תעופה נסיעה לאומן לר"ה תשפ"ד

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
לענ"ד טוב יותר אם תעלה כל פעם את הפרק החדש כתגובה לאותו אשכול ולא לעשות זאת כל פעם כמאמר חדש
זה יקל על הציבור להבין ולראות את כל המידע במקום אחד
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
כרטיס עם עם מזוודה המחיר כמעט מכפיל את עצמו.
אפשר לקנות כרטיס בלי מזוודה ולהוסיף ב30 יורו לכיוון מזוודה.
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
אני לא מכיר הרבה אנשים שנוסעים לשבוע לראש השנה ולא לוקחים איתם מזוודה
אפשר לקנות כרטיס בלי מזוודה ולהוסיף ב30 יורו לכיוון מזוודה.
=230יורו עם מזוודה.
בהרבה חברות אם בוחרים עם מזוודה זה יוצא הרבה יותר יקר מאם מוסיפים אחרי זה מזוודה לבד.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
טיסה ישירה של חברת הייסקיי לטמישוואר (רומניה) [16 שעות נסיעה מאומן].
ישיר ב170$ בלי מזוודות מיום שני 14:25 עד יום שני (סיכון להפסיד) או חמישי ב6:35

=230יורו עם מזוודה.
יש סוכנים שמציעים את זה גם ב225 דולר עם מזוודה
אך הנסיעה לוקחת לפחות 20 שעות (יכול להיות שבמפות מופיע פחות, אבל מידיעה זה לוקח הרבה יותר) לא כולל מעבר הגבול ועצירות התרעננות. נראה שזה הימור גדול מידי (לגבי יום שני. ולגבי יום חמישי אין בכך בשורה)
 

ynigun

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה

ynigun

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
זה הבעיה ברוב הטיסות
אני לא מכיר הרבה אנשים שנוסעים לשבוע לראש השנה ולא לוקחים איתם מזוודה
עשיתי את זה שנה אחת
בתיק בלי טרולי נכנס תפילין+טלית בלי הנרתיק, קצת בגדים, געלע קאפטן, קיטל. על השטריימל ויתרתי אבל בחלק מהחברות זה אפשרי.

למי שמביא מצעים+מגבת+סט בגדים לכל יום+מעיל+סוודרים+נעלים+אוכל לנסיעה+קופסאות שימורים וכו' וכו'
באמת צריך מזוודה 23 ק"ג + טרולי + תיק ועדיין אין מקום.

שנה שעברה התחלתי לארגן גמ"ח שמירת חפצים + שירותי כביסה באומן אבל לא עשיתי עם זה משהו רציני, אולי באמת צריך לבחון את הנושא ברצינות בהתחשב בעלות של מזוודות.

בעיקרון שווה לקנות מצעים וכדו' באומן ולזרוק אותם לפח אחר כך (אפשר לתרום לפליטי מלחמה למי שמפריע לו בל תשחית) ועדיין יצא יותר זול מעלות של מזוודה (200-600 ש"ח) רק שלאנשים אין כח ללכת לשוק ולחפש משהו מתאים, אם מישהו יפתח גמ"ח כזה ואפילו ירוויח טיפה זה יכול להועיל מאוד בעיקר לאלו שאין להם דירה לשמירת חפצים.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
עשיתי את זה שנה אחת
כן גם אנחנו עשינו את זה שנה אחת, כשהיינו קונים טיסה לפראג דרך קייב ובורחים בקייב... (כדי לקנות את אותו כרטיס ב100 דולר פחות) ואז א"א לשלוח מזוודה (כי היא תגיע לפראג...)
 

3524

משתמש סופר מקצוען
סליחה שלא הצלחתי להתאפק ונכנסתי באמצע דיון שלא קשור אלי,

מדברים פה על נסיעות פנים של 16-20 שעות לכיוון, ברכב או ברכבת או בכל כלי תחבורה אחר. ברכבת עוד אפשר איכשהו להבין, מטיילים קצת בין הקרונות ומחלצים עצמות, אבל בטנדר? אפילו עם עצירות התרעננות, איך עושים את זה? פיזית - הגוף מסוגל לעמוד בתלאות כאלו? לא מתפרקים? מנסה להבין כדי להעריך.
 

ynigun

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
סליחה שלא הצלחתי להתאפק ונכנסתי באמצע דיון שלא קשור אלי,

מדברים פה על נסיעות פנים של 16-20 שעות לכיוון, ברכב או ברכבת או בכל כלי תחבורה אחר. ברכבת עוד אפשר איכשהו להבין, מטיילים קצת בין הקרונות ומחלצים עצמות, אבל בטנדר? אפילו עם עצירות התרעננות, איך עושים את זה? פיזית - הגוף מסוגל לעמוד בתלאות כאלו? לא מתפרקים? מנסה להבין כדי להעריך.
בטנדר/אוטובוס הנסיעה נטו לוקחת 7-14 שעות (תלוי ביעד).
אבל זה לא משהו חדש כל מי שעשה מסע קברי צדיקים באוקראינה והאיזור מקבל צורה של כיסא אחרי עשרות שעות נסיעה.
למעשה לרוב עושים עצירת התרעננות כל 3-4 שעות (ואם יש מעשנים קצת יותר).
הסיוט שנה שעברה היה עיכובים בגבולות של עשרות שעות (אני הייתי בגבול פולין כמעט 18 שעות כי מישהו הציע לי נסיעה באוטובוס בחינם ולכן לא נסעתי עם רכבת, וזה באמת היה סיוט כי זה היה אחרי צום ולא הבאתי איתי מספיק אוכל).
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
סליחה שלא הצלחתי להתאפק ונכנסתי באמצע דיון שלא קשור אלי,

מדברים פה על נסיעות פנים של 16-20 שעות לכיוון, ברכב או ברכבת או בכל כלי תחבורה אחר. ברכבת עוד אפשר איכשהו להבין, מטיילים קצת בין הקרונות ומחלצים עצמות, אבל בטנדר? אפילו עם עצירות התרעננות, איך עושים את זה? פיזית - הגוף מסוגל לעמוד בתלאות כאלו? לא מתפרקים? מנסה להבין כדי להעריך.
א. למה לא קשור איליך? פה זה בדיוק המקום!
ב.תראה את גדולי אנ"ש, ביניהם כאלו שעברו את גיל ה80, ונוסעים דרכים ארוכות וקשות בשמחה
לנו יש את הכלל הכל לפי החשק החושק והנחשק
"מי יתן לי אבר כיונה"...

ולעצם הענין - ברור שהנסיעה לא קלה, יש היום בשוק רכבים וספרינטרים חדישים עם כורסאות נשכבות וכו' ברור שהמחיר בהם יותר יקר,
נסעתי עם אחד כזה שנה שעברה, אכן, זה משהו אחר לגמרי.
 

יאנקאלע

משתמש מקצוען
סליחה שלא הצלחתי להתאפק ונכנסתי באמצע דיון שלא קשור אלי,

מדברים פה על נסיעות פנים של 16-20 שעות לכיוון, ברכב או ברכבת או בכל כלי תחבורה אחר. ברכבת עוד אפשר איכשהו להבין, מטיילים קצת בין הקרונות ומחלצים עצמות, אבל בטנדר? אפילו עם עצירות התרעננות, איך עושים את זה? פיזית - הגוף מסוגל לעמוד בתלאות כאלו? לא מתפרקים? מנסה להבין כדי להעריך.
ולהיות שבועיים שלוש בבלארוס
מתוכם כמה ימים בגבול בלי כלוווווום
זה כן הבנת?

אחרי זה המתנה בגבול פולין כמעט 24 שעות מתגמדת

ונסיעה בזמן דומה זה פשוט חוויה בלתי נשכחת

מה תגידו לו כי חולת אהבה אני
 

cyp

משתמש מקצוען
סליחה שלא הצלחתי להתאפק ונכנסתי באמצע דיון שלא קשור אלי,

מדברים פה על נסיעות פנים של 16-20 שעות לכיוון, ברכב או ברכבת או בכל כלי תחבורה אחר. ברכבת עוד אפשר איכשהו להבין, מטיילים קצת בין הקרונות ומחלצים עצמות, אבל בטנדר? אפילו עם עצירות התרעננות, איך עושים את זה? פיזית - הגוף מסוגל לעמוד בתלאות כאלו? לא מתפרקים? מנסה להבין כדי להעריך.
בעלי ועוד קבוצה מהמשפחה שלי עשו את זה שנה שעברה באוטובוס, זה היה סיוטטטט,
השנה הם מתכננים לקחת טנדר מרווח פרטי עם הפסקות לפי הצורך,
 

ynigun

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
הזכרתי בתגובה למאמר של @אור אורות שאני הקמתי את האתר uman.pw.
לא חשבתי על זה בהתחלה אבל יתכן שהחברים כאן יוכלו לעזור בנושא.

קודם קצת היסטוריה איך האתר הוקם, שנה שעברה קניתי כרטיס טיסה קצת אחרי שבועות לקרקוב ביחד עם עוד 3 חברים מהכולל, קצת אחרי שקנינו את הכרטיס קלטנו שאנחנו בבעיה כי מונית תעלה לנו מאות דולרים, וזה היה הרבה לפני שהחברות נסיעות פרסמו שאפשר לנסוע בטנדרים ב150$ לצד.
האפשריות האחרות היו או לנסוע בתחבורה ציבורית או לארגן איכשהו נסיעות פנים קבוצתיות, בגלל שהבנו שאנחנו כנראה לא נהיה היחידים עם הבעיה הזאת, חשבתי שהפתרון יהיה להקים פורום שבו נוסעים ימצאו אחד את השני וגם נפרסם את כל המידע על תחבורה ציבורית.

הקמתי את הפורום והתחלתי לנסות להתחיל לאסוף מידע על תחבורה ציבורית, כיוון שהנחיתה שלנו היית בליל שישי אז להגיע עם רכבות עד אומן לפני שבת היה פחות ריאלי ולכן הוספתי קטגוריה לאש"ל באוקראינה אבל בסוף נראה שהיה מיותר לגמרי, במשך הזמן ניסינו לפרסם את האתר בכל מיני דרכים והיה הצלחה מסויימת (אין לי מושג עד כמה כי לא חיברתי את האתר לגוגל אנליטיקס בהתחלה), המדד היחיד שיש לי זה כמות האנשים שפתחו חשבון (בערך 200) וההצלחה בארגון אוטובוס חזור (לא אני ארגנתי רק קיבלתי נסיעה חינם כטיפ על העבודה על האתר).

אחרי הכאוס בגבולות שנה שעברה השנה התחלתי לנסות לעשות יותר סדר בלו"ז של רכבות, אמנם שנה שעברה כתבתי קצת על אוטובוסים אבל אחרי שכמה אנשים שאני מכיר נסעו באוטובוסים ועשו להם בעיות (או בגבול שביקשו שוחד או בעליה לאוטובוס שהנהג לא רצה להסיע יהודים) לכן לא נראה לי שזה רעיון טוב להציע לאנשים לעבור את הגבול באוטובוס (אני מכיר מישהו שיודע רוסית ופשוט התחפש ונסע במונית שירות ועקף את כל הפקקים בגבולות אבל זה כנראה לא מתאים לכל אחד).

בלו"ז של הרכבות נראה לי שיש לי תמונה די טובה (עוד מעט גומר עם הלו"ז של הונגריה, את רומניה אין לי כח לעשות כי לא נראה כ"כ ריאלי), למעט הבעיה שהאוקראינים לא מוציאים לו"ז ליותר מחודש קדימה ולכן נותר רק לקוות שהלו"ז יהיה דומה לשל עכשיו בעוד כמה חודשים, כמובן שאם מישהו מוצא טעיות או תוספות אשמח לשמוע.

אחרי שיהיה לו"ז מסודר אני רוצה להתחיל לפרסם טבלאות בבתי כנסת + פרסום על כרטיסי טיסה זולים מוינה, עם הפניה לאתר כדי ללמוד על לוחות זמנים לרכבות או על התארגנויות לאוטובוסים ממקומות שאין רכבות.

וכאן מגיע השלב שאני לא יודע איך לנהל בצורה טובה, נראה שאנשים מהססים לארגן נסיעות ולכתבו שהם מארגנים טנדר/אוטובוס מבוקרשט וכדו' בצירוף מספר טלפון שלהם, והרבה ממתינים לראות מישהו אחר מארגן, ומכיוון שהשאיפה שלי זה שכל אלו שטסים ביחד גם יכולו לנסוע ביחד (כמובן יש את אלו שמוכנים לשלם על מונית בשביל הפרטיות/נוחות אבל חוץ מהם יש הרבה שמנסים לחסוך) צריך למצוא איזה נוסחה לארגן נסיעות פנים, בפרט שיש שמועה שפייכאלה ואומן אקספרס לא מתכננים לעבוד ביחד השנה ולא ברור עד כמה הקווים הסדירים יהיו יעילים (שנה שעברה אנשים התייבשו שם שעות בהמתנה לטיסה הבאה כדי למלאות טנדר).

בנוסף יש את הבעיה שהוזכרה לעיל שהאתר האוקראיני לא עובד מישראל, והאשראי לא עובר לחלק מהאנשים.
הפתרונות שאני חושב עליהם כרגע זה לקנות כרטיסי נייר באוקראינה במרוכז ולשלוח לישראל בדואר ולחלק לאנשים איכשהו או להשתמש באופציה לקניה קבוצתית שהמעלה בקניה קבוצתית זה שאפשר להזמין כרטיסים לפני שהמכירה נפתחת וככה אין חשש שהכרטיסים יגמרו, אבל צריך ללכת לקופה בתחנת רכבת כדי לקבת את הכרטיסים (לא יודע האם כל הנוסעים צריכים להיות במעמד המסירה, מן הסתם שלא).
האתר יכול להיות פלטפורמה טובה לארגן את המכירה של הכרטיסים רק צריך לראות איך בדיוק לרשום את האנשים וכו'.

@נחמן העמקן @אור אורות וכל השאר אם יש לכם רעיונות לשיפור אשמח לשמוע.
 
נערך לאחרונה ב:

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
במשך הזמן ניסינו לפרסם את האתר בכל מיני דרכים והיה הצלחה מסויימת
היתה הצלחה! אני שמעתי על האתר שנה שעברה (חוץ מהפרסום כאן) מהרבה אנשים מסביבי (גם שלחתי אנשים שקנו דרכי כרטיסים שיבדקו באתר על קבוצות מאורגנות) והיתה לזה חשיפה בציבור
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
אחרי שיהיה לו"ז מסודר אני רוצה להתחיל לפרסם טבלאות בבתי כנסת + פרסום על כרטיסי טיסה זולים מוינה, עם הפניה לאתר
אני לא בטוח שוינה כל כך יצליח, למרות המחירים הזולים, מדובר על נסיעה ברכבות של יממה+ עם החלפות בפולין (או כמה החלפות בהונגריה), יש בהחלט אנשים שזה יתאים להם, אבל כמדומני שרוב האנשים יעדיפו טיסת קונקשן ליעד יותר קרוב, ולא טיסה ישירה אמנם לוינה, אך אח"כ טלטולי רכבות.
בנוסף יש את הבעיה שהוזכרה לעיל שהאתר האוקראיני לא עובד מישראל, והאשראי לא עובר לחלק מהאנשים.
הפתרונות שאני חושב עליהם כרגע זה לקנות כרטיסי נייר באוקראינה במרוכז ולשלוח לישראל בדואר ולחלק לאנשים איכשהו או להשתמש באופציה לקניה קבוצתית שהמעלה בקניה קבוצתית זה שאפשר להזמין כרטיסים לפני שהמכירה נפתחת וככה אין חשש שהכרטיסים יגמרו, אבל צריך ללכת לקופה בתחנת רכבת כדי לקבת את הכרטיסים (לא יודע האם כל הנוסעים צריכים להיות במעמד המסירה, מן הסתם שלא).
האתר יכול להיות פלטפורמה טובה לארגן את המכירה של הכרטיסים רק צריך לראות איך בדיוק לרשום את האנשים וכו'.
מדובר ב"ברוך" רציני, הפתרון שאתה מציע, לענ"ד לא נשמע לי כל כך ריאלי, ודאי לא למאסות גדולות.
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכה

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת הַבֹּטְחִים בַּיהוָה כְּהַר צִיּוֹן לֹא יִמּוֹט לְעוֹלָם יֵשֵׁב:ב יְרוּשָׁלִַם הָרִים סָבִיב לָהּ וַיהוָה סָבִיב לְעַמּוֹ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:ג כִּי לֹא יָנוּחַ שֵׁבֶט הָרֶשַׁע עַל גּוֹרַל הַצַּדִּיקִים לְמַעַן לֹא יִשְׁלְחוּ הַצַּדִּיקִים בְּעַוְלָתָה יְדֵיהֶם:ד הֵיטִיבָה יי לַטּוֹבִים וְלִישָׁרִים בְּלִבּוֹתָם:ה וְהַמַּטִּים עַקַלְקַלּוֹתָם יוֹלִיכֵם יי אֶת פֹּעֲלֵי הָאָוֶן שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

געגוע קיצי • אתגר 138

לוח מודעות

למעלה