תקשורת נטפרי ובעלות מקצוע

מצב
הנושא נעול.

וכאשר אבדתי אבדתי

משתמש מקצוען
נכון.
יכולים היו אולי לפתוח בית תוכנה ולהגדיל פעילות
ולגבות יותר כסף.

אבל זו בחירה שלהם כאמור לעיל.
וכמו שאי אפשר לדרוש מהפאנית להוסיף שעות / להגדיל את העסק אלא עוברים למתחרות
אין טעם לדרוש מנטפרי להביא עוד צוותי פיתוח ובדיקות ולפתח פיתוחים יותר במהירות
הדרך היחידה של לקוחות היא לעבור למתחרים--


אני באה מתחום הפיתוח ואצלינו תמיד אומרים שיש משולש של כסף-איכות-זמן וכל אחד צריך להחליט בכל רגע נתון על איזו פינה מהמשולש הוא מחליט לוותר
אלו הם החיים בעולם פיתוח תוכנה.
יש טעם, אם אתה מצהיר שחייבים את נטפרי!!!
 

קצרה

משתמש מקצוען
הדברים נכתבו בלשון עתיד, ומתוך ניסיון העבר בדברים דומים מתחומים אחרים. זכותכם לחשוב אחרת.

זכות המציאות להוכיח אחרת.
נכון לעת עתה בתחום זה ובחברה ספיציפית זו
קמו לה מתחרים
ולא קמה שום זעקה

כך שליצור לינקג' בין זה לבין תחומים/גופים אחרים כשהמציאות כרגע שונה - לא הוגן כלפי אף אחד.
 

קצרה

משתמש מקצוען
יש טעם, אם אתה מצהיר שחייבים את נטפרי!!!

מי הצהיר שחייבים את נטפרי?
נטפרי?

אם זה היה נטפרי (אני לא נתקלתי עד כה בהצהרה כזו מצידם. אבל אולי)- יש אולי טעם לטעון נגדם "אבל אתם לא מתאימים"
אם זה מישהו אחר באנשהו מצהיר ככה - אז הפניה והדרישה אמורה להיות אל המצהיר " אבל נטפרי מספקים מוצר לא מתאים".
 

%;

משתמש פעיל
אבל זו בחירה שלהם כאמור לעיל.
וכמו שאי אפשר לדרוש מהפאנית להוסיף שעות / להגדיל את העסק אלא עוברים למתחרות
אין טעם לדרוש מנטפרי להביא עוד צוותי פיתוח ובדיקות ולפתח פיתוחים יותר במהירות
שוב כאמור, החסימה של הבינה המלאכותית בפוטושופ לא הייתה שם מאז ומעולם
נטפרי לאורך השנים מכרו מוצר 'מתאים לצלמות' וביום בהיר אחד החליטו ש'גדול עליהם' לתת מענה לבעיה שצצה ולהגדיל את צוות הפיתוח
זה פוגע באמון של בעלי העסקים בנטפרי, מכרתם לנו מוצר? תנו עבורו שירות...

שיקול של הגדלת צוותי הפיתוח רלוונטי רק לגבי הגדלת מעגל הלקוחות, ללקוחות קיימים חובה לתת שירות בכל מצב
 

וכאשר אבדתי אבדתי

משתמש מקצוען
מי הצהיר שחייבים את נטפרי?
נטפרי?

אם זה היה נטפרי (אני לא נתקלתי עד כה בהצהרה כזו מצידם. אבל אולי)- יש אולי טעם לטעון נגדם "אבל אתם לא מתאימים"
אם זה מישהו אחר באנשהו מצהיר ככה - אז הפניה והדרישה אמורה להיות אל המצהיר " אבל נטפרי מספקים מוצר לא מתאים".
תכלס זה באמת הרבה מהאמירה.
שלא חייבים דווקא את נטפרי.
 

וכאשר אבדתי אבדתי

משתמש מקצוען
מי הצהיר שחייבים את נטפרי?
נטפרי?

אם זה היה נטפרי (אני לא נתקלתי עד כה בהצהרה כזו מצידם. אבל אולי)- יש אולי טעם לטעון נגדם "אבל אתם לא מתאימים"
אם זה מישהו אחר באנשהו מצהיר ככה - אז הפניה והדרישה אמורה להיות אל המצהיר " אבל נטפרי מספקים מוצר לא מתאים".
תיכנסי לפורום של נטפרי ותראי :(
 

סטודיו בול

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
אני בנתיב כבר הרבה שנים וממש מרוצה
אין לי עליהם שום תלונות
שירות לקוחות מהיר ומצוין. אה, ואנושי. שאני מבינה שזה לא מובן מאליו.
אדגיש- המחשב הוא לא כלי עבודה מהותי אצלי- לא גרפיקאית ולא הייטק ולא וידאו וכאלה
ולכן אולי לא נתקלת בדברים מורכבים וגם לא דורשת פתרונות מורכבים
רק חשוב לי לציין שגם נתיב היא אופציה שכדאי לבדוק.

ועוד נקודה
בכל האשכולות כותבים הרבה אנשים בנחרצות- נטפרי הכי טובים, הכי שמורים.
שואלת בכנות- מאיפה הגיעה האקסיומה הזאת?
הסינונים האחרים משתדרגים כל הזמן. נתיב פתחו לפני כשנתיים מסלול פיילוט והוא מצוין.
אולי כדאי לבדוק מסלולים אחרים?
לנתיב יש בינה מלאכותית שעובדת ממש יפה ובכללי- הגישה כלפי צרכים משתנים וספציפיים של הלקוחות היא מאד גמישה ואנושית.
מושלם? לא. אין סינון מושלם. אבל יש סינון שמתייעל ומחפש להשקיע.

באופן אישי נוצר לי צורך כרגע בסינון שהוא לא תוכנה על המחשב- ואין לי שום אופציה נורמלית אחרת
ואל תציעו לי נטפרי כי לגמרי הספיק לי לקרוא את התיאורים שלכם...

ועם כל הערכה לסינון של נטפרי,
א''א להתעלם מהעובדה ששהיתה פה האצת תהליכים בציבור שלנו והאינטרנט אומנם מהדרין אבל נהיה אינטרנט לכל בית חרדי.
עד אז הרבה מאד בתים היו בלי אינטרנט, מאז שנטפרי באה ביכול הותר האינטרנט.
 
נערך לאחרונה ב:

קצרה

משתמש מקצוען
לנו כבעלי עסקים יש חובה לתת ללקוחות מענה שוטף 24.6
אנחנו מתבססים על שירותים של חברות רשמיות כמו אדובי ואלמנטור ומשלמים על כך מאות שקלים בידיעה שיש שירות לקוחות שיהיה זמין ברגע שתהיה תקלה ויפתור אותה תוך יום יומיים
במצב הנוכחי, כל חודשיים עוד קבוצה של בעלי מקצוע מגלה לפתע שנטפרי 'הפסיקו למכור' את השירות עבורם

רק נזכיר את תוכנות המידול בתלת מימד שהיו פתוחות במשך שנים ונטפרי כן 'מכרו' את הפיצ'ר הזה, עד שהגיע שינוי קטן שגרם לנטפרי לחסום את חלק מהתוכנות ו'לחפש פיתרון' עד עצם הרגע הזה
זה שקר לומר שנטפרי מעולם לא מכרו את הפיצ'ר הזה

באג - זה אומר שהמוצר נופל. נתקע. מבצע פעילות אחרת ממה שהמשתמש עשה.
פיצ'ר - זה אומר האם המוצר יכול לבצע פעילות מסויימת או שלא.

יכול להיות שמתישהו לנטפרי היה פיצ'ר מסוים ומסיבות טכניות או אחרות - הם החליטו להסיר את הפיצ'ר
אם התוכנה לא מספקת פיצ'ר שאתה מעוניין בו
או הסירה אותו מהתוכנה ולא מעוניינת להחזיר
והוא פיצ'ר חובה
אתה אמור לחפש את הפיצ'ר אצל המתחרים.

לי זה קרה לא מזמן עם אדובי שהסירה מהתוסף שלה לדפדפנים את היכולת לשלוח במייל ישירות מהדפדפן. זה הפריע למשתמשות. שאלנו את אדובי ואין להם כוונה להחזיר - חיפשנו תחליפים ומצאנו.
 

דיסי

משתמש מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
יש לי מתחת לבית חנות נעליים
לא מוכרת נעלי פפאיה
אני מחפשת דווקא נעל של פפאיה עכשיו - ואין. לא מוכרת
מה דעתכם? שאני אפתח על זה אשכול בפרוג?
ממש מרגיז. בגלל שחנויות שכן מוכרות פפאיה הן רחוקות וקשה לי להגיע. חוץ מזה דווקא בחנות מתחת לבית הוא נותן תשלומים טובים---
@קצרה
אם חנות נעליים מוכרת רק נעליים מקטגוריה מסוימת נגיד "נעלי ספורט"
והנעל שאת מחפשת היא נעל ספורט והם טוענים שהיא לא
אז זה כן היה מרגיז אותך

אצל נטפרי יכול להיות יום כן יום לא
יום אחד יורידו לי סרט שביקשתי (ע"י גוי של אינטרנט)
יום אחר יגידו לי שהגוי של אינטרנט הוא "לצרכים חשובים בלבד"
הבעיה שהם מגדירים מה הצרכים החשובים

לכן קשה לקבל את ההשוואה לחנות נעליים
 

%;

משתמש פעיל
יכול להיות שמתישהו לנטפרי היה פיצ'ר מסוים ומסיבות טכניות או אחרות - הם החליטו להסיר את הפיצ'ר
אם התוכנה לא מספקת פיצ'ר שאתה מעוניין בו
או הסירה אותו מהתוכנה ולא מעוניינת להחזיר
והוא פיצ'ר חובה
אתה אמור לחפש את הפיצ'ר אצל המתחרים.

לי זה קרה לא מזמן עם אדובי שהסירה מהתוסף שלה לדפדפנים את היכולת לשלוח במייל ישירות מהדפדפן. זה הפריע למשתמשות. שאלנו את אדובי ואין להם כוונה להחזיר - חיפשנו תחליפים ומצאנו.
שורש הבעיה נמצא בזה שאתם רואים בצרכים של בעלי מקצוע פיצ'ר חמוד כמו שליחת מייל מהדפדפן במקום מהמייל
זה לא דבר שפוגע ביכולות שלכם להעניק שירות טוב יותר ללקוח

חסימת בינה מלאכותית לצלמות, קבצי לוטי ו-figma לבניית אתרים, מודלים תלת ממדיים איכותיים לממדלים הם קצת יותר מפיצ'ר נחמד...
 

ישראל בני ברק

משתמש פעיל
לא מכיר אותך כדי לענות.
אבל יכול להיות שכבודו פשוט לא מכיר את הבעיה,
כי אין לו אשה/בת/אחות/גיסה שהם צדיקות לא פחות מהרבה אברכים,
(ולענ"ד אפילו קצת יותר)
ופשוט נקרעות בשאלה הזו.
אני חושב שלא הובנתי, אני נגד הביטוי יכולות למצוא רב שיתיר, רב לא מוצאים. נקודה. אדם שיש לו שאלה צריך לשאול את רבו ולא לחפש את הרב שיקל לו, וזה לא חומרא זה דין פשוט (מקולי בית שמאי ובית הלל רשע, מסכת אבות) המסר במשפט שהגבתי לו היה שתמיד אם יהיה בעיה נמצא את הרב שמתיר, ואם לו נעבור לרב הבא, לא יכלתי לראות כבלע את הקודש.
 

קצרה

משתמש מקצוען
תכלס זה באמת הרבה מהאמירה.
שלא חייבים דווקא את נטפרי.

בקיצור -
האשכול הוא אכן אינו בקשה מנטפרי

אלא כמו שאמרתי -
פתיחה של אשכול על חנות הנעליים X שלא מוכרת פפאיה אפילו שאני רוצה
ולכן אני מתעצבנת עליה
וגם מספרת לכל העולם איזה מרגיזה היא.

אגב - אם זו היתה האמירה של הכותבת
למה היא התעצבנה וחזרה שוב ושוב "ואל תגידו לי ללכת למתחרים כי להם יש את הסינון הכי טוב?"

זה בדיוק היתה התגובה הדי פופולרית -
לא טוב לכם? תעזבו.

ובדיוק התגובה שלי שכל הזמן מעצבנת אותך משום מה
לא מתאים לך נטפרי ? הדלת פתוחה... יש מתחרים.
למה הדרישה שלכם היא נטפרי לפתח ולשנות
בדיוק כמו שאמרת "לא חייבים דווקא את נטפרי"
בדיוק זה מה שבאתי לומר פה מהרגע הראשון ועד כה.
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai

קצרה

משתמש מקצוען
שורש הבעיה נמצא בזה שאתם רואים בצרכים של בעלי מקצוע פיצ'ר חמוד כמו שליחת מייל מהדפדפן במקום מהמייל
זה לא דבר שפוגע ביכולות שלכם להעניק שירות טוב יותר ללקוח

חסימת בינה מלאכותית לצלמות, קבצי לוטי ו-figma לבניית אתרים, מודלים תלת ממדיים איכותיים לממדלים הם קצת יותר מפיצ'ר נחמד...

אני לא רואה בזה פיצ'ר חמוד
אני רואה בזה פיצ'ר תוכנה אולי אפילו מאד חשוב
פיצ'ר בעגה המקצועית הוא כל יכולת שהיא של תוכנה.

לפעמים הצורך ביכולת הזה הוא חשוב - ולכן לא נבחר במוצר התוכנה שחסר את היכולת (=פיצ'ר) הזה.
 
  • תודה
Reactions: ln

%;

משתמש פעיל
לפעמים הצורך ביכולת הזה הוא חשוב - ולכן לא נבחר במוצר התוכנה שחסר את היכולת (=פיצ'ר) הזה.
לא בחרנו מראש להשתמש בתוכנה נטולת פיצ'ר
הסתמכנו על נטפרי שתהיה שם כאשר תהיה בעיה ותפתור אותה במהרה
לא ציפינו שכל חודשיים תנשור מנטפרי עוד קבוצה של בעלות מקצוע בגלל חוסר רצון של נטפרי לטפל בבעייה שלהם
 

סטודיו בול

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
דרך אגב, מישהו יכול להסביר את ההערצה של משתמשי נטפרי לנטפרי?
אני למשל משתמש בנטפרי ואני מוצא את עצמי לא אובייקטיבי בעליל. כל שיחה עם חברים על נטפרי אני מרגיש צורך עז לגונן עליהם. אני חושב עליהם בתור מושלמים וכל השאר סתם חקיינים שלא מתקרבים אליהם.
יש להם איזה כישוף שהם מעבירים דרך הסינון???
זה מה שנקרא הינדוס תודעה
וזה קרה בדיוק פה. בפלטפורמה הזאת.
 

קצרה

משתמש מקצוען
תשובה: יש שם הרבה תשובות אמוציונליות ולא ענייניות

או שהפורום כאן נותן מקום לתלונות אמוציונליות ולא עניניות.
שום דבר מכל מה שתכתבו פה - לא יעזור לקדם פיתוח בנטפרי

כאן זה רק הוצאת קיטור משעשעת למדי על מדוע חברה/עמותה X לא מייצרת לי מוצר מושלם לצרכי בשיא חוצפתה. על הגבול של ניסוח משמיץ.

רק שם תתכן לו משמעות אולי.
 

וכאשר אבדתי אבדתי

משתמש מקצוען
בקיצור -
האשכול הוא אכן אינו בקשה מנטפרי

אלא כמו שאמרתי -
פתיחה של אשכול על חנות הנעליים X שלא מוכרת פפאיה אפילו שאני רוצה
ולכן אני מתעצבנת עליה
וגם מספרת לכל העולם איזה מרגיזה היא.

אגב - אם זו היתה האמירה של הכותבת
למה היא התעצבנה וחזרה שוב ושוב "ואל תגידו לי ללכת למתחרים כי להם יש את הסינון הכי טוב?"

זה בדיוק היתה התגובה הדי פופולרית -
לא טוב לכם? תעזבו.

ובדיוק התגובה שלי שכל הזמן מעצבנת אותך משום מה
לא מתאים לך נטפרי ? הדלת פתוחה... יש מתחרים.
למה הדרישה שלכם היא נטפרי לפתח ולשנות
בדיוק כמו שאמרת "לא חייבים דווקא את נטפרי"
בדיוק זה מה שבאתי לומר פה מהרגע הראשון ועד כה.
והאשכול בא להגיד עוד דבר
אני רוצה סינון טוב ואני רוצה שהוא יעבוד בצורה יעילה ולא יחסום סתם דברים
מה שלא נמצא לפחות לטעמם של חלק מהכותבים כאן במתחרים
ואני הייתי רוצה שנטפרי יעבדו בצורה יותר יעילה
וזה מעצבן לשמוע "תעברו למתחרים"
את היית מבינה שמי שיש לו סופר מתחת לבית שיש לו המון קטעים ממש מעצבנים ואומרים לו תלך תקנה בחנות חילונית שגם רחוקה מהבית שלו איזה עשרים קילומטר אז זה ההיה מעצבן אותו?
 
שוב כאמור, החסימה של הבינה המלאכותית בפוטושופ לא הייתה שם מאז ומעולם
נטפרי לאורך השנים מכרו מוצר 'מתאים לצלמות' וביום בהיר אחד החליטו ש'גדול עליהם' לתת מענה לבעיה שצצה ולהגדיל את צוות הפיתוח
זה פוגע באמון של בעלי העסקים בנטפרי, מכרתם לנו מוצר? תנו עבורו שירות...

שיקול של הגדלת צוותי הפיתוח רלוונטי רק לגבי הגדלת מעגל הלקוחות, ללקוחות קיימים חובה לתת שירות בכל מצב
האינטרנט כזה גדול והפיתוחים כאלה גדולים שהם לא יכולים לעמוד בקצב
הבעיה הגדולה היא שממש לאחרונה מישהו עקף אותם ושלח להם ולא טיפלו בזה
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  105  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה