חרבות ברזל מחאות האליטות - והפעם: מות החטופים - סקר

האם רוה''מ ייכנע למכבש הלחצים האדיר שמופעל עליו על ידי האליטות והשמאל

  • כן

  • לא


תוצאות הסקר יוצגו רק לאחר הצבעתכם.

מאושר להיות יהודי

משתמש חכם!
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
תל אביב: מפגין בן 51 נפל מגובה של כ-2.5 מטרים, מצבו בינוני. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים איכילוב עם חבלות בראש ובגפיים
 

מסקרה

משתמש מקצוען
אבישי גרינצייג על הבקשה של סמוטריץ מהיועמ"שית: בפעם הקודמת עד שהוגשה הבקשה ועד שהתקיים הדיון ועד שהתקבלה ההחלטה של בית הדין להוציא צו מניעה, הצו הפך להיות לא ממש רלוונטי. האם אנחנו עדים לשידור חוזר? נחכה ונראה
 

מאושר להיות יהודי

משתמש חכם!
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
המשטרה השליכה רימוני הלם באיילון, ח"כ נעמה לזימי נפגעה. תועדה מתעמתת עם שוטרים דקות לפני שנפגעה לכאורה
 

יהודה גל

משתמש מקצוען
עמית סגל: עוד ועוד רשויות שלא יקחו חלק בשביתה הפוליטית של ההסתדרות: אשדוד, נתניה, דימונה, חולון, פ״ת, קריית ים, קריית מוצקין, קריית גת, ערד, מעלה אדומים, מגדל העמק, קריית ביאליק, חריש, טבריה, שלומי ומעלות תרשיחא.
 

צור1

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
מרצה בבית פרוג
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
עימוד ספרים
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
עריכה תורנית
D I G I T A L
אוטומציה עסקית
היום בשעה 10:30 דיון בצו למניעת השביתה בבית הדין לעבודה




‏בית הדין קובע דיון לשעה 10:30, ולא נותן צו מניעה ארעי במעמד צד אחד.

ההסתדרות תנסה למשוך זמן, בית הדין יאפשר להסתדרות למשוך את הזמן.

עד שיינתן צו מניעה, הוא כבר לא יהיה כמעט רלוונטי.

אף גננת ואף סייעת לא יבואו לעבודה מהרגע להרגע בשעה 13:00.

זה סתם משחק.

אבישי גרנצייג
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:

מאירקה'

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
ישראל כהן: ארנון בר דוד קיבל היום רשמית את החותמת של ״פוליטיקאי מפלגתי ואינטרסנטי״. טוב יעשו המפלגות החרדיות שיתנתקו ממנו במיידי. בר דוד פעל לאורך כל החודשים האחרונים נגד הציבור החרדי, בעיקר במשבר מימון המעונות. הגיע הזמן שירגיש את הכוח האמיתי של הציבור החרדי כמו גם את רוח עם ישראל.
 

מאירקה'

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
חבר הכנסת איימן עודה התראיין הלילה לאלג'זירה. הוא קרא לערביי ישראל להצטרף לשביתה ולתמוך בהפגנות והסביר: "כל דבר שימוטט את נתניהו ואת ממשלתו, כל דבר שיחליש את הממשלה הזאת, כל דבר שיעזור להפיל אותה, כל דבר שיעזור לעצור את המלחמה בהקדם ולהביא לחילופי אסירים-חטופים - עלינו לתמוך בו".
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
עינב דנינו, אמו של אורי הי"ד, אחד מששת החטופים שנרצח בשבי חמאס הבוקר בקול ברמה: "אם אורי היה בחיים הוא לא היה מוכן שישחררו עבורו מחבל אחד. אני לא יודעת איך אבל צריך לעשות כל מה שאפשר כדי להחזיר אותם. אם יש זמן להפגין עדיף שילכו במקום זה לחזק את החיילים והפצועים הגיבורים שלנו"
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צז

א יי מָלָךְ תָּגֵל הָאָרֶץ יִשְׂמְחוּ אִיִּים רַבִּים:ב עָנָן וַעֲרָפֶל סְבִיבָיו צֶדֶק וּמִשְׁפָּט מְכוֹן כִּסְאוֹ:ג אֵשׁ לְפָנָיו תֵּלֵךְ וּתְלַהֵט סָבִיב צָרָיו:ד הֵאִירוּ בְרָקָיו תֵּבֵל רָאֲתָה וַתָּחֵל הָאָרֶץ:ה הָרִים כַּדּוֹנַג נָמַסּוּ מִלִּפְנֵי יי מִלִּפְנֵי אֲדוֹן כָּל הָאָרֶץ:ו הִגִּידוּ הַשָּׁמַיִם צִדְקוֹ וְרָאוּ כָל הָעַמִּים כְּבוֹדוֹ:ז יֵבֹשׁוּ כָּל עֹבְדֵי פֶסֶל הַמִּתְהַלְלִים בָּאֱלִילִים הִשְׁתַּחֲווּ לוֹ כָּל אֱלֹהִים:ח שָׁמְעָה וַתִּשְׂמַח צִיּוֹן וַתָּגֵלְנָה בְּנוֹת יְהוּדָה לְמַעַן מִשְׁפָּטֶיךָ יי:ט כִּי אַתָּה יי עֶלְיוֹן עַל כָּל הָאָרֶץ מְאֹד נַעֲלֵיתָ עַל כָּל אֱלֹהִים:י אֹהֲבֵי יי שִׂנְאוּ רָע שֹׁמֵר נַפְשׁוֹת חֲסִידָיו מִיַּד רְשָׁעִים יַצִּילֵם:יא אוֹר זָרֻעַ לַצַּדִּיק וּלְיִשְׁרֵי לֵב שִׂמְחָה:יב שִׂמְחוּ צַדִּיקִים בַּיהוָה וְהוֹדוּ לְזֵכֶר קָדְשׁוֹ:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה