זהו המצב האידיאלי ללא ספק!הקו לביתר צריך להיות בדיוק כמו מכל בית שמש:
1. קו נפרד לA וקו נפרד לB, אפשר לעשות קו מיוחד למוקדים או מקביל ל198 בשעות ריקות יותר.
2. הקו ייצא ל375.
3. שעות פעילות הקו עד 1:00 בלילה (או 12:30 והקו המקביל ל198 ב1:00).
4. בתדירות לא פחותה מ128 -148, ובלי לפגוע בתדירות שלהם.
בלי זה לא מגיע קרדיט לאף אחד!!!
ולמי ששאל מה עם רמה ב', אפשר לבדוק מה אני סובר בנושא בהודעות הקודמות שלי, ואני גם זועם על הקיפוח שלהם, אבל עדיין לא מדובר פה בהטבה או שיפור לרמה ד' אלא נתינת מעט צרכים חיוניים שנמנעו מהשכונה קרוב ל4 שנים*, אוטובוס לביתר - העיר הסמוכה שאלפים משתרכים אליה כל יום במוניות / טרמפים / רכבים שנרכשו עקב חוסר באוטובוסים / החלפת מספר אוטובוסים.
*קרוב ל4 שנים לתושבי ד', תושבי ג' סובלים כבר הרבה יותר זמן.
אבל - מכיוון שאנו נתונים ב'גלות משרד התחבורה', וחיבת הפקידים שם לבית שמש ידועה ומפורסמת, עלינו להכין את עצמנו למצב של מסלול מוקדים ולשמוח בכך שמסלול המוקדים בביתר הוא באמת מסלול ממצה, אם כי זו באמת תהיה חרפה.