כלומר יותר אנשים צריכים לנסוע בבוקר מבית שמש לירושלים ולחזור אחה"צ/בערב לבית שמש, מאשר הפוך.אבל זה דו כיווני אנשים צריכם ליסוע מירושלים לבית שמש ולהיפך
וכן יותר אנשים צריכים לנסוע בבוקר מביתר לבית שמש ולחזור אחה"צ/בערב לבית שמש מאשר הפוך.
כלומר יותר אנשים צריכים לנסוע בבוקר מבית שמש לירושלים ולחזור אחה"צ/בערב לבית שמש, מאשר הפוך.אבל זה דו כיווני אנשים צריכם ליסוע מירושלים לבית שמש ולהיפך
זה נקבע לפי מי שיוזם את הקואני רואה שאתה מתמצא בעניין שיוך הקווים לאשכול של עיר היעד או המוצא.
אולי באמת תיתן הסבר המניח את הדעת לפי מה זה נקבע?
הקטנה.אז מה? ביתר היא העיר הגדולה או הקטנה?
כן.זה נמדד לפי מספר תושבים?
ההסבר היה למה כדי להוסיף תחנה צריך לפנות לנציגים של ביתר ולא לנציגים של בית שמש, כי הקו הוא של האשכול של ביתר.אלא בית שמש צריכה פריסה רחבה יותר כי היא רחבה יותר וביתר קטן יותר אז הפריסה צריכה להיות בהתאם
הרבה קוים בינעירוניים מבית שמש מופעלים ע"י בית שמש אקספרס (מלבד הקווים לירושלים ע"י תנופה)שזה שוב מראה שבבית שמש כמעט כל הקווים הבין עירוניים נוצרו על ידי הערים האחרות ולא על ידי בית שמש
תיארתי לעצמי שזה יהיה ההסבר שתכתוב.נראה לי שהקו משתייך לעיר הקטנה יותר.
ההיגיון הוא שהעיר הקטנה צריכה להגיע לגדולה ולכן הקו הוא צורך של העיר הקטנה, וממילא ביתר לבית שמש זה קווים (חברת של ביתר) ובית שמש לירושלים זה חברה של בית שמש (פרוזדור ירושלים-תנופה).
בעבר סופרבוס הייתה "חברת התחבורה של בית שמש"אבל למה קווי ירושלים בית שמש שייכים לתנופה ולא לבית שמש אקספרס.
וקווי פרוזדור ירושלים שהיו אצל סופרבוס יחד עם קווי בית שמש - בני ברק, עברו לתנופה, לעומת בית שמש -בני ברק שעברה לבית שמש אקספרס.
דוגמאות נוספות יש למכביר.
הרעיון הזה שכל האוטובוסים מכל שכונות העיר לכל ערי הארץ עושים סיבוב ארוך בכל שכונות העירהשאלה מה אפשר לעשות.
לא חושב שאפשר ונכון לעשות ביום יום הרבה קווים נפרדים בתוך בית שמש.
היום יש קו 128 כל חצי שעה, אם תחלק אותו לשכונות כלומר אחד לקריה חפציבה, אחד לרמה ב', אחד לרמת אברהם רמה א' תקבל אוטובוס פעם בשעה וחצי,הרעיון הזה שכל האוטובוסים מכל שכונות העיר לכל ערי הארץ עושים סיבוב ארוך בכל שכונות העיר
יוצר עומס מטורף על התשתיות וסירבול חסר תוחלת לנוסעים
הפיתרון המתבקש זה חלוקה של העיר לשכונות
ובכל שכונה קוים בינעירוניים משל עצמה
כך שבנהר הירדן לא יעברו כל נוסעי רמה א׳ ב׳ ג׳ ד׳ ה׳ גולובנציץ משקפיים וכו וכו
אלא יהיה אוטובוסים ישירים מרמה ב׳-קריה חפציבה לכביש 10 בתדירות לפי צרכי השכונה
ובמקביל יצע אוטובוס מגולובנציץ דרך רמה א׳ לכביש 10 לפי צרכי תושבי האזור
ומרמה ג-ה בתדירות שלהם
ומרמה ד׳ ישיר דרך נחל נובע ל38 לפי צרכי התושבים
כך שלא מדובר בהוספת אוטובוסים יותר מהחסר הקיים אלא בפיזור התח״צ לפי אזורי הביקוש
התוצאה: הורדת עומס על הכבישים,
קיצור זמן הנסיעה = חיסכון למשק של זמן עבודה יקר,
חיסכון משמעותי בהוצאות תפעול הקו - דלק+נהג+בלאי+סדרנים,
התאמת התחבורה לצרכים מגבירה את השימוש באוטובוסים ע״פ תחבורה פרטית-למי שזה חשוב לו,
בקיצור עדיף ונוח לכולם מכל הבחינות
אני לא מכיר את ביתר בכלל,היום יש קו 128 כל חצי שעה, אם תחלק אותו לשכונות כלומר אחד לקריה חפציבה, אחד לרמה ב', אחד לרמת אברהם רמה א' תקבל אוטובוס פעם בשעה וחצי,
ובשעות השפל, בערך 11 בבוקר, שהיום יש אוטובוס כל שעה (ולא כל חצי שעה) תקבל אוטובוס כל 3 שעות.
לירושלים שיש הרבה נסיעות, באמת האוטובוסים מחולקים לפי שכונות בבית שמש.
ביום שישי אתה צודק, כלומר האוטובוס האחרון לביתר יוצאים ביחד 4 אוטובוסים של קו 128, ו4 אוטובוסים של קו 148. אפשר לחלק את זה לפי שכונות כמו שאתה אומר, אחד לכל שכונה.
צודק !אני לא מכיר את ביתר בכלל,
לירושלים בסוף כל האוטובוסים חוצים את העיר ולא נכנסים כמעט לשכונות ירושלים
זה היה צריך להיות הפוך
וגם לביתר בשעות השפל האוטובוס יכול לצאת כל שעה ממקום אחר ומי שצריך יוכל לפגוש אותו ביציאה מהעיר
עדיף מסיבובי סרק בכל שעות היום
האוטובוסים לא חוצים את בית שמש, כמעט כל שכונה יש אוטובוס נפרדלירושלים בסוף כל האוטובוסים חוצים את העיר ולא נכנסים כמעט לשכונות ירושלים
זה היה צריך להיות הפוך
כביש 38 החדש, והכנת המכרז החדש של התחבורה שנהנים ממנו היום.רק תיזכרו איך היה התחבורה בתקופתו..
לדעתי הענייה, ההנאה מהמכרז היא בערך כ-50% מהתועלת שהוא היה מביא אם היה מתוכנן כראוי.הכנת המכרז החדש של התחבורה שנהנים ממנו היום
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: