חרבות ברזל מחאות האליטות - והפעם: מות החטופים - סקר

האם רוה''מ ייכנע למכבש הלחצים האדיר שמופעל עליו על ידי האליטות והשמאל

  • כן

  • לא


תוצאות הסקר יוצגו רק לאחר הצבעתכם.

יהודי חושב

משתמש פעיל
שלומי הלר:

שוחררה בתנאים מגבילים המפגינה שנעצרה בחשד לריסוס כתובת גרפיטי "ביבי רוצח" על רכב אבטחה של שב"כ במחאה אתמול בירושלים.
בחקירתה מסרה כי באה למחות על רצח 6 החטופים בשבי חמאס וכי לא ידעה כי מדובר ברכב של שב"כ ובשימוש שיירת רה"מ. בין תנאי השחרור שהוטלו עליה על ידי בית משפט - הרחקה של 300 מטר מבית רה"מ ברחוב עזה למשך 30 יום ואיסור על פגיעה ברכוש הזולת למשך 90 יום

אחרי 90 יום תוכל לשוב ולפגוע ברכוש 😐
 

בחיפוש

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה

המיליארדר היהודי-אמריקני: ההפגנות מעודדות את חמאס לרצוח עוד חטופים​

ביל אקמן, איל הון יהודי-אמריקני, הביע היום עמדה ביקורתית נוקבת כלפי המחאות המתרחשות בישראל כנגד הממשלה • לטענתו, הפגנות אלו מעודדות את חמאס להמשיך בפגיעה בחטופים: “המפגינים מעניקים תגמול לחמאס על מעשיהם”
(JDN)

אקמן כתב בציוץ ברשת ה-X: “אני חושב שהמפגינים בישראל עושים טעות חמורה. במחאה על הנהגת ישראל יום אחד לאחר שחמאס הוציא להורג אמריקאי וחמישה ישראלים בדם קר, המפגינים מתגמלים את חמאס על מעשיהם הברבריים ומאשימים את ההנהגה שלהם באובדן”.

המיליארדר הוסיף וכתב כי “זה מסר רע מאוד לשלוח לטרוריסטים”. הוא ציין כי ההפגנות יגרמו לחמאס לבצע מעשים דומים בעתיד: “אני חושש שזה רק יחזק את האויב לבצע מעשים מתועבים יותר”.

עוד כתב אקמן היהודי כי גם כשיש ביקורת על ההנהגה, יש לתמוך בה ולגלות סולידריות עם הדרג המדיני בשעת מלחמה: “אני מבין שחלק גדול מהישראלים לא אוהבים ו/או סומכים, אבל קשה עד בלתי אפשרי להביס את אויביו אם העם אינו תומך בהנהגתו במהלך המלחמה”.
 

טורונטיאני

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
יוצרי ai
עקיבא נוביק: "התקשרו מהעמותה שאני מתנדב בה. אין השבוע חלוקה לנצרכים של חבילות מזון, כי ארגון 'לקט ישראל' השתתף בשביתה ולא אספו ירקות ופירות אתמול."
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
בזמן שיו״ר ההסתדרות ארגן את השביתה הכללית, ההסתדרות ניסתה לתפור לאשתו ג׳וב מפנק בבנק

עמית סגל
לפי לפיד, פרסום על ג׳וב בלתי חוקי של אשת יו״ר ההסתדרות בזמן שביתה הוא מכונת רעל.

עיתונאי לשעבר

עמית סגל

1725386306062.png
 

איש בן פרצי

משתמש פעיל
אבי רבינא צייץ מחדש את חבר הכנסת משה גפני:

נעמה לזימי חושבת שועדת הכספים זה רחוב קפלן. בכל פעם מחדש מגיעה למספר דקות, אמנם בלי מגפון, אבל בקול מוגבר ובצעקות, ללא קשר לנושא הדיון, צועקת, דואגת לצילום מלא של ההצגה, מפיצה לתקשורת ויוצאת מבלי להישאר לדיונים האינטנסיבים עצמם.

נושא החטופים הוא לא נושא פוליטי ואם יש מי שמפקיר את החטופים - זאת היא. אני אמשיך לפעול ולהיפגש כל העת עם משפחות החטופים ולעשות הכל כדי שיחזרו במהרה ובשלום, והיא שתחפש מישהו אחר לעשות עליו את הסיבובים התקשורתיים והיחצניים המגוחכים שלה. הציבור הישראלי אינטליגנטי מספיק בשביל לדעת מי עושה ופועל, ומי סתם צועק לצרכי פריימריז.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צז

א יי מָלָךְ תָּגֵל הָאָרֶץ יִשְׂמְחוּ אִיִּים רַבִּים:ב עָנָן וַעֲרָפֶל סְבִיבָיו צֶדֶק וּמִשְׁפָּט מְכוֹן כִּסְאוֹ:ג אֵשׁ לְפָנָיו תֵּלֵךְ וּתְלַהֵט סָבִיב צָרָיו:ד הֵאִירוּ בְרָקָיו תֵּבֵל רָאֲתָה וַתָּחֵל הָאָרֶץ:ה הָרִים כַּדּוֹנַג נָמַסּוּ מִלִּפְנֵי יי מִלִּפְנֵי אֲדוֹן כָּל הָאָרֶץ:ו הִגִּידוּ הַשָּׁמַיִם צִדְקוֹ וְרָאוּ כָל הָעַמִּים כְּבוֹדוֹ:ז יֵבֹשׁוּ כָּל עֹבְדֵי פֶסֶל הַמִּתְהַלְלִים בָּאֱלִילִים הִשְׁתַּחֲווּ לוֹ כָּל אֱלֹהִים:ח שָׁמְעָה וַתִּשְׂמַח צִיּוֹן וַתָּגֵלְנָה בְּנוֹת יְהוּדָה לְמַעַן מִשְׁפָּטֶיךָ יי:ט כִּי אַתָּה יי עֶלְיוֹן עַל כָּל הָאָרֶץ מְאֹד נַעֲלֵיתָ עַל כָּל אֱלֹהִים:י אֹהֲבֵי יי שִׂנְאוּ רָע שֹׁמֵר נַפְשׁוֹת חֲסִידָיו מִיַּד רְשָׁעִים יַצִּילֵם:יא אוֹר זָרֻעַ לַצַּדִּיק וּלְיִשְׁרֵי לֵב שִׂמְחָה:יב שִׂמְחוּ צַדִּיקִים בַּיהוָה וְהוֹדוּ לְזֵכֶר קָדְשׁוֹ:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה