תח"צ מרכזית הארזים

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
אם הקווים של אלעד עושים את הסיבוב הרגיל אז אין בעצם שום שינוי, כי גם היום האוטובוס יוצא מהחניון בצומת רמות נוסע לכניסה לעיר-גב"ש, ומתחיל את המסלול.
בתחנה תפעולית 4/9 אין עליה ובעצם התחנה הראשונה היתה בכניסה לעיר, וזה מסלול נורמלי, כי זה רק יציאה תפעולית מהחניון
במרכזית יש תחנת עליה ולכן כתבתי שהמסלול המוזר מתעצם עכשיו כי אין שום משמעות לעליה במרכזית אם הוא חוזר אחרי 20 דק' (במקרה הטוב) לצומת רמות
אני גם שמעתי שאמור להיות שינוי בקו הזה
 

ליטאי פשוט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
לא עברתי על כל האשכול, אז אולי כבר דיברו על זה, סליחה מראש...
מישהו חשב לתגבר את האוטובוסים העירוניים שנוסעים לצומת רמות בעקבות פתיחת המרכזית שם?
 

טוב עין

משתמש מקצוען
יוצרי ai
ובכלל משרד התחבורה ערוך לקווים מהמסוף לכיוון העיר?
מה שיקרה זה שהכל יפול על התחבורה הצפופה של רמות ורמת שלמה ויהיה קטסטרופה, רק לחשוב יום שישי אוטובוס אחרון מאלעד קו 277 מוציאים 5 אוטובסים מלאים עד הסוף ביחד, 250 איש, איך מפזרים אותם בעיר?
מישהו נתן את דעתו לדבר? או שחלם ממשיכה במסורת של לבנות בית חולים מתחת הגשר?
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
לא עברתי על כל האשכול, אז אולי כבר דיברו על זה, סליחה מראש...
מישהו חשב לתגבר את האוטובוסים העירוניים שנוסעים לצומת רמות בעקבות פתיחת המרכזית שם?
לכאו' אין צורך בתגבור מעבר להארכת הקווים 54,89.
בסה"כ הקווים ממשיכים את האיסוף כרגיל ומדובר בעיקר בהעברת תחנה מהר חוצבים לצומת רמות.
 

טוב עין

משתמש מקצוען
יוצרי ai
לכאו' אין צורך בתגבור מעבר להארכת הקווים 54,89.
בסה"כ הקווים ממשיכים את האיסוף כרגיל ומדובר בעיקר בהעברת תחנה מהר חוצבים לצומת רמות.
הסדרי גודל הם עצומים ומתנקזים למקום אחד, במקום פיזור על פני כל המסלול, זה לא יספיק בכלל!!!
רק הרכ"ל יכולה להתמודד עם זה, ויש עוד הרבה זמן עד שהיא תנוע שם.
 

ליטאי פשוט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
לכאו' אין צורך בתגבור מעבר להארכת הקווים 54,89.
בסה"כ הקווים ממשיכים את האיסוף כרגיל ומדובר בעיקר בהעברת תחנה מהר חוצבים לצומת רמות.
אין קווים שיצאו ישירות משם בלי איסוף?
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
אין קווים שיצאו ישירות משם בלי איסוף?
אותה המתכונת של הר חוצבים, קווים שיצאו מהר חוצבים בלי איסוף יצאו גם מכאן בלי איסוף
קווי שיצאו מהר חוצבים עם איסוף יצאו גם מכאן עם איסוף.
מלבד קו 404 לבני ברק, ו859 לטבריה
 

טוב עין

משתמש מקצוען
יוצרי ai
אותה המתכונת של הר חוצבים, קווים שיצאו מהר חוצבים בלי איסוף יצאו גם מכאן בלי איסוף
קווי שיצאו מהר חוצבים עם איסוף יצאו גם מכאן עם איסוף.
מלבד קו 404 לבני ברק, ו859 לטבריה
מה פתאום!!!
הם הולכים לעשות תחנה מרכזית חרדית זה כל הרעיון תראה איך זה בנוי בצורה של רציפים מושקעים ממש לא נקודת יציאה אלא תחנה מרכזית.
עיין לעיל באשכול שאת כל הקווים החרדים הולכים להוציא משם בלי מסלול, הציבור לא קולט איזה שינוי זה יהיה(לטב ולמוטב)
 

יהודי אשדודי

משתמש רשום
אם הקווים של אלעד עושים את הסיבוב הרגיל אז אין בעצם שום שינוי, כי גם היום האוטובוס יוצא מהחניון בצומת רמות נוסע לכניסה לעיר-גב"ש, ומתחיל את המסלול.
לדעתי וגם ממה שאני יודע הכוונה להוציא משם אוטובוסים ישירים בלי סיבובים בעיר בכלל, 577 יהיה פעמיים ביום, וכל הנסיעות של 577 יעברו ל277 שיתוגבר אף מעבר למה שהיו עד היום שני הקווים ביחד. (מדברים על אוטובוס כל 15 דק' בזמני העומס וכל חצי שעה בשפל).
השאלה המעניינת אם הוא יעלה נוסעים, על ציר גולדה ברמות ובגב"ז? מעניין
אני קורא טוב?
הולכים להוריד 577 את הקו היותר מוצלח (שנפתח שנים אחרי 277) ולהעביר ל 277???
זה הבדל של כ 20 דק' נסיעה!

כשיוצא מרמות בטח שאין לזה שום הסבר
מדינת חלם,

נערך
 
נערך לאחרונה ב:

טוב עין

משתמש מקצוען
יוצרי ai
אני קורא טוב?
הולכים להוריד 577 את הקו היותר מוצלח (שנפתח שנים אחרי 277) ולהעביר ל 277???
זה הבדל של כ 20 דק' נסיעה!

כשיוצא מרמות בטח שאין לזה שום הסבר
מדינת חלם,

נערך
לא מסכים!!!
כביש 1 הוא עמוס ועתיר בעיות, פקקים, וחסימות, לאין שיעור מכביש 443.
בדקו וראו שבמחלף חמ"ד לכיוון אלעד ולהיפך כמעט שאין נוסעים.
לעומת זאת בגבעת זאב ושילת יש פי כמה וכמה והעדיפו את הקו הזה.
את הנתון של עוד 20 דק' לא יודע מאיפה לקחת. אם שניהם יוצאים ממסוף הארזים הם יגיעו באותו הזמן אם הכבישים פתוחים, וכביש 1 לא פתוח כאמור.
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
מה פתאום!!!
הם הולכים לעשות תחנה מרכזית חרדית זה כל הרעיון תראה איך זה בנוי בצורה של רציפים מושקעים ממש לא נקודת יציאה אלא תחנה מרכזית.
עיין לעיל באשכול שאת כל הקווים החרדים הולכים להוציא משם בלי מסלול, הציבור לא קולט איזה שינוי זה יהיה(לטב ולמוטב)
זה תחנה מרכזית לכל דבר עם רציפים
ולמרות זאת - אין שום שינוי בקווים כרגע, כל הקווים רק מעתיקים את תחנת היציאה למרכזית ומשם ממשיכים במסלול הרגיל
ולט כתוב בשום מקום באשכול שהולך להיות בלי מסלול.
אולי בעתיד זה מה שיהיה, כרגע כל הקווים שכבר עודכנו שעוברים אין להם שום שינוי במסלול
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
לא עברתי על כל האשכול, אז אולי כבר דיברו על זה, סליחה מראש...
מישהו חשב לתגבר את האוטובוסים העירוניים שנוסעים לצומת רמות בעקבות פתיחת המרכזית שם?
יש 3 קווים שהולכים לצאת מתוך המסוף עצמו:
54, 89, 580
בצירוף כל הקווים הרגילים של צומת רמות
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
למה את מודיען עילית לא מעבירים למסוף?
זה המון אוטובוסים שסותמים את התנועה בעיר?
מה ההבדל הגדול מאלעד?
עוד 12 דק'?
ברור
במקום המסוף בתוך הר חוצבים שיסגר בנו תחנת יציאה קבועה ממש סמוך להר חוצבים ועוד תחנת יציאה בגבעת התחמושת (שדרוג קבוע לאיפה שהיום) וכל הקווים אמורים להתחלק בין שלושת התחנות
הקווים התדירים והסמוכים לירושלים כמו מודיעין עילית ובית שמש לא אמורים לעבור למרכזית
קווי מודיעין עילית ביתר כמדומני אמורים להישאר בתחנה בגבעת התחמושת
ובהר חוצבים אולי בית שמש - זה מה ששאלתי
מצורף מפה המסופים בהר חוצבים (הכתום זה זמני)
צפה בקובץ המצורף 1682785
 

טוב עין

משתמש מקצוען
יוצרי ai
זה תחנה מרכזית לכל דבר עם רציפים
ולמרות זאת - אין שום שינוי בקווים כרגע, כל הקווים רק מעתיקים את תחנת היציאה למרכזית ומשם ממשיכים במסלול הרגיל
ולט כתוב בשום מקום באשכול שהולך להיות בלי מסלול.
אולי בעתיד זה מה שיהיה, כרגע כל הקווים שכבר עודכנו שעוברים אין להם שום שינוי במסלול
צריך לסגור את העיניים חזק חזק חזק בשביל לחשוב שיקימו כזה דבר מפלצתי רק כדי להוציא משם את כל האוטובסים למסלול.
מידיעה מהלשכה של הרב מקלב תוך שנה כל הקווים הירושלמים יצאו רק משם ללא איסוף כלל (אולי עוד תחנה אחת שנמצאת ממש על ציר הנסיעה וכד')
אם למישהו זה מפריע, אז שיתעורר עכשיו
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
צריך לסגור את העיניים חזק חזק חזק בשביל לחשוב שיקימו כזה דבר מפלצתי רק כדי להוציא משם את כל האוטובסים למסלול.
מידיעה מהלשכה של הרב מקלב תוך שנה כל הקווים הירושלמים יצאו רק משם ללא איסוף כלל (אולי עוד תחנה אחת שנמצאת ממש על ציר הנסיעה וכד')
אם למישהו זה מפריע, אז שיתעורר עכשיו
בתוך עשור תושלם תוכנית מקבילה בבני ברק
כל הקווים הבינעירוניים יצאו מתחנת מוצא אחידה בכניסה לבני ברק (היכן שנמצא היום הסמינר ליד הגשר)

הגיע הזמן להפנים: הציבור החרדי גדל
תם עידן האוטובוס - מונית מדלת לדלת...
 

מתמחה לתחבורה

משתמש רשום
לכאו' אין צורך בתגבור מעבר להארכת הקווים 54,89.
בסה"כ הקווים ממשיכים את האיסוף כרגיל ומדובר בעיקר בהעברת תחנה מהר חוצבים לצומת רמות.
צריך שהציבור יידע וישים לב שקו 54 שעד היום ירדו ממנו בצומת תמיר מעכשיו יעשו טיול בתוך הר חוצבים בין ביום חול העמוס ובין בער"ש ובמוצ"ש.
 

די

משתמש סופר מקצוען
הגיע הזמן להפנים: הציבור החרדי גדל
תם עידן האוטובוס - מונית מדלת לדלת...
הבעיה היא שיש אמינות נמוכה לתח"צ ולכן אם צריך להסתמך על שתי אוטובוסים אז האמינות תהיה הרבה יותר נמוכה.

לדוגמא אוטובוס בינעירוני שיוצא מהמסוף בתדירות נמוכה, והנסיעה הפנימית בבני ברק עד המסוף יכולה לקחת 10 דק' ויכולה לקחת 40 דק', ויש אוטובוס פנימי כל 20 דק' אבל לפעמים אוטובוס לא יוצא.
אם נניח שהאוטובוס הבינעירוני יוצא בשעה 22:00, במקום לצאת ב22:00, יצטרכו לצאת ב20:50 כדי שאם האוטובוס הפנימי של 20:50 לא יצא, יספיקו את האוטובוס של 21:10, ואז יהיו פקקים של 40 דק' בבני ברק יספיקו את האוטובוס הבינעירוני של 22:00. בקיצור בזבוז של שעה ועשרה. מה שיעביר עוד נוסעים מהתח"צ לרכב פרטי.

כמובן הפתרון הוא לעשות נת"צ לאורך כל בני ברק (כלומר וודאות שאין פקקים) עם אוטובוסים פנימיים בתדירות של 3 דק' (כלומר וודאות שגם אם האוטובוס לא יוצר צריך לחכות רק עוד 3 דק'). השאלה אם יעשו את זה. כמובן אם יש אוטובוס פנימי כל 3 דק' מדובר במסלול אחד בבני ברק ולא בכמה קווים עם תדירות של 3 דק' לכל אחד.
כל מה שכתבתי נכון גם לירושלים.
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
הבעיה היא שיש אמינות נמוכה לתח"צ ולכן אם צריך להסתמך על שתי אוטובוסים אז האמינות תהיה הרבה יותר נמוכה.

לדוגמא אוטובוס בינעירוני שיוצא מהמסוף בתדירות נמוכה, והנסיעה הפנימית בבני ברק עד המסוף יכולה לקחת 10 דק' ויכולה לקחת 40 דק', ויש אוטובוס פנימי כל 20 דק' אבל לפעמים אוטובוס לא יוצא.
אם נניח שהאוטובוס הבינעירוני יוצא בשעה 22:00, במקום לצאת ב22:00, יצטרכו לצאת ב20:50 כדי שאם האוטובוס הפנימי של 20:50 לא יצא, יספיקו את האוטובוס של 21:10, ואז יהיו פקקים של 40 דק' בבני ברק יספיקו את האוטובוס הבינעירוני של 22:00. בקיצור בזבוז של שעה ועשרה. מה שיעביר עוד נוסעים מהתח"צ לרכב פרטי.

כמובן הפתרון הוא לעשות נת"צ לאורך כל בני ברק (כלומר וודאות שאין פקקים) עם אוטובוסים פנימיים בתדירות של 3 דק' (כלומר וודאות שגם אם האוטובוס לא יוצר צריך לחכות רק עוד 3 דק'). השאלה אם יעשו את זה. כמובן אם יש אוטובוס פנימי כל 3 דק' מדובר במסלול אחד בבני ברק ולא בכמה קווים עם תדירות של 3 דק' לכל אחד.
כל מה שכתבתי נכון גם לירושלים.
התשובה בקצרה - ב"ב בלי התח"צ הבינעירוני היא עולם אחר לגמרי, שבו קו פנימי עירוני לעבר המסוף יהיה אמין יותר
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  108  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה