eliezer
מהנדס בינה מלאכותית
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
כאן:
http://www.prog.co.il/showpost.php?p=898534&postcount=17
(בחרתי כותרת סקר,אך לא הועברתי ליצירת סקר,למה?)
כתבתי כך:
מחאה על תמחור הפונטים
אדגיש שאני מדבר בכלליות ולא כלפי חברה מסוימת.
מדיניות התמחור הנוכחית של הפונטים, לוקה בחוסר גדול.
היא מציגה מוצר בודד במחיר מופקע לחלוטין. או לחילופין, מבצע מאד מפתה, בקניית ענק.
התוצאה:
א: כמוצג בשרשור. אנשים מוכרחים לקנות את מה שהם לא רוצים. והם גם לא צריכים. זה מעורר מרמור, כעס, וגם מגביל מאד את יכולת הקנייה. לא בכל יומא אפשר להוציא סכומים כאלו.
אני חוזר על עיקר הטענה: העובדה שהמכירה של פונטים נעשית אך ורק בחבילות. גורמת טינה ומגבלה אצל לקוחות.
ב: זה פוגם במקצועיות השימוש בפונטים. כי הלקוחות בוחרים כמויות, "על המשקל" ולא בוחנים לעומק אף פונט. התוצאה משתקפת גם בשימוש השוטף.
ג: מאד משמעותי. זה פוגם באיכות הפונטים עצמם. כאשר מעצב מוכר פונטים בחבילה, הוא חייב להנפיק כמות גדולה של משקלים. אין לו זמן וענין לדקדק בכל פונט, וממילא גם פונטים בנונים וסבירים בלבד, יכנסו בקטלוג. יש לו פחות עניין להשקיע!!!
הצעה לשיפור:
למכור בבודדים, במחיר שפוי, לא כמו במבצעים, קצת יותר, למשל 50 ש"ח למשקל, וחבילות שהפער בינם לבודדים, נמוך, למשל 1+1, או במצע למשפחת פונטים.
תוצאה:
כל פונט יבחן לגופו. האם לקנותו אם לא.
ראשית זה יגביר את ההבנה והמקצועיות של המעצבים. שנית פונט לא מקצועי — לא ימכר. מה שיעלה מאד את המקצועיות של הפונטים.
שלישית: הלקוחות יהיו מרוצים. מה שהם רוצים, הם קונים. ולא מאה טון ירקות בשביל סיר מרק אחד.
אמנם ביותר יקר מהיום, אך בדיוק מה שצריך.(בלי לדבר על זה שגם היום בפועל משקל טוב נקנה בעשרות שקלים, כי את כל המשקלים הלא שימושיים שקנו איתו, אפשר למחוק מהרשימה..)
זהו רבותי.
מה דעתכם?
http://www.prog.co.il/showpost.php?p=898534&postcount=17
(בחרתי כותרת סקר,אך לא הועברתי ליצירת סקר,למה?)
כתבתי כך:
מחאה על תמחור הפונטים
אדגיש שאני מדבר בכלליות ולא כלפי חברה מסוימת.
מדיניות התמחור הנוכחית של הפונטים, לוקה בחוסר גדול.
היא מציגה מוצר בודד במחיר מופקע לחלוטין. או לחילופין, מבצע מאד מפתה, בקניית ענק.
התוצאה:
א: כמוצג בשרשור. אנשים מוכרחים לקנות את מה שהם לא רוצים. והם גם לא צריכים. זה מעורר מרמור, כעס, וגם מגביל מאד את יכולת הקנייה. לא בכל יומא אפשר להוציא סכומים כאלו.
אני חוזר על עיקר הטענה: העובדה שהמכירה של פונטים נעשית אך ורק בחבילות. גורמת טינה ומגבלה אצל לקוחות.
ב: זה פוגם במקצועיות השימוש בפונטים. כי הלקוחות בוחרים כמויות, "על המשקל" ולא בוחנים לעומק אף פונט. התוצאה משתקפת גם בשימוש השוטף.
ג: מאד משמעותי. זה פוגם באיכות הפונטים עצמם. כאשר מעצב מוכר פונטים בחבילה, הוא חייב להנפיק כמות גדולה של משקלים. אין לו זמן וענין לדקדק בכל פונט, וממילא גם פונטים בנונים וסבירים בלבד, יכנסו בקטלוג. יש לו פחות עניין להשקיע!!!
הצעה לשיפור:
למכור בבודדים, במחיר שפוי, לא כמו במבצעים, קצת יותר, למשל 50 ש"ח למשקל, וחבילות שהפער בינם לבודדים, נמוך, למשל 1+1, או במצע למשפחת פונטים.
תוצאה:
כל פונט יבחן לגופו. האם לקנותו אם לא.
ראשית זה יגביר את ההבנה והמקצועיות של המעצבים. שנית פונט לא מקצועי — לא ימכר. מה שיעלה מאד את המקצועיות של הפונטים.
שלישית: הלקוחות יהיו מרוצים. מה שהם רוצים, הם קונים. ולא מאה טון ירקות בשביל סיר מרק אחד.
אמנם ביותר יקר מהיום, אך בדיוק מה שצריך.(בלי לדבר על זה שגם היום בפועל משקל טוב נקנה בעשרות שקלים, כי את כל המשקלים הלא שימושיים שקנו איתו, אפשר למחוק מהרשימה..)
זהו רבותי.
מה דעתכם?