חרבות ברזל מחאות האליטות - והפעם: מות החטופים - סקר

האם רוה''מ ייכנע למכבש הלחצים האדיר שמופעל עליו על ידי האליטות והשמאל

  • כן

  • לא


תוצאות הסקר יוצגו רק לאחר הצבעתכם.

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
נטעאל בנדל:

למרות עמדת היועמ"שית כי השביתה פוליטית ובלתי חוקית, ועד העובדים של הפרקליטות ממשיך להשבית את הפרקליטות, ועד העובדים של משפטני המדינה ממשיך להשבית את הייעוץ המשפטי.

אלו אותם אלה שמזדעזעים משרים שמצפצפים על עמדת היועמ"שית, כן?
 

מאושר להיות יהודי

משתמש חכם!
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
׳ערוץ 12׳: צומת רעננה חסומה בעקבות מאות מפגינים. ׳ווינט׳: חסימות כעת גם ברחובות ליד מכון וייצמן.
 

מאושר להיות יהודי

משתמש חכם!
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
הזוי! ברגע האחרון, אחרי שהעבירו את כל הלילה בתחנת המשטרה והיו צפויים לעלות כולם לדיון הארכת מעצר, במשטרה מחליטים לשחרר את כלל האנרכיסטים מהלילה בת״א.
 

מאושר להיות יהודי

משתמש חכם!
מנוי פרימיום
עריכה תורנית

מאירקה'

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
המדינה הגישה את הבקשה לבית הדין הארצי, פורום הגבורה הגיש את הבקשה לבית הדין האיזורי בבת ים, פורום התקווה הגיש את העתירה לבג"ץ (אבישי גרינצייג)
ומה יקרה אם תהיה סתירה בין הפסיקות?
 

תורה תמימה

משתמש צעיר

מפלה לבן דוד: רוב החברות והעיריות לא לוקחות חלק בשביתה​

ועד ראשות שדות התעופה החליט כי השביתה תתרחב לשעות הצהריים. לפיכך, ההמראות יופסקו לשעות הקרובות. ועדת חריגים תתכנס לדון באפשרות שחלק מהטיסות ימריאו • זו הרשימה המלאה של החברות שהחליטו לשתף פעולה עם החמאס
בנתב"ג החליטו להרחיב את השביתה: ועד ראשות שדות התעופה החליט כי השביתה במחאה על עיכוב העסקה תתרחב לשעות הצהריים. לפיכך, ההמראות יופסקו לשעות הקרובות. ועדת חריגים תתכנס לדון באפשרות שחלק מהטיסות ימריאו.

חלק גדול מהרשויות והחברות הודיעו כי לא יקחו חלק בהשבתה, כאשר חלקן גם הביעו התנגדות עזה למהלך וטענו כי שביתה היא מתנה לחמאס.


היום בשעה 10:30 יתקיים דיון בבקשה לצווי מניעה לשביתה הכללית במשק בבית הדין האזורי לעבודה בבת ים, בעקבות עתירה שהגישו פורום תקווה ופורום גבורה, בטענה שמדובר ב"החלטה פסולה ואנטי-דמוקרטית". במקביל, פורום תקווה הגיש גם בג"ץ בנוגע לשביתה, ובג"ץ קבע כי ההסתדרות צריכה להגיש תגובה תמציתית לעתירה עד 11:30, כאשר שעת הדיון תידחה ל-12:00.


מי יקח חלק בשביתה ויתן לסינוואר לחייך?

קבוצת מרכזי הקניות BIG, קניוני עופר וקניוני G סגרו לחלוטין את המרכזים והחניונים, וכך גם שרונה מרקט. עזריאלי הודיעו לשוכרים שכל אחד יפעל על צו מצפונו.

בנקים, משרדי הממשלה וחלק גדול מחברות ההייטק ישבתו כאות מחאה, וביניהן Wix, Fiverr, האניבוק, פלייטיקה, ריסקיפייד, Monday, אוגורי, סימפלי, מינט מדיה, Forter, Redis, Lemonade, Simply, רמפי, Agora, Tyto Care, PIXELOT, פאפיה גלובאל, CHEQ, Unity, Rise, Reason , Hibob, DriveNets, ScyllaDB, הארגון סטארטאפ ניישן סנטרל, Recma Bio, אליהם הצטרפו רשימה של הקרנות המובילות בישראל : קומרה קפיטל, NFX, קרן דיסראפטיב , F2, PSG, בסמר ועוד. כמו כן, רשת מלונות דן הודיעה כי מוקד ההזמנות יהיה סגור.


פורום העסקים, שכולל בתוכו 200 מהעסקים הגדולים בישראל, יצטרף היום לשביתה, אולם לא כל החברות בו עדכנו כיצד ישביתו. החברות שישבתו: פקטורי 54, דלויט, חברות כרטיסי האשראי מקס וכאל, איתוראן, דור אלון, דלק, סלקום, סיסקו, ביטוח ישיר, ישרוטל, הפניקס, צים, ויליפוד, צומת ספרים.

העיריות שלא שובתות: ירושלים, אשדוד, נתניה, רמלה, קריית שמונה, אשקלון, דימונה, נהריה, שדרות, חולון, פתח תקווה, צפת, אריאל, מודיעין, כל יהודה ושומרון, קצרין, קריית ים, קריית מוצקין, קריית ביאליק, קריית גת, בית שמש, מצפה רמון, ערד, מעלה אדומים, מגדל העמק, חריש, נחל שורק, בני ברק, שלומי, ירוחם, בית שאן, אפרת ומעלות תרשיחא.
הבהרה איני לוקח אחריות על מילים אלו שבכותרת של הכתבה מפלה... רוב...
(להערכתי האישית רוב הגופים/העסקים המרכזיים כן שובתים)
 

אלף אורות

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
D I G I T A L
ומה יקרה אם תהיה סתירה בין הפסיקות?
הם יפסקו על פי עילת הסבירות שלא סביר שיש סתירה ולכן ההסתדרות צודקת (או שיבטלו את התביעה מחוסר סבירות...)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צז

א יי מָלָךְ תָּגֵל הָאָרֶץ יִשְׂמְחוּ אִיִּים רַבִּים:ב עָנָן וַעֲרָפֶל סְבִיבָיו צֶדֶק וּמִשְׁפָּט מְכוֹן כִּסְאוֹ:ג אֵשׁ לְפָנָיו תֵּלֵךְ וּתְלַהֵט סָבִיב צָרָיו:ד הֵאִירוּ בְרָקָיו תֵּבֵל רָאֲתָה וַתָּחֵל הָאָרֶץ:ה הָרִים כַּדּוֹנַג נָמַסּוּ מִלִּפְנֵי יי מִלִּפְנֵי אֲדוֹן כָּל הָאָרֶץ:ו הִגִּידוּ הַשָּׁמַיִם צִדְקוֹ וְרָאוּ כָל הָעַמִּים כְּבוֹדוֹ:ז יֵבֹשׁוּ כָּל עֹבְדֵי פֶסֶל הַמִּתְהַלְלִים בָּאֱלִילִים הִשְׁתַּחֲווּ לוֹ כָּל אֱלֹהִים:ח שָׁמְעָה וַתִּשְׂמַח צִיּוֹן וַתָּגֵלְנָה בְּנוֹת יְהוּדָה לְמַעַן מִשְׁפָּטֶיךָ יי:ט כִּי אַתָּה יי עֶלְיוֹן עַל כָּל הָאָרֶץ מְאֹד נַעֲלֵיתָ עַל כָּל אֱלֹהִים:י אֹהֲבֵי יי שִׂנְאוּ רָע שֹׁמֵר נַפְשׁוֹת חֲסִידָיו מִיַּד רְשָׁעִים יַצִּילֵם:יא אוֹר זָרֻעַ לַצַּדִּיק וּלְיִשְׁרֵי לֵב שִׂמְחָה:יב שִׂמְחוּ צַדִּיקִים בַּיהוָה וְהוֹדוּ לְזֵכֶר קָדְשׁוֹ:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה