покращення ситуації❓
‍проведено переговори щодо сумісності вагонів УЗ з польською інфраструктурою;
отримано технічні погодження від польського регулятора UTK (Urząd Transportu Kolejowego);
виконано успішний тестовий заїзд поїзда, сформованого з вагонів стандартного для України габариту 1-ВМ.

“Під час моєї першої поїздки до Польщі на посаді голови правління Укрзалізниці в складі делегації, яку очолював віцепрем'єр-міністр з відновлення України — міністр розвитку громад, територій та інфраструктури Олександр Кубраков, ми домовилися з польськими колегами про фіналізацію цього проєкту. Раніше було проведено всі випробування, і ми розуміємо, що наші стандартні вагони можуть без перешкод долати відстань від Києва до Варшави та зворотно. Маю надію, що сьогодні останній тестовий заїзд, після якого ми отримаємо зелене світло від польської сторони. Це дозволить у 2-3 рази збільшити пропозицію місць для прямого сполучення між українською та польською столицями”, — зазначив голова правління АТ “Укрзалізниця” Євген Лященко.

Детально: https://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/609882/
 

ynigun

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
צריך לעקוב ולבדוק האם זה אמור להשפיע על הלו"ז של הרכבת ממולדובה

✍️ JSC "Ukrzaliznytsia" ו-SE "Railways of Moldova" חתמו על מזכר על יישום הפרויקט על בנייה מחדש של מסדרון הרכבת Valcinet - Ocnica - Bielce - Ungen - Chisinau - Kainary.

קטע זה באורך של יותר מ-400 ק"מ עובר בשטח מולדובה.

מדוע הצטרפה אוקרזליזניציה?
הפרויקט פותח על ידי עובדי הרכבת של מולדובה כחלק מיוזמת "נתיבי הסולידריות", הנתמכת על ידי הנציבות האירופית ומספקת פיתוח נתיבי לוגיסטיקה חלופיים, בפרט ליצוא של מוצרים חקלאיים של אוקראינה.

מי יממן?
יישום הפרויקט יתבצע בכספים של שותפים ומוסדות פיננסיים בינלאומיים, אשר מקצים 32 מיליון יורו לרפובליקה של מולדובה.

תקופת יישום❓
בסוף 2024.

"לעובדי הרכבת האוקראינים והמולדובה כבר יש ניסיון מוצלח בשיתוף פעולה בפרויקטי תשתית. לפיכך, כחלק מיישום פרויקט השיקום של ברזינה - בסרביאסק, עובדי הרכבת שלנו עזרו לעמיתיהם ממולדובה לבנות מחדש את חלקם בקטע זה. במקביל, העבודות הושלמו בזמן שיא. החתימה על המזכר היא המשך לשיתוף הפעולה שלנו, שיאפשר לנו להרחיב את היכולות הלוגיסטיות בין המדינות ולהגדיל את פוטנציאל הייצוא. זו גם הדוגמה הראשונה ליישום פרויקט משותף גדול בין מדינות שותפות במימון מוסדות בינלאומיים", אמר יבהן ליאשצ'נקו, יו"ר מועצת המנהלים של JSC "אוקרזליזניציה".

פרטים: https://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/609904/

✍️АТ «Укрзалізниця» та ДП «Залізниця Молдови» підписали меморандум щодо реалізації проєкту з відбудови залізничного коридору Валчінет — Окніца — Бєльці — Унгень — Кишинів — Каїнари.

Ця дільниця протяжністю понад 400 км проходить територією Молдови.

Чому Укрзалізниця долучилась❓
Проєкт розроблено залізничниками Молдови в рамках ініціативи «Шляхи солідарності», що підтримується Єврокомісією та передбачає розвиток альтернативних логістичних шляхів, зокрема для експорту аграрної продукції України.

Хто фінансуватиме❓
Реалізація проєкту здійснюватиметься на кошти партнерів та міжнародних фінансових установ, які виділяють Республіці Молдова 32 млн євро.

Термін реалізації❓
Наприкінці 2024 року.

«Українські та молдовські залізничники вже мають успішний досвід співпраці в інфраструктурних проєктах. Так, у рамках реалізації проєкту з відбудови Березине — Бесарабяска наші залізничники допомогли колегам з Молдови відбудувати їхню частину цієї дільниці. При цьому роботи були виконані в рекордні терміни. Підписання меморандуму — це продовження нашої співпраці, яка дозволить розширити логістичні можливості між країнами та збільшити експортний потенціал. Це також перший приклад реалізації великого спільного проєкту між країнами-партнерами, який фінансують міжнародні інституції», — зазначив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Лященко.

Детально: https://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/609904/
 
נערך לאחרונה ב:

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
אם תשתיות הרכבת במולדובה יתוקנו, קודם כל זה יזרז פי כמה את מהירות הנסיעה (יירדו הסיבובים)
זה יקרה רק בסוף שנת 2024 ע"פ הדיווח הנ"ל, השאילה מה יהיה בזמן התיקון עצמו
 

ynigun

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
אם תשתיות הרכבת במולדובה יתוקנו, קודם כל זה יזרז פי כמה את מהירות הנסיעה (יירדו הסיבובים)
הצפי לסיום בעוד שנה וחצי.
החשש שלי שיבטלו קווים לרגל העבודות (הם נראים בסגנון שמבטלים קו בלי לחשוב פעמיים)
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
הודעה שהתבקשתי להביא כאן:
אח יקר!

בעוד כשלושה חודשים ראש השנה

עכשיו זה הזמן לבדוק את תוקף הדרכון שלך

רוב המדינות דורשות תוקף של חצי שנה לפחות

כך שיש לוודא שהתוקף הוא לפחות עד ה03/2024

כעת יצא משרד הפנים במבצע הנפקת דרכונים ללא תור


שמסתיים בעוד שבועיים בדיוק!

 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
אשמח לדעת אם יש לי דרכון ל5 חודשים זה מספיק או לא אשמח לתשובה דחוףף!!
דרך איזה מדינות אתה נוסע?



נ.ב. יש כמה סתירות בין האתרים השונים!
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
@נחמן העמקן
אני עדיין לא יודע אולי מולדובה/פולין/הונגריה/רומניה אשמח למידע למדנות הנ”ל
תפתח את הקישורים הנ"ל
בכל זאת כדאי לא לקחת סיכונים ולעשות דרכון חדש, בפרט עכשיו שניתן לעשות זאת ללא תור (עד ה15/06)
לפעמים המדיניות הרשמית של המדינה היא 3 חודשים אך בקרי הגבול כן דורשים 6 חודשים כמו שראינו באוקראינה שהמדיניות הרשמית היא שלושה חודשים (מתאריך החזרה) אך ראינו מקרים שבגבולות עשו להם בעיות עם זה
 
נערך לאחרונה ב:

מולטי תקשורת

יעוץ
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
לא מצליח למצוא את הכרטיס
זה עדין קים?
מאז הפרסום כאן, נקנו לפחות 12 כרטיסים וכעת המחיר עומד על 555דולר (597 עם מזוודה)
באתר החברה
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
מאז הפרסום כאן, נקנו לפחות 12 כרטיסים וכעת המחיר עומד על 555דולר (597 עם מזוודה)
באתר החברה
לא מצליח למצוא את הכרטיס
זה עדין קים?
אני רואה שhttps://www.bookaflight.co.il/ עדיין כן מוכר אותו במחיר הנ"ל ואפי' קצת יותר זול 398 דולר (489 עם מזוודה)
תבדוק שוב
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכה

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת הַבֹּטְחִים בַּיהוָה כְּהַר צִיּוֹן לֹא יִמּוֹט לְעוֹלָם יֵשֵׁב:ב יְרוּשָׁלִַם הָרִים סָבִיב לָהּ וַיהוָה סָבִיב לְעַמּוֹ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:ג כִּי לֹא יָנוּחַ שֵׁבֶט הָרֶשַׁע עַל גּוֹרַל הַצַּדִּיקִים לְמַעַן לֹא יִשְׁלְחוּ הַצַּדִּיקִים בְּעַוְלָתָה יְדֵיהֶם:ד הֵיטִיבָה יי לַטּוֹבִים וְלִישָׁרִים בְּלִבּוֹתָם:ה וְהַמַּטִּים עַקַלְקַלּוֹתָם יוֹלִיכֵם יי אֶת פֹּעֲלֵי הָאָוֶן שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

געגוע קיצי • אתגר 138

לוח מודעות

למעלה