בחיים לא שמעתי על דבר כזהאנחנו נותנים 1,000 שח לרבה
הגיוני ומכבד
אתם ספרדים אולי?
בחיים לא שמעתי על דבר כזהאנחנו נותנים 1,000 שח לרבה
הגיוני ומכבד
לא,בחיים לא שמעתי על דבר כזה
אתם ספרדים אולי?
נכון מאד!!!אפשר גם במכתב
אינני רואה שום בושה בדברים שכתבתי.טוב שכתבת גילוי נאות שאתה מורה בשונה מניקים אנונימים אחרים...
לא הגיוני בכללאנחנו נותנים 1,000 שח לרבה
הגיוני ומכבד
כמה בנים יש לכם?לא הגיוני בכלל
מכבד מאוד
א. אני כן חושב ש600 שקל זה שווה.ברשות הציבור הקדוש,
ומבלי להתייחס לכל תגובה בנפרד,
אבקש להתיחס להכל כמכלול,
ורק בגלל שאני אנונימי אני מרשה לעצמי לכתוב את שעל ליבי.
אני משמש כמחנך כתה ה' מזה כארבע שנים.
המשכורת שלי: 5000 ש"ח נטו על חמש שעות מלאות,
ללא יום חופשי,
עובד עד ט' באב,
מגיע לחיידר גם כשאני חולה,
כי קשה מאד להשיג ממלאי מקום טובים,
ויש ילדים בכיתה שצריכים ללמוד.
אין הנחתום מעיד על עיסתו,
ולכן אתם לא יכולים להאמין לי אם אומר שאני משתדל לתת את כל כולי בשביל התלמידים.
במשך השנה אנו עומדים מול ההורים בכל מיני וריאציות.
לעיתים נעימות,
בדרך כלל לא.
מנהג העולם שהורה שטוב לילד שלו, מספר על זה רק לקדוש ברוך הוא. (בדרך כלל)
אבל הורה שרע לילד שלו, הולך לספר את זה לכל העולם ואשתו.
זה המצב, אנחנו לא יכולים לתקן את העולם.
בפורים המצב שונה.
בפורים הרב'ה פתאום מקבל מילים טובות.
לא משנה אם הרב'ה קיבל משלוח עם הגדה, עם צ'ק או עם ליקר,
בדרך כלל מצורף מכתב,
ובמכתב הזה כתובים מילים חמות שהם כמו מים קרים על נפש עייפה.
בעצם לא כמו.
הם מים קרים על נפש עייפה.
כשרב'ה מקבל מכל הכיתה ביחד 500 ש"ח, זה משפיל.
זה מראה כאילו לא באמת חשוב למישהו פה להכיר טובה.
רק אין ברירה,
יש פה איזה רב'ה קטרן שאם לא נביא לו הוא יהיה עצוב,
אז בוא נאסוף בשבילו 15 שקל מכל הורה.
זו בושה וחרפה להורים, לא פחות מכך.
אני בשם כל הרב'ס (לפחות שאני מכיר), אומר לכם:
מויחל טויבעס.
תביאו לי מכל הורה חבילת צ'יטוס, אבל עם מכתב יפה שיש שם מילים היוצאות מהלב,
ואל תהיו עצלנים כפויי טובה.
אנחנו לא רודפי בצע ולא צריכים את הכסף,
אנחנו בסך הכל בני אדם שזקוקים לפעמים גם הם למילה טובה וחמה.
בדיוק כמו שאתם צריכים אותה.
תודה למי שקרא עד פה,
ופורים שמח כמובן.
1 בחיידרלמה מורי
כמה בנים יש לכם?
הייתם נותנים ל5 בנים גם? כי נראה לי מי שיש לו בן אחד יכול יותר זה מוגזם1 בחיידר
אתם שואלים את הניק הלא נכון...הייתם נותנים ל5 בנים גם? כי נראה לי מי שיש לו בן אחד יכול יותר זה מוגזם
כמה בנים יש לכם?לא,
ליטאים
לאסוף מכמה הורים ביחדתכלס' היוזמה של ההורים לאסוף לרב'ה זה כדי שלא יקרה שיהיו משפחות שירגישו לא נעים שלא יכולים לתת... ומאידך כולם נותנים ומעריכים ביחד. (בפרט שפעמים רבות אוספים לרבה ולרבב'ה אחרי הצהריים ואז נוצר סכום גדול
נכון, כל מילה!אני חושב שלהביע הערכה לרב'ה זה מינימום שבמינימום
וברור שהעיקר הוא המכתב עם מילים טובות וכו' וכו'
לגבי הכסף למלמדים לא חושב שילד שאבא שלו לא יביא כסף יסבול מיחס שלילי
אבל ברור שילד שאבא שלו הביא כסף זה משפיע גם אם בתת מודע
ושכל אחד יעשה את השיקול שלו מה יותר חשוב לו אם להכיר טובה לרבה ושלילד שלו יהיה טוב או שיהיה לו עוד קצת כסף בחשבון בנק לקנות מצות לפסח
בכל מקרה לא חושב שהרבה סופר את הסכומים וזוכר בדיוק כמה כל אחד הביא ככה שגם אם מישהו מביא 200 ומישהו מביא 100 זה מראה לרבה שחושבים עליו ומכירים לו טובה
[אם מישהו מביא 1000 ש''ח זה מסתמא הרב'ה כן זוכר]
לא מקובל ברכסים להביאלמה לא להביא
אשמח לשמוע מה הוא אמר
כי זה נשמע מאד מאד מוזר
למה לא מקובללא מקובל ברכסים להביא
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: