לכל מי ששואל על החברה החדשה, להלן כמה ידיעות:
1. כל השאלות שנשאלו כאן לגבי מחירים ותנאים, הכל מופיע באתר בצורה מסודרת, שווה לקרוא (תמיד אני מופתע מאנשים שמתעצלים לקרוא כמה שורות באתר ובמקום זה שואלים שאלות בפורום, ומקבלים תשובות על בסיס השערות של אנשים ששאלו את אותם שאלות וגם הם לא טרחו לקרוא את הפרטים).
2. לגבי מי יותר זול, סיטי כאר או מיי כאר, התשובה היא שלפי חישוב לעומק יוצא שעד 4 שעות מיי כאר יותר זול ואחרי זה סיטי כאר יותר זול (כמובן לא כולל את השעות שזה ב50% מהמחיר).
3. למיי כאר יש כמה יתרונות בינתיים על פני סיטי כאר, דבר ראשון רכבים חדשים, דבר שני אין דמי מנוי (ולכן זה עדיין טיפה יותר זול גם בשעה הרביעית...), דבר שלישי רכבים גדולים במיוחד, ודבר רביעי של10 מתוך 24 השעות ביום (לא שעות נוחות אבל עדיין) זה רק 50% (למי שזוכר גם סיטי כאר התחיל עם זה...).
4. השעתיים הראשונות שהם מפרסמים זה לגמרי בחינם!, ולמי שתוהה על הרווח שלהם, שידע שזה שווה ועוד איך ובשביל זה כדאי ללמוד פרק בשיווק (ולמי שמתעצל אז הנה חשבון פשוט, כדי לנסות לשכנע אותך לעבור לחברה חדשה, אתה צריך לתת משהו, ואחרי חודש שלם שאתה נוסע עם רכב חדש מהניילונים למשך שעתיים חינם, נראה אותך חוזר לחברה הישנה...).
5. הסיבה שהדלתות עוד לא נפתחו בגלל שהם עוד לא קיבלו את כל האישורים הסופיים.
6. ועכשיו רק לתשומת לב קטנה, כל מי שחושב שיותר זול לקחת רכב מסיטי כאר או ממיי כאר במקום לנסוע באוטובוס טועה ובגדול, אף אחד לא פותח גמ"ח ועדיין הם מרויחים בסדר גמור, ואם אתם שואלים למי זה כן משתלם? התשובה היא למי שבפוטנציאל להחזיק רכב ורק עדיין לא קנה...
גיליו נאות, לכותב אין שום קשר לאף אחת מהחברות, הוא רק לא התעצל ועשה בירור מקיף...