משפטים יפים על החיים ומה שבתוכם

מצב
הנושא נעול.

shiffy1

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
ילד קטן מצא גולם של פרפר. יום אחד, הויע פתח קטן בגולם. ישב הילד והביט איך הפרפר מתאמץ לדחוף את גופו דרך אותו הפתח הקטן. לפתע הפסיק הפרפר להתקדם. נראה היה כי כוחו אינו עומד לו להמשיך ולצאת לחופשי. ליבו של הילד נכמר, והוא לקח זוג מספרים ופתח את הגולם לרווחה. תוך שניות יצא הפרפר, אך גופו נראה קטנטן וכנפיו מכווצות.
המשיך הילד להתבונן בסבלנות, בצפיה שבכל דגע ייפרסו כנפיו המפוארות של הפרפר והוא יתגלה במלוא עוצמתו ויופיו. אך זה לא קרה. למעשה, הפרפר יבלה את שארית חייו בזחילה, כשגופו מנוון וכנפיו מכווצות. הוא לעולם לא יצליח לעוף.
הילד, בטוב ליבו לא הבין שהגולם הדחוס והקשה ומאבק הפרפר לצאת ממנו היו דרכו של אלוקים לגרום לגופו להתעצם ולכנפיו להתחזק כדי שיוכל לעוף אחרי שייצא לחופשי.
לפעמים מאבקים אינם דבר נחוץ ביותר.
אם אלוקים היה מאפשר לנו לעבור את חיינו ללא מכשולים, היינו חלשים הרבה יותר. לא היינו חזקים כמו שהיינו יכולים להיות, ולעולם לא היינו יכולים לעוף.
בקשתי כוח, ואלוקים נתן לי קשיים לחשלני.
בקשתי אומץ, ואלוקים נתן לי מכשולים להתגבר עליהם.
בקשתי חוכמה, ואלוקים נתן לי בעיות לפתור.
בקשתי שפע, ואלוקים נתן לי מוח וכוח ליצור.
בקשתי אהבה, ואלוקים נתן לי אנשים לאהוב.
בקשתי טובות, ואלוקים נתן לי הזדמנויות.
לא קיבלתי שום דבר ממה שביקשתי.
אבל קיבלתי כל מה שהיה נחוץ.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  25  פעמים

לוח מודעות

למעלה