עזרה נטפרי בבני ברק - מה עושים עם הקליטה ???

דמוקרטיה

משתמש רשום
1711470250440.png


אני גר בבני ברק ומוריד עכשיו כ-6 מ"ב (MB) לשניה (בזמן עמוס יחסית)
הענין הוא למצוא איזה חברה הכי טובה באזור שלכם (לפעמים זה ניסוי וטעיה)
אצלי זה יוסי תקשורת פלאפון
וכמובן לקנות סטיק טוב (לי יש Huawei E5576 ממליץ בחום שווה כל שקל)
וכן, גם לי היה לפני כן את הסטיק ZTE MF79U אין מה להשוות...
 
נערך לאחרונה ב:

sk1203

משתמש מקצוען
הענין הוא למצוא איזה חברה הכי טובה באזור שלכם (לפעמים זה ניסוי וטעיה)
אצלי זה יוסי תקשורת פלאפון
לא משנה הסוכן, משנה הספק
והספק הכי טוב באזור הוא בד"כ הספק עם האנטנה הכי קרובה, שאת זה אפשר לראות פה
 

יאיר נהרי

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
סיכום הפרוטוקול:
אנטנה קרובה - כמו שציינו פה. אגב, המודד היותר טוב (לדעתי) הוא התשובה לשאלה הבאה, "איזה סים אתה משתמש בטלפון הנייד?" התשובה רלוונטית במידה ובחרת את החברה הסלולרית לפי איכות הקליטה ולא לפי המחיר. אציין שאני משתמש בסים שאין אנטנה קרובה, לפי המודד הזה, וכנגד כל מיקומי האנטנות.
APN - כדאי לבדוק APN.
הבעיה העיקרית שנראית לי בסוגיה הנוכחית היא תאימות הסטיק - לצערי הרב, קיימים חנויות בארץ (ואין צריך לומר מי שקונה מחו"ל) שלא יודעים מה הם מוכרים (או קונים). הבעיה המצוייה היא שהתדרים בסטיק לא מתאימים לתדרים הפועלים בארץ, והתוצאות זה ניתוקים וקושי בהתחברות גם במקום שיש קליטה מצויינת. בנאדם יכול לקנות סטיק מסויים של החברה ההיא, והעסק לא נוסע! האנטנה בגג של הבניין, APN מוגדר נכון, אז רבונו של עולם, למה זה לא עובד?! תשובה: תדרים לא תואמים!
סטיק\סים ישן - כמו כל מוצר, וכל דבר בבריאה, יש דבר שאנשים לא מודעים אליו כ"כ, וזה נקרא "בלאי". השאלות המנחות: מתי קניתי? כמה השתמשתי? אציין, שסים ישן אפילו שהוא תומך דור 4 והוא לא "עייף", ייתכן שחדש ייתן ביצועים טובים יותר.
המלצות הועדה:
בדיקת מהירות בזמנים שאין עומס על האנטנות (השעות הקטנות של הלילה\המוקדמות של הבוקר\שעות הבוקר המאוחרות במקום של בנייני מגורים\ערב במתחמי משרדים, מבחן אמריקאי) כדי לקבל תמונת מצב אמינה של המכלול הקיים (אנטנה וסטיק מוגדר). רצוי לבדוק כמה חברות סלולריות על אותו סטיק כדי לוודא שהוא תקין\תואם. וגם כמה סטיקים כדי לוודא שהמקום בעצמו לא בעייתי מבחינת קליטה.
במידה והתוצאות המתקבלות בין כל הסימים הן לא טובות, אז יש לשקול סטיק חדש.
אם רק בסים הנוכחי ישנה בעיה, כדאי לפנות לחברה המפעילה, לפעמים בלחיצת כפתור הם מחוללים פלאים, או כנ"ל סים חדש יותר. ואם לא נפתר, אז הצעד הבא ברור.
אפשר להעלות תוצאות ונשמח לעזור. בהצלחה
 

ליבלה כהנמן

משתמש חדש
תודה לכל העוזרים והמסייעים, בהחלפה מפרטנר לפלאפון יש שיפורים אדירים ממש לפחות בשעות שאין עומס
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  11  פעמים

לוח מודעות

למעלה