תח"צ נסיעה באדום!

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai

במבונה

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
יש גם בעיה בתכנות של הרמזורים.
בצומת הרב כהנמן עזרא, האוטבוסים\רכבים שפונים מכהנמן לכיוון עזרא מגיעים למעבר חציה כשכבר ירוק להולכי רגל,
כל פעם זה נס.
בלי לדבר על זה שאין אפשרות לעבור את הצומת באלכסון בזמן סביר.
 

תאורת חרום

משתמש סופר מקצוען
מאוד חורה לי שמאשימים רק את נהגי האוטובוס.
התופעה זו מתרחשת בכל יום ושעה אצל נהגי הרכב הפרטי
רק לנהגי הרכב אין אבא! ואין כובע ואין שם.
ולאוטובוס יש שם שכתוב עליו קוים או דן או אגד וכו'

ולא שמעתי שקרו תאונות דרכים בסיטואציות הללו.

כנ"ל רכבים לא עוצרים במעברי חציה, ואוטובוסים כולם שמים לב, והנהג מפחד. למה? כי לאוטובוס יש אבא כולם רואים שכתוב חברת קוים.
ונוסעי האוטובוס רק צריכים לחכות בסבלנות שהולכי הרגל יועילו בטובם לעבור.
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
רמזורים מיותרים להחריד
כאילו לא מספיק פקוק שם
הרסו ממש את רחוב חזו''א
וכעת את כהנמן נפחא
בתור הולך רגל מדובר בצעד הכרחי ומבורך מאוד.
עד היום היה מסוכן מאוד לחצות את רחוב נפחא בצומת הזו, בעיקר בגלל רכבים שנכנסו לצומת במהירות גבוהה ללא מתן זכות קדימה להולכי רגל, כולל אלו שכבר התחילו לחצות....
 

הטעם המושלם

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
בכלל מה הסיפור של הרמזורים בבני ברק? אני בהלם כל פעם מחדש. אין מצב שיש רמזור בשני שלבים- כלומר שחוצים חצי כביש ואז את החצי השני- והם ירוקים בנפרד! כמה פעמים אני עומדת בכהנמן עזרא- חייבת לרוץ לאוטובוס (הבא עוד שעה), אין שום סיבה לא לעבור חוץ מזה שהרמזור אדום!
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
בכלל מה הסיפור של הרמזורים בבני ברק? אני בהלם כל פעם מחדש. אין מצב שיש רמזור בשני שלבים- כלומר שחוצים חצי כביש ואז את החצי השני- והם ירוקים בנפרד! כמה פעמים אני עומדת בכהנמן עזרא- חייבת לרוץ לאוטובוס (הבא עוד שעה), אין שום סיבה לא לעבור חוץ מזה שהרמזור אדום!
ברוב הרמזורים בבני ברק זה כך.
לכאורה הסיבה לכך היא בגלל שאיי התנועה המפרידים בין הנתיבים אינם גדולים מספיק עבור כמות האנשים שחוצה חצי כביש
 

הטעם המושלם

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
ברוב הרמזורים בבני ברק זה כך.
לכאורה הסיבה לכך היא בגלל שאיי התנועה המפרידים בין הנתיבים אינם גדולים מספיק עבור כמות האנשים שחוצה חצי כביש
אז למה בכלל עושים את האי?
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
אז למה בכלל עושים את האי?
יכולות להיות מגוון סיבות, ביניהן -
א. במקום שקיימת הפרדה לאורך מקטע הרחוב הסמוך, במקרה כזה קיים הכרח שאיזור החצייה יהיה נמוך יותר
ב. במקרה שהולך רגל לא הספיק לסיים את החצייה של שני כיווני התנועה לפני שהאור התחלף לאדום
 

הטעם המושלם

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יכולות להיות מגוון סיבות, ביניהן -
א. במקום שקיימת הפרדה לאורך מקטע הרחוב הסמוך, במקרה כזה קיים הכרח שאיזור החצייה יהיה נמוך יותר
ב. במקרה שהולך רגל לא הספיק לסיים את החצייה של שני כיווני התנועה לפני שהאור התחלף לאדום
הסיבה לשאלה היא שבלא מעט מקומות בירושלים יש 4 נתיבים ורמזור אחד
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכ

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֶל יי בַּצָּרָתָה לִּי קָרָאתִי וַיַּעֲנֵנִי:ב יי הַצִּילָה נַפְשִׁי מִשְּׂפַת שֶׁקֶר מִלָּשׁוֹן רְמִיָּה:ג מַה יִּתֵּן לְךָ וּמַה יֹּסִיף לָךְ לָשׁוֹן רְמִיָּה:ד חִצֵּי גִבּוֹר שְׁנוּנִים עִם גַּחֲלֵי רְתָמִים:ה אוֹיָה לִי כִּי גַרְתִּי מֶשֶׁךְ שָׁכַנְתִּי עִם אָהֳלֵי קֵדָר:ו רַבַּת שָׁכְנָה לָּהּ נַפְשִׁי עִם שׂוֹנֵא שָׁלוֹם:ז אֲנִי שָׁלוֹם וְכִי אֲדַבֵּר הֵמָּה לַמִּלְחָמָה:
נקרא  4  פעמים

אתגר AI

רישום קווי - חורף • אתגר 22

לוח מודעות

למעלה