יוסי יוספי
משתמש מקצוען
שלחתי כמה מיילים.
וזה מה שאקספרס ענו לי
1. " בית שמש אקפסרס " רואה בפניות, לרבות תלונות הציבור, כחלק חשוב ואף מרכזי במערכת הבקרה על השירות הניתן ע"י החברה, מקפידה על טיפול ענייני ויסודי בכל פניות הציבור ומתייחסת ברצינות ומתוך רצון כן ואמיתי להפיק מסקנות ולשפר את השירות, לכל פנייה המתקבלת במחלקה.
2. החברה מבצעת את קווי השירות בתחבורה ציבורית על-פי רישיונות קווים המאושרים על ידי משרד התחבורה, ובידיו של האחרון הסמכות הבלעדית להוסיף ו/או לגרוע נסיעות בקווים הנ"ל, הווה אומר שאין בידי החברה לבצע כל שינוי אלא באישורו של משרד התחבורה.
3. כל המבקש להוסיף ו/או לגרוע נסיעות בקווים הנ"ל , נתון עליו לפנות למשרד התחבורה בדרישה כאמור
4. בתקווה כי התייחסותנו זו תתקבל בהבנה, וכי בעתיד תיהנו משירותיה של החברה, העושה ככל שניתן לשיפור וייעול התחבורה במסגרת המגבלות הקיימות, להשביע את רצון הנוסעים.
5. אנו מודים לך על פנייתך, מבטיחים לעשות ככל הניתן על מנת להמשיך ולחתור לשיפור רמת השירות הניתנת ע"י חברתנו, ומאחלים לך המשך נסיעה נעימה ובטוחה בבית שמש אקספרס
וזה מה שאקספרס ענו לי
1. " בית שמש אקפסרס " רואה בפניות, לרבות תלונות הציבור, כחלק חשוב ואף מרכזי במערכת הבקרה על השירות הניתן ע"י החברה, מקפידה על טיפול ענייני ויסודי בכל פניות הציבור ומתייחסת ברצינות ומתוך רצון כן ואמיתי להפיק מסקנות ולשפר את השירות, לכל פנייה המתקבלת במחלקה.
2. החברה מבצעת את קווי השירות בתחבורה ציבורית על-פי רישיונות קווים המאושרים על ידי משרד התחבורה, ובידיו של האחרון הסמכות הבלעדית להוסיף ו/או לגרוע נסיעות בקווים הנ"ל, הווה אומר שאין בידי החברה לבצע כל שינוי אלא באישורו של משרד התחבורה.
3. כל המבקש להוסיף ו/או לגרוע נסיעות בקווים הנ"ל , נתון עליו לפנות למשרד התחבורה בדרישה כאמור
4. בתקווה כי התייחסותנו זו תתקבל בהבנה, וכי בעתיד תיהנו משירותיה של החברה, העושה ככל שניתן לשיפור וייעול התחבורה במסגרת המגבלות הקיימות, להשביע את רצון הנוסעים.
5. אנו מודים לך על פנייתך, מבטיחים לעשות ככל הניתן על מנת להמשיך ולחתור לשיפור רמת השירות הניתנת ע"י חברתנו, ומאחלים לך המשך נסיעה נעימה ובטוחה בבית שמש אקספרס