hershy sh
עיצוב | מיתוג | פרסום
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
ימי החנוכה הם זמן לפרסומי ניסא...
או שיתוף מדליק... (תלוי לאיזה מגדר הנכם שייכים )
אז בבקשה, קבלו מיתוג שבוצע לאחרונה בסטודיו שלנו; שיהיה לכם בהנעה
ראשיתו של הסיפור, הוא החבישה משותפת שלי ושל הלקוח על ספסלי קורס מסויים (בפיזי, ואח"ז בזום...)
מפה לשם, החלפנו מילים ועסקים, והתוודעתי לעסק המיוחד של ידידי:
קבלנות של אוטובוסים, לנסיעות פשוטות ומורכבות.
הוא דואג שתהיה נסיעה חלקה וזורמת בלי בעיות, ובלי תירוצים.
השירות שלו, זה משהו מעל ומעבר, ברמה ה-ר-ב-ה יותר מהשוק!
בשלב האסטרטגיה זיקקתי את כל הסיפורים וההמלצות, והגעתי לערכים המובילים שלו:
אחריות מקסימלית. שירות אדיב. איכות ללא פשרות. רוגע.
התחלנו בבחירת שם לעסק, הצענו כמה שמות וסלוגנים,
לאחר שנבחר המלל הסופי שלחתי 3 סקיצות של לוגואים (את הרביעי הוספתי לאחמ"כ)
(זהו, מעכשיו פחות טקסט, יותר ויזואל...)
אז ככה:
את הראשון, הלקוח פסל. לא אהב. (אוףףף דווקא אהבתי...)
השני והשלישי היו טובים בעיניו, אבל היה לו קשה להחליט...
החלטנו לנסות עוד סקיצה, ואז נחליט.
שלחתי את הרביעית.
וואהו! אהב! רצה!
אבל - - -
במחשבה משותפת ובסיעור מוחות, החלטנו שלפי האסטרטגיה מתאים לו יותר האופציה השלישית.
הזרימה והדינאמיות הם הדי אן איי שלו...
אז החלטנו. יאללה השלישי!
המשכנו לפריטי המיתוג:
ואז הגענו למודעה, המבוססת על התובנה, שתמיד (מרפי, מכירים?) שיוצאים לאיזה טיול או בסגנון, נתקע משהו... או ששכחו משהו, או שיש פקק בכביש וכו' וכו'...
חשבתי, על כל הסיפורים המדהימים שהוא מביא מהשירות שהוא נותן, איך שפעם הוא הלך להמתין ביציאה מהעיר, לראות אם כל האוטובוסים יוצאים על אף הסגר... או שפעם הוא המתין לשעת לילה מאוחרת לראות אם עושים את הפיזור כדבעי...- ואפי' לקח הביתה זוג מהנוסעים שלא ילכו ברגל בכזu שעה... כל זה, איננו יכולים להבטיח ללקוחות, אבל, הוא כן מבטיח להתאמץ מעל ומעבר, שיעשה הכל, שהכל ידפוק כמו שעון שווייצרי.
[המודעה מיועדת לקהל יעד ספיציפי של מנהלי מוסדות וכד', ומכאן הפנייה הישירה]
נראה לי סיימנו...
אה, רגע, לפני שבועיים, הוא ארגן עשרות אוטובוסים להילולת ה'בת עין' בצפת, באישון ליל, והוא רצה משוב מהנוסעים.
כך זה נראה:
יותר מאשמח לקרוא את תגובותיכם
א פרייליכן חנוכה!
חג אורים שמח!
(תלוי לאיזה מגזר אתם שייכים, כמעט כנ"ל )
או שיתוף מדליק... (תלוי לאיזה מגדר הנכם שייכים )
אז בבקשה, קבלו מיתוג שבוצע לאחרונה בסטודיו שלנו; שיהיה לכם בהנעה
ראשיתו של הסיפור, הוא החבישה משותפת שלי ושל הלקוח על ספסלי קורס מסויים (בפיזי, ואח"ז בזום...)
מפה לשם, החלפנו מילים ועסקים, והתוודעתי לעסק המיוחד של ידידי:
קבלנות של אוטובוסים, לנסיעות פשוטות ומורכבות.
הוא דואג שתהיה נסיעה חלקה וזורמת בלי בעיות, ובלי תירוצים.
השירות שלו, זה משהו מעל ומעבר, ברמה ה-ר-ב-ה יותר מהשוק!
בשלב האסטרטגיה זיקקתי את כל הסיפורים וההמלצות, והגעתי לערכים המובילים שלו:
אחריות מקסימלית. שירות אדיב. איכות ללא פשרות. רוגע.
התחלנו בבחירת שם לעסק, הצענו כמה שמות וסלוגנים,
לאחר שנבחר המלל הסופי שלחתי 3 סקיצות של לוגואים (את הרביעי הוספתי לאחמ"כ)
(זהו, מעכשיו פחות טקסט, יותר ויזואל...)
אז ככה:
את הראשון, הלקוח פסל. לא אהב. (אוףףף דווקא אהבתי...)
השני והשלישי היו טובים בעיניו, אבל היה לו קשה להחליט...
החלטנו לנסות עוד סקיצה, ואז נחליט.
שלחתי את הרביעית.
וואהו! אהב! רצה!
אבל - - -
במחשבה משותפת ובסיעור מוחות, החלטנו שלפי האסטרטגיה מתאים לו יותר האופציה השלישית.
הזרימה והדינאמיות הם הדי אן איי שלו...
אז החלטנו. יאללה השלישי!
המשכנו לפריטי המיתוג:
ואז הגענו למודעה, המבוססת על התובנה, שתמיד (מרפי, מכירים?) שיוצאים לאיזה טיול או בסגנון, נתקע משהו... או ששכחו משהו, או שיש פקק בכביש וכו' וכו'...
חשבתי, על כל הסיפורים המדהימים שהוא מביא מהשירות שהוא נותן, איך שפעם הוא הלך להמתין ביציאה מהעיר, לראות אם כל האוטובוסים יוצאים על אף הסגר... או שפעם הוא המתין לשעת לילה מאוחרת לראות אם עושים את הפיזור כדבעי...- ואפי' לקח הביתה זוג מהנוסעים שלא ילכו ברגל בכזu שעה... כל זה, איננו יכולים להבטיח ללקוחות, אבל, הוא כן מבטיח להתאמץ מעל ומעבר, שיעשה הכל, שהכל ידפוק כמו שעון שווייצרי.
[המודעה מיועדת לקהל יעד ספיציפי של מנהלי מוסדות וכד', ומכאן הפנייה הישירה]
נראה לי סיימנו...
אה, רגע, לפני שבועיים, הוא ארגן עשרות אוטובוסים להילולת ה'בת עין' בצפת, באישון ליל, והוא רצה משוב מהנוסעים.
כך זה נראה:
יותר מאשמח לקרוא את תגובותיכם
א פרייליכן חנוכה!
חג אורים שמח!
(תלוי לאיזה מגזר אתם שייכים, כמעט כנ"ל )