תח"צ מרכזית הארזים

מתמחה לתחבורה

משתמש רשום
קראתי היום בעתונות בשם נציגי הציבור שזה יום בשורה עבור שכונות. חשוב להזכיר שוב שלרמות זה אכן בשורה של ממש אבל לרמת שלמה ממש ממש לא....
כן גם אני חשבתי כך . תראה מה עוללו לרמת שלמה ביטלו להם את הקו באמצ"ש לחתונות כמה שרק פנו וכמה שרק זעקו בכל עיתון בשכונה בכל בית כנסת. הקו שהכי הצדיק את עצמו ביחסית לשאר השכונות הוא לא העמיס על מרכז העיר אלא להפך למשל האוטובוס שיצא מ"בב ב23:35 היה מגיע לשכונה ממוצע ב00:45 והיום אם יוצאים בשעה הנ"ל בקו 404 מגיעים למרכזית הארזים בשעה 00:40 ואז לאן פונים אין כבר 86 ובכלל איך יוצאים הרי חברו את זה רק לתחנה לכוון רמות ולא לצד השני לכוון הרכס בשול מסוכן! ואם תאמר לי ללכת במנהרה ולהגיע לתחנת צומת רמות לכוון העיר אין משם קו לרכס בשעה הנ"ל צריל לעבור במנהרה ואז ללכת רגלית במדרכה בצד השני ולהמתין לקו 67 שיש אותו כל עשרים דקות בשעות הנל [לעומת רמות שיש להם שלוש קווים עד 02:00 516 71 62]בקיצור נסיעה עם ילדים לחתונה וכד מרמ"ש נהפכה לסיוט אמיתי ממש ולא עזר כל הפניות בנושא. והתושבים[קרי הבוחרים שלו] ברכס ממש כעוסים ופגועים מכך שכביכול הם יותר מבינים מהתושבים!!! [ ניתן לראות בהרחבה כאן בפרוג באשכול דרך אגד החזקות עמוד 11 עיי"ש]
 

מתמחה לתחבורה

משתמש רשום
קצת מוזר מדוע לרמות יש מדרכה רחבה לצומת שמשם יש את כל קווי רמות הרי שלכוון התחנה של רמת שלמה לא עשו כל מעבר כלשהו וכרגע משפחות שלמות הולכות בשול מסוכן שכבר נפגעו שם כמה אנשים ה"י. והכי מוזר שבמודעה הרישמית של משרד התחבורה כתוב יותר בטוח הרי זה סכנה עצומה וגם אחרי שיבנו מנהרה עדיין אנשים יעדיפו ללכת לצומת רמ"ש ששם יש את הקווים 56 67 57 וכותבים פה באשכול שאפשר להגיע למרכזית עם קו 57 חייב להדגיש זה סכנה!!! אין שוליים תקנים אין שדה ראיה לא מבין איך משרד התחבורה לוקח אחריות. צריך דחוף לסדר מעבר לצד השני גם ובכלל אנשים מעדיפים ליסוע בקווי רמ"ש כי זה פחות שתי רמזורים
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
קראתי היום בעתונות בשם נציגי הציבור שזה יום בשורה עבור שכונות. חשוב להזכיר שוב שלרמות זה אכן בשורה של ממש אבל לרמת שלמה ממש ממש לא....
תדבר בשם עצמך: בשבילך זה לא יום בשורה
להרבה מתושבי רמת שלמה, כן. לרדת בצומת רמות ישר לתחנה במקום לעלות לתוך הפקקים של הר חוצבים זה בעיניהם בשורה. (אין צורך להוכיח שאני טועה, כל אחד חושב אחרת. רק אל תכליל)
 

מתמחה לתחבורה

משתמש רשום
תדבר בשם עצמך: בשבילך זה לא יום בשורה
להרבה מתושבי רמת שלמה, כן. לרדת בצומת רמות ישר לתחנה במקום לעלות לתוך הפקקים של הר חוצבים זה בעיניהם בשורה. (אין צורך להוכיח שאני טועה, כל אחד חושב אחרת. רק אל תכליל)
תדבר בשם עצמך: בשבילך זה יום בשורה להרבה מתושבי רמת שלמה לא! כי בגלל המסוף בוטל הקו הישיר באמצ"ש421. צודק שהלוך אכן התקרב המסוף. אבל אין איך לחזור עיין לעיל...
 

לא מאוחר

משתמש מקצוען
רק עכשיו אני קולט
אני מבין טוב?
אלו שרוצים לנסוע לערים שונות יצטרכו להתארגן לצאת כמעט שעה לפני הזמן??
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
רק עכשיו אני קולט
אני מבין טוב?
אלו שרוצים לנסוע לערים שונות יצטרכו להתארגן לצאת כמעט שעה לפני הזמן??
אכן, קלטת טוב
אלו שרוצים לנסוע לערים שונות כבר מזמן לא צריכים לנסוע במסלול איסוף של חצי שעה בתוך ירושלים, אלא מגיעים מרוב היעדים עם אוטובוסים פנימיים ישירים, עולים לאוטובוס שיוצא מהעיר אחרי סיבוב קצר.
 

מתמחה לתחבורה

משתמש רשום
אלא מגיעים מרוב היעדים עם אוטובוסים פנימיים ישירים, עולים לאוטובוס שיוצא מהעיר אחרי סיבוב קצר.
אבהתי איך שנזהרת בלשונך.... עכשיו ברצינות מדוע קו 404 לא יוצא מיידית לכביש 1 ישירות לב"ב מאשר שנוסע דרך רמות ו443 שמוסיף לו 14 רמזורים זה מגביר את רצון הציבור ליסוע עם הקו הרי מי שמגיע מהעיר כבר יחכה בצומת רמות עליון לקו 422 ואם לרמות לא יהיה מקןם ב422 הם יסעו דרך המרכזית עם הקו המהיר לדעתי זה יוסיף הרבה אמון בקו מאשר ל 422
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
אבהתי איך שנזהרת בלשונך.... עכשיו ברצינות מדוע קו 404 לא יוצא מיידית לכביש 1 ישירות לב"ב מאשר שנוסע דרך רמות ו443 שמוסיף לו 14 רמזורים זה מגביר את רצון הציבור ליסוע עם הקו הרי מי שמגיע מהעיר כבר יחכה בצומת רמות עליון לקו 422 ואם לרמות לא יהיה מקןם ב422 הם יסעו דרך המרכזית עם הקו המהיר לדעתי זה יוסיף הרבה אמון בקו מאשר ל 422
זה קו שנפתח במיוחד לתושבי רמות, גם את זה אתה רוצה לקחת מהם?...
זה לא מיועד למי שמגיע מהעיר להם יש את שאר הקווים, זה מיועד בעיקר לרמות בדיוק בגלל הסיבה שכתבת - אם כבר אין להם מקום בקו 422
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
אבהתי איך שנזהרת בלשונך.... עכשיו ברצינות מדוע קו 404 לא יוצא מיידית לכביש 1 ישירות לב"ב מאשר שנוסע דרך רמות ו443 שמוסיף לו 14 רמזורים זה מגביר את רצון הציבור ליסוע עם הקו הרי מי שמגיע מהעיר כבר יחכה בצומת רמות עליון לקו 422 ואם לרמות לא יהיה מקןם ב422 הם יסעו דרך המרכזית עם הקו המהיר לדעתי זה יוסיף הרבה אמון בקו מאשר ל 422
לא אני תכננתי את הקו הזה, ואני גם באמת לא מבין את ההיגיון שלו.
הוא נראה כמו קו שמיועד לשכונות הצפוניות של בני ברק, ואני חושב שזה פספוס שהוא נכנס לתוך כהנמן.
אם הוא היה מדלג על כהנמן, הוא יכל לשמש כקו שמקשר את הרק"ל לירושלים.
לגבי ההעדפה ב443 על פני כביש 1, נראה שיש שעות שהנסיעה בציר הזה עדיפה, וגם רוב הנועים של 422 עולים אחרי צומת רמות, כך שהוא יתחלק בביקושים עם 422
 

תמיד בשמחה !!!!

משתמש רשום
@מנוי פרימיום
עוד שאלה בקשר לספירת נוסעים:
נסעתי היום באוטובוס פנימי במודיעין עילית
היה לנהג בצג את ספירת הנוסעים (לא תמיד יש את זה)
היה באוטובוס כ40 נוסעים והיה כתוב לו שיש 19
לפי מה זה הולך?
לפי כמות האנשים שהואילו בטוב ליבם לתקף....
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
לפי כמות האנשים שהואילו בטוב ליבם לתקף....
ממש לא
חכמי החלם של משרד התחבורה עדיין לא התקדמו טכנלוגית, ולכן במקום שישמשו במצלמות שבאוטובוס, מותקן בכניסה לאוטובוס גלאי וילון שסופר את מספר הנוסעים, הגלאי לא אמין באופן קיצוני
 

די

משתמש סופר מקצוען
ממש לא
חכמי החלם של משרד התחבורה עדיין לא התקדמו טכנלוגית, ולכן במקום שישמשו במצלמות שבאוטובוס, מותקן בכניסה לאוטובוס גלאי וילון שסופר את מספר הנוסעים, הגלאי לא אמין באופן קיצוני
הם לא משתמשים בנתונים של התיקוף?
כלומר מה שתמיד אמרו לנו שאין תגבורים בגלל שלא מתקפים אז משרד התחבורה לא רואה את כמות הנוסעים בפועל, פשוט שיקרו עלינו?
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
הם לא משתמשים בנתונים של התיקוף?
כלומר מה שתמיד אמרו לנו שאין תגבורים בגלל שלא מתקפים אז משרד התחבורה לא רואה את כמות הנוסעים בפועל, פשוט שיקרו עלינו?
התשובה הזו הגיע כמענה לשאלה אודות המספר המופיע במכשיר שבאוטובוס
למשרד התחבורה יש את נתוני התיקופים במלואם, לטוב ולמוטב...
 

די

משתמש סופר מקצוען
התשובה הזו הגיע כמענה לשאלה אודות המספר המופיע במכשיר שבאוטובוס
למשרד התחבורה יש את נתוני התיקופים במלואם, לטוב ולמוטב...
והמספרים שהופיעו לעיל מהאתרים השונים שכותבים מספר נוסעים בכל נסיעה, המדידה היא לפי הגלאי וילון או לפי התיקופים?
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
והמספרים שהופיעו לעיל מהאתרים השונים שכותבים מספר נוסעים בכל נסיעה, המדידה היא לפי הגלאי וילון או לפי התיקופים?
באתר של מר-קו הם מציינים לאתר המידע הממשלתי שם מופיע כי מקור הנתונים הם מהמסלקה - כלומר - תיקופים בפועל
 

מתמחה לתחבורה

משתמש רשום
מישהו יכול להסביר מה מפריע להם???
 

קבצים מצורפים

  • מיני תחנה מרכזית חדשה תיפתח מחר בירושלים, בעיקר לחרדים - וואלה רכב.pdf
    KB 522.8 · צפיות: 58

הטעם המושלם

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
מישהו יכול להסביר מה מפריע להם???
מי אמר שמפריע להם? יש סיבה למה להתלונן על החרדים או להציק להם? למה לא?
כמו שלהבדיל כל התקלות מכל הסוגים ובכל התחומים קשורים למלחמה. למה? ככה!
 

המרוצה

משתמש חדש
תדבר בשם עצמך: בשבילך זה לא יום בשורה
להרבה מתושבי רמת שלמה, כן. לרדת בצומת רמות ישר לתחנה במקום לעלות לתוך הפקקים של הר חוצבים זה בעיניהם בשורה. (אין צורך להוכיח שאני טועה, כל אחד חושב אחרת. רק אל תכליל)
אולי לנסיעה מהר חוצבים זו בשורה
אבל בשאר הדברים לא בטוח
 

מקצועיות

משתמש פעיל
מה המשמעות של מרכזית הארזים
שלא יהיה בכלל יותר איסוף ופיזור של תחבורה בינעירונית בירושלים?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  108  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה