יש לכולם פה טעות מרכזית אחת:לא כל האוטובוסים הבינעירוניים מוצאים מהעיר
מסלולים עתירי נוסעים - שממתינים להם עשרות נוסעים על ציר האיסוף נשארים ולא יוצאו (קווים כמו בני ברק- ירושלים , אשדוד-ירושלים , בית שמש-ירושלים וכהנה)
המדובר הוא בקווים בעומס פחות כך שמרבית הנוסעים נאספו לתחנה הראשונה על ידי אוטובוסים עירוניים והמסלול היה כדי לאסוף עוד כמה משפחות שגרות על ציר האיסוף
כמו : חיפה-ירושלים,צפת-ירושלים,פתח תקווה-ירושלים,חצור-ירושלים וכאלו
לא בוצע שום שינוי במסלולים מלבד העתקת תחנת המוצא מהר חוצבים או ממסוף 4/9 למרכזית
הקווים לצפת/חיפה/נתניה/רכסים/קוממיות וכל הערים הקטנות והלא תדירות כבר מזמן לא עושים את המסלול של שפע חיים, יש להם תחנה בהר חוצבים ובכניסה לעיר, ומעכשיו במרכזית ובכניסה לעיר
והקווים לבני ברק מודיעין עילית בית שמש ביתר אשדוד ימשיכו לעשות את המסלול של שפע חיים, ובכלל לא כולם יעברו למרכזית
המרכזית ממוקמת עכשיו באמצע השכונות, ובאותה המידה שהיא התרחקה 10 דק' מציר שפע חיים היא התקרבה עשר דק' לשכונות רמות ורמת שלמה (ובינינו זה 3 דק')