מדהים!אולי,
ואולי- כמו שכתבת- את לא מכירה את השיטה ולו היית מכירה אותה היית נחרדת מההשוואה...
מהמעט שכתבת- את נשמעת אמא שמחוברת לילדים, ויכולה לעצור כשמזהה התנהגות שנובעת מכח האינרציה/ נוחות (כניעה לילד זה הרבה פעמים מחוסר כח..) ולחשוב מה הדבר הנכון ביותר כרגע לילד.
אין ספק שאת צודקת שגבולות הן מתנה לילד. אפילו צורך קיומי!
המתנגדים לשפר טוענים שהיא מתמקדת באמא וצרכיה, מתוך התעלמות מצרכי הילדים וציפיה שהם יצטרפו ויזרמו עם הצרכים שלה, כי היא המובילה..
כשאומרים את זה בסיסמאות- זה נשמע הבדל סמנטי ותו לא. כשיורדים לפרטים ולדוגמות מבינים שההתחלה- בדיוק כמו בצלעות היוצאות מזוית 45 מע'- קרובה מאד לערכים המקובלים על כולנו, אבל ככל שקווים מתארכים על ציר הזמן והעומק- הם מתרחקים מאד מאד...
והני-
כתבתי באשכול השני..- ציורים יפהפים וממחישים את מה שהמפרסמת רצתה להביע!
הצלחת להסביר בדיוק את הנקודה.
תודה על הפירוט, לכאורה אלו באמת שתי גישות רחוקות מאדדד
אכן נשמע נורא...