עץ הדעת טוב ורע
משתמש סופר מקצוען
מי היה הראשון שהכין את הפשטידה.מה זה מי הכין בראשוני לפשטידת שלוש הצבעים?
כאילו פירוש מילולי
לא?
עברית קשה שפה...
מי היה הראשון שהכין את הפשטידה.מה זה מי הכין בראשוני לפשטידת שלוש הצבעים?
כאילו פירוש מילולי
גם אני קיבלתי כמעט 100..שלא באשמתישאנחנו באותה רמה...
גם אני קיבלתי 100, ולא, אין לי שום קשר למיה קינן...
עוד משו- בניהו בן יוסףיש שם גם שאלה אחת לא נכונה.
והם מדברים על השם של התינוק עוד בתוך השבעה של יוסף, עוד לא עברו שמונה ימיםזה לא יכול להיות הוא בגלל שהתינוק בפדהאל נולד עוד לפני שיוסף דיאלידאן מת(את ליאה ושלוואן רואים בתחילת הספר ויוסף נהרג בסופו) ופה בסיפור בהמשכים מדובר על התקופה שאחרי מיתתו של יוסף כי שלוואן הרי רוצה לקרוא על שמו.
שלוואן אומר במפורש שזה התינוק הראשון שנולד אחרי שאבא שלו מת.והם מדברים על השם של התינוק עוד בתוך השבעה של יוסף, עוד לא עברו שמונה ימים
ליאהמי היתה מכינה מרקים מירקות חסרי צורה? (ואיפה?)
טעות!!!!!!!!!!!ליאה
לא ליאה אלא תרצה סאנפלליאה
אם ככה טעית כי בסטיאן פגש קודם את רבקה ופינה את הזבל של התרנגולים ורק אחר כך פגש את ליסיהלא ליאה אלא תרצה סאנפל
אני גם קבלתי 100/100
לא נכון לגמרי, הוא קודם פגש את השכן האב השכול אם כבראם ככה טעית כי בסטיאן פגש קודם את רבקה ופינה את הזבל של התרנגולים ורק אחר כך פגש את ליסיה
לא לשכוח שרובם אשכנזים...שלא לדבר על ההצעות לשידוכים שאם במקום להציע הצעות דמיוניות על דמויות מהספר , היו מציעים על אנשים אמיתיים מזמן הייתה נפתרת בעיית הרווקים....
אם מישהו רוצה לראות עד כמה הוא בקיא מצרפת פה קישור לבוחן נחמד עם ציון בסוף על ממלכה במבחן..
ממלכה במבחן
שימי לב בציטוט הקודם.על איזה מבחן אתם מדברים?
באופן כללי היא מנסה בכל הספר ללכת על הראש של ימי הביניים, דוגמא הפחד הגדול בימי הביניים היה מאבקת השריפה, היא קראה לזה האבקה השחורה הרכיבה את זה משלוש שלישים של נוסחה בדיוק כמו אבקת השריפה שהסינים גילו.איסתרק היה למטה ביחד עם יוסף, רק פדהאל, והמתנקש של הסולטן, שאול, ויוזבד, היו בחלק העליון כך אני הבנתי על כל פנים,
ולכן רק פדאהל יכל לקפוץ כי למתנקש יצא היד מהמקום,
ולגבי טורנאל גם אני חשבתי על זה אבל שימו לב שאיסתרק אמר לאלרון על טורנאל שיש לו אפשרות להרגיש רגשות של אנשים אך אין לו אפשרות לקרוא מחשבות, ולכן יתכן שאב הבית היה מאוד מחוכם עם רגשותיו,
לגבי זה אני מסכים בכל מילה שהציפור זה דמיוני וזה גם הפריע לי,
והיה עוד דבר דמיוני זה עם הקטע של הסבא של פדהאל שהתגלה בחלום ונתן לו כויה זה גם לא נשמע אמין,
אבל לגבי טורנאל זה דווקא נשמע לי הרבה יותר טוב ולא כל כך דמיוני,
אנשים עם רגש מפותח מאוד יש להם יכולת להרגיש בני אדם נוספים,
זה לא בדיוק תפיסת מחשבה שזה מיסטיקה אלא מי שמפתח את רגשותיו יכול ל]פעמים להבין או לנחש על כל פנים לפי סימנים או תחושות רגשות של אנשים אחרים וזה לדעתי לא כלכך דמיוני.
ועוד ענין מישהו יכול להסביר לי -
מה היה הקטע של הסבא של פדהאל?
ואיזה עול הוא עשה?
ולמה הוא עזב את החרב?
והאם זה קשור להורדת אביו של פדהאל מהאבירות?
ולמה בכלל אבא שלו ירד האם הוא באמת היה בעייתי או שזה היה עול למשפחה?
ומה הקשר שפדהאל מים?
זה כמה סימני שאלה שנשארו לי מהסיפור.
נכון!ועוד ענין מישהו יכול להסביר לי -
מה היה הקטע של הסבא של פדהאל?
ואיזה עול הוא עשה?
ולמה הוא עזב את החרב?
והאם זה קשור להורדת אביו של פדהאל מהאבירות?
ולמה בכלל אבא שלו ירד האם הוא באמת היה בעייתי או שזה היה עול למשפחה?
ומה הקשר שפדהאל מים?
זה כמה סימני שאלה שנשארו לי מהסיפור.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: