תח"צ מעוניינים באוטובוס ישיר מרמה ד' בבית שמש לביתר עילית?

לאנגער

משתמש מקצוען
לא הבנת אותי,
פשוט לא מצאתי דרך לחלק את זה
אין לי בעיה ש128 יעבור בהנר הירדן ו148 בנהר הדן
אני מחפש דרך שיהיה אוטובוס מרמת אברהם לביתר אני חושב שזה לא הוגן שלרמה ב' יש 2 קווים ולרמת אברהם אין אפילו אחד
ולמה נראה לך שתושבי גבעה A נוסעים יותר לנהר הירדן ותושבי גבעה B לנהר הדן?
בלי קשר לזה, את רמת אברהם צריך אכן לחבר איכשהו למסלול, אולי לקו 168.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
לא הבנת אותי,
פשוט לא מצאתי דרך לחלק את זה
אין לי בעיה ש128 יעבור בהנר הירדן ו148 בנהר הדן
אני מחפש דרך שיהיה אוטובוס מרמת אברהם לביתר אני חושב שזה לא הוגן שלרמה ב' יש 2 קווים ולרמת אברהם אין אפילו אחד
זה לא נקרא 2 קווים. זה קו אחד עם שתי מסלולים שונים בביתר, אין שום הגיון לאחד אותו.
 

יעקב הרמתי

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
ולמה נראה לך שתושבי גבעה A נוסעים יותר לנהר הירדן ותושבי גבעה B לנהר הדן?
בלי קשר לזה, את רמת אברהם צריך אכן לחבר איכשהו למסלול, אולי לקו 168.
פשוט לאחד את המסלול בביתר ולפצל את הקווים בבית שמש
או לפתוח קו חדש מיוחד לרחוב נהר הדן
 

David shtern

כותרת - הטופ שבעימוד
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
עימוד ספרים
יוצרי ai
כמו שיש הגיון שבבית שמש 148/128 נוסעים 9.5 ק"מ בתוך העיר עצמה.
כך בביתר אפשר להקיף את כל העיר בפחות מ9 ק"מ ולחלק את הקווים בבית שמש עם מסלול אחיד בביתר.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
יש היגיון שיהיה קו מביתר לרמת אברהם
ואין הגיון לפגוע בקווים קיימים.
פשוט לאחד את המסלול בביתר ולפצל את הקווים בבית שמש
או לפתוח קו חדש מיוחד לרחוב נהר הדן
אז אתה אומר לפגוע בתושבי ביתר כדי ששכונה מסויימת בבית שמש תקבל קו חדש?
 

David shtern

כותרת - הטופ שבעימוד
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
עימוד ספרים
יוצרי ai
אז אתה אומר לפגוע בתושבי ביתר כדי ששכונה מסויימת בבית שמש תקבל קו חדש?
לא קו חדש, קו קיים - שינוי מסלול.
כל מי שמתגורר בחפציבה/הקרייה החרדית וכן כל מי שרוצה להגיע לשם עובר טרלול מטורף במסלול המשוגע שעובר בכל רמה א'. דרך נהר הדן - נחל צאלים - הקישון - הירקון יחסוך לכולם המון.
גם קו 139 מהעיר החרדית המרכזית "בני ברק" עוברת בכל ביתר.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית

לאנגער

משתמש מקצוען
לא קו חדש, קו קיים - שינוי מסלול.
כל מי שמתגורר בחפציבה/הקרייה החרדית וכן כל מי שרוצה להגיע לשם עובר טרלול מטורף במסלול המשוגע שעובר בכל רמה א'. דרך נהר הדן - נחל צאלים - הקישון - הירקון יחסוך לכולם המון.
גם קו 139 מהעיר החרדית המרכזית "בני ברק" עוברת בכל ביתר.
אכן בני ברק עיר מרכזית, אבל במה שקשור לנסיעות יומיומיות מביתר אין מקום כלל להשוואה!
כמה מביתר לומדים /עובדים בבני ברק?!
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
כל מי שמתגורר בחפציבה/הקרייה החרדית וכן כל מי שרוצה להגיע לשם עובר טרלול מטורף במסלול המשוגע שעובר בכל רמה א'. דרך נהר הדן - נחל צאלים - הקישון - הירקון יחסוך לכולם המון.
באמת שיגעון. אולי שיעשו בבית שמש מוקדים.
 

האברך ממיר

משתמש מקצוען
כמו שיש הגיון שבבית שמש 148/128 נוסעים 9.5 ק"מ בתוך העיר עצמה.
כך בביתר אפשר להקיף את כל העיר בפחות מ9 ק"מ ולחלק את הקווים בבית שמש עם מסלול אחיד בביתר.
ההיגיון אומר שמי שמשקיע בתחבורה ציבורית, גם קוצר את הפירות.
תושבי ביתר מקבלים הרבה יותר בכל הנוגע לתחב"צ, יותר מכל ריכוז חרדי אחר. וזה כי מישהו מפעיל הרבה כובד משקל בעניין.
מידי פעם הם זוכים להתחדש בכל מיני קווים. 246,226 לירושלים, לדוגמא.
נכון שבביתר יש ביקוש, והקווים מלאים, אבל גם בבית שמש יש ביקוש מטורף לחלופות נוספות לירושלים, אבל אף אחד אפילו לא מעיז לבקש. מבחינתם, אם הנסיעות יבוצעו לפי לוח הזמנים בלי דילוגים, זו כבר משאלה שצריך רחמים מרובים שתתמלא, אז מי מדבר על חלופות ונגישות.
ביתר כולה, ששטחה מתפרס על פני שטח בגודל של רמה ד' +_, זוכה ל-5 קווים בתדירות גבוהה שמבצעים את המסלול המרכזי בירושלים (290,291,292,293,294), בעוד בד' מסתפקים בקו אחד (616), קו שעושה מסלול מקוצר מאוד בירושלים, והוא זה שצריך לתת מענה לתושביד', וגם הוא, עובר בנוסף ע"י רמת אברהם ובמקומות נוספים בבית שמש.
ובביתר כמובן, יש קווים נוספים, 295,296, וכאמור 226 ו-246, ועוד ועוד.
בדקו כאן כמה קווים יש מביתר לירושלים, כל הקווים שמתחילים בספרה 2
 
נערך לאחרונה ב:

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
מידי פעם הם זוכים להתחדש בכל מיני קווים. 246,226 לירושלים, לדוגמא.
זה כבר 6 שנים+. וזה מיועד לביטול יום אחד.. אבל בהחלט יש מי שנלחם על זה שישאר.
זוכה ל-5 קווים בתדירות גבוהה לירושלים, שמבצעים את המסלול המרכזי בירושלים, בעוד בד' מסתפקים בקו אחד.
4
וזה לפני הקווים הנוספים, 295,296,
296 הוא קו כמו ה4 הרגילים עם 2 נסיעות יומיות (נוסע את כל העיר במשך 40 דק' ב05:00 ו 05:20)
 

די

משתמש סופר מקצוען
אם עושים השוואה בין רמה ד' לביתר, אז צריך להשוות את רמה ד' בתחילת האיכלוס לעומת ביתר בתחילת האיכלוס שלה (עם ביתר תור...) חוץ מזה כיום יש ברמה ד' בערך 25,000 תושבים לעומת בערך 70,000 תושבים בביתר.
לגבי כמות קווים לירושלים אז דבר ראשון יש בבית שמש בערך אותה כמות קווים לירושלים כמו ביתר לירושלים (בימות החול) דבר שני בית שמש עיר הרבה יותר גדולה מביתר ויותר עצמאית.
 

האברך ממיר

משתמש מקצוען
זה כבר 6 שנים+. וזה מיועד לביטול יום אחד.. אבל בהחלט יש מי שנלחם על זה שישאר.
לזה בדיוק אני מכוון.
290-294. לא כן?
296 הוא קו כמו ה4 הרגילים עם 2 נסיעות יומיות (נוסע את כל העיר במשך 40 דק' ב05:00 ו 05:20)
אוקיי. לא ידעתי. אגב, הלכתי לבדוק אלו נוספות יש במסלול בתוך ירושלים. יצאתי מופתע. תבדוק כאן בקישור:
בדקו כאן כמה קווים יש מביתר לירושלים, כל הקווים שמתחילים בספרה 2
 

האברך ממיר

משתמש מקצוען
אם עושים השוואה בין רמה ד' לביתר, אז צריך להשוות את רמה ד' בתחילת האיכלוס לעומת ביתר בתחילת האיכלוס שלה (עם ביתר תור...) חוץ מזה כיום יש ברמה ד' בערך 25,000 תושבים לעומת בערך 70,000 תושבים בביתר.
בקיצור, עוד 10 שנים נתקרב לביתר?
בוא ניפגש כאן עוד עשור;);)
לגבי כמות קווים לירושלים אז דבר ראשון יש בבית שמש בערך אותה כמות קווים לירושלים כמו ביתר לירושלים, דבר שני בית שמש עיר הרבה יותר גדולה מביתר ויותר עצמאית.
לכן הדגשתי, אני מתמקד בד' לעומת ביתר. נכון שזו לא ההשוואה הנכונה, כי בסוף ד' היא חלק מעיר גדולה, כמו שכתבת, אבל קצת פורפורציות.
לד' היה מגיע קו שיעבור רק אצלם בשכונה ומשם ל-38. אבל כמיטב המסורת, כל פיתרון לבעיה מסויימת, אמור בדרך לספק פיתרון לכמה בעיות נוספות.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
290-294. לא כן?
טעות שלי.
אוקיי. לא ידעתי. אגב, הלכתי לבדוק אלו נוספות יש במסלול בתוך ירושלים. יצאתי מופתע. תבדוק כאן בקישור:
יש המון. אבל חלקם אני מניח קלים יותר להשגה לעיר שנקראת פריפריה של ירושלים, ופחות לעיר כמו בית שמש.

אגב, יש המון קווים אבל רובם לא רלוונטיים לכלום. למשל 241,242,244 (ובהתאמה 221 וכו') יש להם נסיעה אחת הלוך וחזור בסופ"ש.

כמו"כ 295 הוא בדיוק כמו 45 ו25 שנוסעים לגב"ש והר נוף רק בשעות מאוחרות או מוקדמות בבוקר כי הוא עושה את המסלול הארוך של 40 דק'.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  106  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה