תח"צ משרד התחבורה פירסם נוהל חדש להתנהלות הפקחים בתחבורה ציבורית

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
אין הרבה שינוי מהמצב הקיים מלבד זה:

מספר הפקחים לא יעלה על מספר דלתות האוטובוס

חל איסור מוחלט לעכב את האוטובוס ולשבש את זמני ההגעה של הקו

בעת מסירת דוח לקטין, מתחת לגיל 18, על הבקר לבקש מהקטין פרטי קשר טלפוני עם אחד ההורים ולעדכן את ההורה כי קנס את בנו. ככל שהקטין סירב למסור פרטים אלה על הבקר לציין זאת בדוח.

ילד הנחזה כמי שגילו אינו עולה על 12 שנים לא יחויב בקנס, זולת אם היה בחברת אדם מעל גיל 18 האחראי עליו; במקרה שכזה יחויב המלווה בקנס שהיה צריך להיות מושת על הילד. ככל שאין מלווה לילד, לא יוכל הפקח לקנוס את הילד.


בעת מסירת הקנס, חובה על הבקר להחתים את הנוסע, בין אם במסופון האלקטרוני ובין אם במסירת מסמך נייר כי הנוסע קיבל לידיו את הדרישה. ככל הנוסע מסרב לחתום, חובה על הבקר לציין זאת מפורשות על גבי טופס הדרישה. כמו-כן, הוא חייב לתעד את תגובת הנוסע ולפרט את הסיבה למתן הקנס.

הבקר חייב לבדוק את מכשירי התיקוף לפני שהוא מתחיל לבדוק את התשלום

חובה ללבוש לבוש מלא של מדי החברה, להציג תג בקרה ולפנות באדיבות לנוסעים (חחחחח)
 

ללי.ללי

לאי ללי (לשעבר)
מנוי פרימיום
אפשר מקור או דף רשמי שבו זה פורסם?
תודה
 

reframing

משתמש צעיר
לא שינויים משמעותיים...
ולא ידעתי שקוראים למבקר 'בקר'....
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  25  פעמים

לוח מודעות

למעלה