לגבי מכשיר ווייז של הדרן
כבר כמעט שבוע שאין לי קו, 4 ימים לקח לי עד שקיבלתי מענה לאחר שדרשתי מנציגת המכירות, והיא אמרה כמובן שזה לא קשור אליה אלא אל 019, וב 019 אמרו ש'נגמר לי היתרה' ושזה קשור להדרן, שיעשו מה שהם רוצים בניהם, אבל אני תקוע בלי וויז כבר כמעט שבוע, ואין שום נציג שרות לקוחות שאפשר לדבר אתו, וגם שעות מענה מצומצמות, איזה מן דבר זה שמי שנתקע ביום ו בלי וייז אין לו עם מי לדבר??????, (כבר קרה לי לא מעט פעמים)
אני מבין שרוצים להזיל עלויות בשירות אבל למה לעשות כ"כ מסורבל?
הודעה ארוכה מאוד שרק בסוף נותנים אפשרות של השארת הודעה, שגם היא חסומה לפעמים
מי שנמצא בדרך ואין לו תקשורת לא יכול לשלוח מייל, הם שכחו שהצרכנים הם ציבור שלא מחובר לוואצאפ ולמייל כל בזמן, והחוצפה ההכי גדולה שהם מבקשים הסבר למה לא פניתי אליהם דרך הוואצאפ! ומה עוד?
ביום שישי הייתה לי נסיעה והייתי תקוע, והים שוב אני מנסה מהבוקר, פשוט אין מענה לא ע"י הודעה ולא ע"י פנייה במייל?