תח"צ מרכזית הארזים

קצרה

משתמש מקצוען
לפי מה שאני מבין קו 54 יגיע עד למסוף הארזים עצמו ולא יהיה צורך ללכת ברגל

את מדברת על 57 בכיוון ההפוך.
57 המדובר הוא הקו שנוסע סורוצקין, יעקבזון, עזרת תורה, גבעת משה ואז להר חוצבים, שמעכשיו הוא ימשיך למרכזית הארזים (לרמת שלמה זה הכיוון ההפוך).
ללכת ברגל מהשכונות ועד לקו 54
נניח מרחובות סורוצקין והאיזור צריך ללכת 10 דקות ומעלה להגיע לקו 54
אם אתה הולך את זה כדי להגיע לאוטובוס - ניחא
אבל אם לא - אז ללכת ברגל עד לאוטובוס שיוביל אותי לאוטובוס , שווה להחלפת 2 אוטובוסים בדרך

קו 57 לכיוון ההפוך יכול להיות טוב - אבל הוא קו של פעם בחצי שעה

בקיצור - יש צפי שאם מייצרים תחנה מרכזית "חרדית" - יהיה אוטובוס מהיר וישיר ורצוף אליה מכל השכונות החרדיות הזוטרות או המרכזיות .
ממש כמו שכל שכונות ירושלים מחוברות לתחנה המרכזית הכללית.
ולא - לשכונה גדולה כמו סורוצקין פתרונות כמו קו שעובר פעם בחצי שעה עם עיכובים גדולים מהלו"ז כי זה קו שעשה סיבוב גדול קודם לכן (57) או קו שעובר בקרבת 10 דקות הליכה מהשכונה (54)
 
נערך לאחרונה ב:

קצרה

משתמש מקצוען
כפי שכבר כתבתי פה מספר פעמים מלבד העתקת תחנת המוצא מהר חוצבים למרכזית הארזים לא בוצע שום שינוי בשאר המסלול
תושבי סורוצקין והסביבה מוזמנים לעלות על הקוים בכניסה לעיר או בציר שמגר כל קו לגופו, כמו תושבי בית וגן וגבעת שאול לדוג'
מי אמר להם לבוא למרכזית בקו 54?
ההגיון שאומר-

שהם גם יסעו באוטובוס לכניסה לעיר
וגם יגורשו מהעיר - קרי יקבלו אוטובוסים שהתמלאו בתחנת המוצא...
(לפי החוק החברה חייבת לדאוג להעלאת כל הנוסעים בתחנת המוצא ולספק אוטובוס חלופי נוסף אם נשארו בה נוסעים, אין לה כל חובה כזו לגבי תחנות ההמשך)

אז אם להר חוצבים היה אפשרות סבירה להגיע מסורוצקין
ולמרכזית הארזים - לא
אז אמירה "מה הבעיה לכו לתחנה מספר 2" - משמעותה גם כן פגיעה בתנאי הנוסעים.
 

קצרה

משתמש מקצוען
איזו אפשרות סבירה יש היום להגיע מסורוצקין להר חוצבים, חוץ מקו 57 שעליו טענתם שהוא 'לא סביר'?
52 כמדומני
בכל מקרה - אני אמרתי "אם להר חוצבים" - התכוונתי לאם במובן הפשוט שלו
אם יש אחד כזה - אז יש להם לטעון שלא התחשבו בהם.

יכול בהחלט להיות שגם הבחירה בהר חוצבים לתחנת מוצא בודדת לכל האוטובוסים הללו
כשהוציאו אותם מהשכונות
כבר נעשתה באופן לקוי
מבלי לדאוג לאוטובוס סדיר לנקודת המוצא הבינעירונית.

זה לא שמתכנני התח"צ בארץ לוקים חלילה באיזו הבנה לנוסעי התח"צ כשהם מקבלים החלטות כאלו ואחרות לצערינו.
התח"צ בכל מקום בארץ היא מטרד ופשוט לא מתוכננת נכון לצרכי המשתמשים בה.

ולכן אנחנו שיאנים פה בכמות הרכבים הפרטיים ביחס לק"מ.

זה נכון לעשות תחנה מרכזית לכלל האוטובוסים הבינעירוניים כמו צפת קוממיות ערד חצור חיפה וכו'
זה חייב לבוא ביחד עם תח"צ יעילה ומשומנת אל התחנה הזו
לא משנה אם היא בהר חוצבים או במרכזית הארזים או בכלל אפשר גם למקם אותה מחוץ לירושלים.
ואם מתקשים למצוא איך תושבי אונסדורף ומטרסדורף ועזרת תורה וכן הלאה אמורים להגיע אליה בקלות ובמהירות ולא משנה איפה היא = תיכנון כושל.
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
52 כמדומני
בכל מקרה - אני אמרתי "אם להר חוצבים" - התכוונתי לאם במובן הפשוט שלו
אם יש אחד כזה - אז יש להם לטעון שלא התחשבו בהם.

יכול בהחלט להיות שגם הבחירה בהר חוצבים לתחנת מוצא בודדת לכל האוטובוסים הללו
כשהוציאו אותם מהשכונות
כבר נעשתה באופן לקוי
מבלי לדאוג לאוטובוס סדיר לנקודת המוצא הבינעירונית.

זה לא שמתכנני התח"צ בארץ לוקים חלילה באיזו הבנה לנוסעי התח"צ כשהם מקבלים החלטות כאלו ואחרות לצערינו.
התח"צ בכל מקום בארץ היא מטרד ופשוט לא מתוכננת נכון לצרכי המשתמשים.

ולכן אנחנו שיאנים פה בכמות הרכבים הפרטיים ביחס לק"מ.
עבור רוב השכונות שהייתה להם עד היום נגישות להר חוצבים, נשארה נגישות למרכזיית הארזים
היתרון של מרכזיית הארזים - מסוף מסודר ומרווח עם רציפים רבים, בשונה מהבלגן ששרר בהר חוצבים
יתרון נוסף - יציאה מהירה דרך כביש 9 או 443
 

קצרה

משתמש מקצוען
עבור רוב השכונות שהייתה להם עד היום נגישות להר חוצבים, נשארה נגישות למרכזיית הארזים
היתרון של מרכזיית הארזים - מסוף מסודר ומרווח עם רציפים רבים, בשונה מהבלגן ששרר בהר חוצבים
יתרון נוסף - יציאה מהירה דרך כביש 9 או 443
אז יכול להיות שהתלונה עכשיו
היא הזדמנות להזכיר
שאם כבר התקדמתם ועשיתם מסוף מסודר ומרווח עם רציפים רבים
בשונה מהר חוצבים שסתם תקעתם את הנוסעים איתו
היה מצופה חשיבה על תח"צ מסודרת.

יכול להיות שעכשיו כועסים שוב על עצם יצירת תחנת המוצא ללא איסוף ומבלי תחבורה סדירה אליה.
אפילו כששכללתם את תחנת המוצא - לא התעסקתם עדיין בעיקר שלה
וזה לא סדר ורווח ורציפים - אלא קודם כל נגישות מלאה ואחר כך כל השאר.

בכל מקרה מאיזור עזרת תורה / סנהדריה (ומהאוטובוסים של סורוצקין-עזרת תורה)
הר חוצבים היה לכל הפחות נגיש רגלית
בשונה ממרכזית הארזים.
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
מגיע להר חוצבים דרך סנהדריה.
ויכוח סרק, פיתחו את הקישור ובידקו
1719739980627.png
 

קצרה

משתמש מקצוען
ויכוח סרק, פיתחו את הקישור ובידקו
צפה בקובץ המצורף 1693469
כשאני נסעתי בו , משם לקח אותי להר חוצבים - בפועל
אולי שינוי חדש .. או שהמסלול שלהם לא מעודכן..
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
ההגיון שאומר-

שהם גם יסעו באוטובוס לכניסה לעיר
וגם יגורשו מהעיר - קרי יקבלו אוטובוסים שהתמלאו בתחנת המוצא...
(לפי החוק החברה חייבת לדאוג להעלאת כל הנוסעים בתחנת המוצא ולספק אוטובוס חלופי נוסף אם נשארו בה נוסעים, אין לה כל חובה כזו לגבי תחנות ההמשך)

אז אם להר חוצבים היה אפשרות סבירה להגיע מסורוצקין
ולמרכזית הארזים - לא
אז אמירה "מה הבעיה לכו לתחנה מספר 2" - משמעותה גם כן פגיעה בתנאי הנוסעים.
אוקי
אז לפי ההיגיון שלך מי שעד היום עלה בתחנה ראשונה לעולם אי אפשר יהיה להוסיף תחנות לפניו כי זה פוגע בו שהוא נהפך לתחנה שניה?
וביתר דיוק - גם אם האוטובוס לאחר מרכזית הארזים יסע ברחוב סורוצקין ויעצור ליד הבית שלך זה לא בסדר, כי עד היום הייתם תחנה ראשונה ומהיום שניה?
נו באמת
 

קצרה

משתמש מקצוען
אוקי
אז לפי ההיגיון שלך מי שעד היום עלה בתחנה ראשונה לעולם אי אפשר יהיה להוסיף תחנות לפניו כי זה פוגע בו שהוא נהפך לתחנה שניה?
וביתר דיוק - גם אם האוטובוס לאחר מרכזית הארזים יסע ברחוב סורוצקין ויעצור ליד הבית שלך זה לא בסדר, כי עד היום הייתם תחנה ראשונה ומהיום שניה?
נו באמת
אין לי קשר לסורוצקין קודם כל . (או לירושלים בכלל :) מלבד אי אילו פעמים שבאתי לאיזור . )
אני רק הגבתי בהתאם למישהו שציין את סורוצקין כנקודה בעייתית תחבורתית..
ואני אכן סוברת שאמורה להיות לו תחבורה הולמת אל המרכזית.

תחנה מרכזית אין דינה ככל תחנה.
נקודה.
כל המעלה שלה - זו ההבטחה של מקום בכל מחיר אחרי המאמץ להגיע

כמו כן אם יש למישהו תחנה ליד הבית
יהיה עליו לבחור בין הסתכנות שלא יהיה מקום לבין נסיעה אל התחנה הראשונה.

אבל אם שמת לו 2 תחנות "מרכזיות"-
שתיהן במרחק רב ממנו - להגיד לו לנסוע דווקא אל השניה
זה חסר הגיון הלא כן?!
גם לאכול את הדגים המלוחים וגם להיות מגורשים מהעיר..

יותר חסר הגיון זה להגיד לו - הזזנו לך את התחנה המרכזית הראשונה
סע עכשיו אל השניה - היא נגישה יותר .
בשתיהן הוא צריך לגמוא את אותו מרחק - מצופה שהמרכזית הראשונה תהיה נגישה.
לא דומה לתחנה מתחת לבית.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
יש משהו אחד מאוד נכון - הר חוצבים היה נגיש רגלית לחלקים גדולים של ירושלים החרדית.
בזמנים עמוסים כגון מוצ"ש ובמיוחד ערבי חגים היו רבים רבים שהיו מעדיפים ללכת רגלית 15 ואפי' 20 דקות להר חוצבים, בפרט שזאת ירידה.
זה כולל את סנהדריה, שמואל הנביא, כל הרחובות שבין בר אילן ליחזקאל (נוה צבי וכו'), עזרת תורה, קרית צאנז ובעלזא, חלקים מסורוצקין והסביבה.
זה שטח ענק שכולל בתוכו גם מרכזי חסידות קטנים וגדולים כגון, גור, בעלזא, רחמסטרויקא, ביאלה, בויאן ועוד.
גם למי שלא היתה תח"צ עד הר חוצבים יכל להגיע לאזור בר אילן, שפע חיים וכו' וללכת ברגל להר חוצבים.
המיקום של מרכזית הארזים לא קרוב לכלום למעט הקצה התחתון של רמות. ולכן זה מחייב תח"צ מזינה לכל חלקי העיר, כי באמת אין כמעט אפשרות להגיע בדרך אחרת.
 

תמיד בשמחה !!!!

משתמש רשום
לא מספיק מכיר את האיזורים שהוא כתב. רק הגבתי על מה שהשתמע ממכם שאכן צריך שתי אוטובוסים אבל משרד התחבורה יעשה בקלות קו חדש מהאיזורים הנ"ל להארזים.
משרד התחבורה הודיע כבר שלא יעשה שום קו חדש כי אין תקציב, הכל מופנה לפנסיות התקציביות של הצבא הכושל בעולם ולמלחמה.
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
נדבר...
אין לזה סיכוי...
גם אני מתקשה להאמין שזה אפשרי.
במוצ"ש יוצאים מירושלים 36 אוטובוסים בקו 555, כלומר יש שבועות שהקו הזה מסיע 1500+ נוסעים
נראה לי כמות גבוהה מידי מכדי לסחוב אותה לנקודה אחת, ובייחוד כשיודעים שרובים המוחלט מגיעים מנקודה אחת מסויימת.
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
משרד התחבורה הודיע כבר שלא יעשה שום קו חדש כי אין תקציב, הכל מופנה לפנסיות התקציביות של הצבא הכושל בעולם ולמלחמה.
לא חושב שזה נכון.
להערכתי בעוד שלושה חודשים יתחילו לשחרר תוספות שירות בהתאם ליכולת הביצוע של החברות.
 

תמיד בשמחה !!!!

משתמש רשום
אלו נתוני GPS של רוב הנסיעות, לא משהו שאפשר להמציא
מוזמן לבדוק את זה ביום שישי הבא בזמן אמת על המפה
לא יום שישי, יום רגיל בצהרים. כשכל הר חוצבים מלא! (ליום שישי ומוצש יש את 580 שלמיטב הבנתי הוא נותן מענה יחסית לצירים.)
 

תמיד בשמחה !!!!

משתמש רשום
גם אני מתקשה להאמין שזה אפשרי.
במוצ"ש יוצאים מירושלים 36 אוטובוסים בקו 555, כלומר יש שבועות שהקו הזה מסיע 1500+ נוסעים
נראה לי כמות גבוהה מידי מכדי לסחוב אותה לנקודה אחת, ובייחוד כשיודעים שרובים המוחלט מגיעים מנקודה אחת מסויימת.
את 972 שיוצאים 25 אוטובוסים מזמן העיפו לכל הרוחות!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  107  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה