רגע של ניצחון
משתמש מקצוען
אז אשמח אם תוכלי לענות לי בצורה ממוקדתיש בנות שהמערכת הקיימת טובה להן ומספיקה
יש בנות שההורים יודעים ויכולים לאפשר להן מרחב של התבגרות
ל 50% מהבנות המקצוע בסמינר מתאים, בתוספת השעות השבועיות של הקודש מערכת הקיימת מתאימה לרוב הבנות.
רוב הבנות שהגיעו לראשית דעת הן בנות שהמסלול בסמינר לא מתאים להן מבחינה מקצועית (הומניות בעיקר, אלה שיהיו מנהלות\ מטפלות\ שאר מקצועות שאינם הנדסאים או ראית חשבון), או שהן לא מוכנות להתחיל מסלול בלי שהן מכירות את האפשרויות בשוק.
בעבר בנות כאלה נשארו בסמינר כדי לקבל את החלק הרוחני, והשלימו עם "בזבוז הזמן" בחלק המקצועי
בשנים האחרונות החלק הרוחני והערכי עומד בצל של המסלולים. הבנות האלה מרגישות שהזמן והאופן שמוקדש בסמינרים הקיימים לחלק הזה לא מספיק כדי לפצות על כל שאר הזמן. ועבורן זה מיועד.
המסגרת מתאימה לבת שברור לה שהיא רוצה ומתאים לה ביותר להיות קלינאית תקשורת רק זה מקצוע שאין אותו בסמינרים?
זה בעצם מהווה שנת גשר למכללה?
או לבנות שרוצות הנדסאים לדוג' = מקצוע שיש בסמינרים
והן פשוט לא מסתדרות בכלללללללל עם המסגרת והן מחפשות מקום קטן ותומך ומכיל ונראה כבר מה יהיה הלאה...
ואני פחות בענין של תשובה של גם וגם כי
זה סוגים שונים של בנות שמגיעות וההבדלה והדיוק חשובים לי להבנת סגנון הבנות שיהיו שם
(זה שונה מתיכון שבו כל אחת מגיעה אליו מסיבה שונה ואף אחת לא חוקרת למה הבנות האחרות הגיעו,
זה בכל אופן עשית צעד שונה ממה שרב הבנות עושות בטבעי)
שוב תודה על המענה המפורט!