מחפשת יומן להתקנה במחשב

ariels

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
שימו לב: הכולל גם תאריך עברי.

האם יש בכלל חי'ה כזו ברשת? ואם כן - איפה משיגים אותה?
(יומן סתם - יש לי דרך האאוטלוק, אבל בכל אופן אם מישהו מכיר יומן יותר נחמד אני אשמח לקבל קישור או קובץ להורדה).

תודה!
 

חיים דיקמן

Administrator
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
עימוד ספרים
צילום מקצועי
D I G I T A L
עיצוב ואדריכלות פנים
אני הכי אוהב את האוטלוק. וזה גם לוח עברי עם חגים והכל, רק צריך להגדיר אותו....


רק שזמנים אין בו. ואני גם לא צריך את זה, בשביל לדעת מתי שבת או מתי השקיעה יש לי לוח או תוכנות אחרות. האאוטלוק זה תוכנה מספר 1 לניהול סדר יום וכו'.
 

קבצים מצורפים

  • 83769.jpg
    KB 232.3 · צפיות: 10

ariels

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
תודה, הולכת לבדוק את הקישורים!
וגם את ההגדרות של האאוטלוק.
 

Sagi

משתמש רשום
לעמיר יש תוכנה שמציגה לוח שנה מלא עם כל החגים והתאריכים העבריים.
 

חיים דיקמן

Administrator
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
עימוד ספרים
צילום מקצועי
D I G I T A L
עיצוב ואדריכלות פנים
שגיא, מה שראית אצל עמיר, זאת תוכנת 'קלוח' היא תוכנה יפה עם כל הזמנים והתאריכים שיש בכל מקום בעולם. וזה הקישור מס' 5 שיוסי הביא. אבל בתור לוח תכנון לא הייתי ממליץ עליה כי אם על האאוטלוק.


בברכה
חיים.
 

Sagi

משתמש רשום
בהחלט, אין תחליף להאוטלוק למען האמת..
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלו

א הוֹדוּ לַיהוָה כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב הוֹדוּ לֵאלֹהֵי הָאֱלֹהִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ג הוֹדוּ לַאֲדֹנֵי הָאֲדֹנִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ד לְעֹשֵׂה נִפְלָאוֹת גְּדֹלוֹת לְבַדּוֹ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ה לְעֹשֵׂה הַשָּׁמַיִם בִּתְבוּנָה כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ו לְרֹקַע הָאָרֶץ עַל הַמָּיִם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ז לְעֹשֵׂה אוֹרִים גְּדֹלִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ח אֶת הַשֶּׁמֶשׁ לְמֶמְשֶׁלֶת בַּיּוֹם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ט אֶת הַיָּרֵחַ וְכוֹכָבִים לְמֶמְשְׁלוֹת בַּלָּיְלָה כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:י לְמַכֵּה מִצְרַיִם בִּבְכוֹרֵיהֶם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יא וַיּוֹצֵא יִשְׂרָאֵל מִתּוֹכָם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יב בְּיָד חֲזָקָה וּבִזְרוֹעַ נְטוּיָה כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יג לְגֹזֵר יַם סוּף לִגְזָרִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יד וְהֶעֱבִיר יִשְׂרָאֵל בְּתוֹכוֹ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:טו וְנִעֵר פַּרְעֹה וְחֵילוֹ בְיַם סוּף כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:טז לְמוֹלִיךְ עַמּוֹ בַּמִּדְבָּר כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יז לְמַכֵּה מְלָכִים גְּדֹלִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יח וַיַּהֲרֹג מְלָכִים אַדִּירִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יט לְסִיחוֹן מֶלֶךְ הָאֱמֹרִי כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כ וּלְעוֹג מֶלֶךְ הַבָּשָׁן כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כא וְנָתַן אַרְצָם לְנַחֲלָה כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כב נַחֲלָה לְיִשְׂרָאֵל עַבְדּוֹ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כג שֶׁבְּשִׁפְלֵנוּ זָכַר לָנוּ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כד וַיִּפְרְקֵנוּ מִצָּרֵינוּ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כה נֹתֵן לֶחֶם לְכָל בָּשָׂר כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כו הוֹדוּ לְאֵל הַשָּׁמָיִם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:
נקרא  16  פעמים

לוח מודעות

למעלה