כפי שהבאתי, דעת הרמב"ם אינה כך.זה לא שהרמב"ם ידע פחות ברפואה מאשר היום
אלא כפי ששאלו את ר'חיים זצוק"ל האם ללכת כפי הוראות בריאות מסוימות של הרמב"ם
והוא אמר שזה לא תקף היום כי "נשתנו הטבעים" כלשונו
כפי שהבאתי, דעת הרמב"ם אינה כך.זה לא שהרמב"ם ידע פחות ברפואה מאשר היום
אלא כפי ששאלו את ר'חיים זצוק"ל האם ללכת כפי הוראות בריאות מסוימות של הרמב"ם
והוא אמר שזה לא תקף היום כי "נשתנו הטבעים" כלשונו
מה הקשר?מי שלמד את כתביו ודעותיו של הרמב"ם, מבין שעצימת עינים והליכה עיוורת רחוקה מאוד מדרכו...
הרמב"ם לא היסס לכתוב על חכמי הגמרא את הדברים הבאים:מה הקשר?
לא יודע על מה בדברי אתה מתכוון,סה"כ אתה מחדש תזה .....
הגוף הבריא מת מהר?ובזה שהוארך החיים זה לא ראיה !
כי אנחנו מדברים פה על להבריא גוף ולא על איך לשרוד מחלות שהיום יודעים !
היום לא יודעים כלוםכמעט כלום (לעומת הידע הרפואי בימינו)
מה שקשור לרפואה וודאי שידעו הרבה פחות, אם כי גם אז ידעו הרבה דברים שלא יודעים היום או לא רוצים לדעת, אבל כל זה מה שנוגע לרפואה, מה שנוגע לסכנות אין דבר שיודעים היום שלא ידעו פעם, רק לא ידעו איך בדיוק הדברים פועלים כמו היום.כמעט כלום (לעומת הידע הרפואי בימינו)
אפשר להרגע לשתות כוס מים, הכל בסדר.מאיפה לקחת את ההצהרה המופרכת הזו?
יש מאות תרופות לסרטן לסוגיו, ללחץ דם, לתפקודי כליות, לב, כבד ועוד, ואם היה לי יותר זמן הייתי מוסיפה עוד עשרות דוגמאות
אחיניית שלי נפטרה ל"ע על הגב.יש לי שאלה חשובה
האם מוות בעריסה קורה רק כשהתינוק ישן על הבטן??
זה שאלה קריטית בשבילי מאוד!
כשנפטרים על הגב קורים לזה חנק ולא מוות בעריסה, ואח"כ אומרים שהסטיסטיקה אומרת שרוב מקרי מוות בעריסה נגרם מהשכבה על הבטן.אחיניית שלי נפטרה ל"ע על הגב.
זה לא נכון. בסיבת הפטירה נכתב מוות בעריסה וכך זה מוגדר. חבל שכותבים בלי ידיעה.כשנפטרים על הגב קורים לזה חנק ולא מוות בעריסה, ואח"כ אומרים שהסטיסטיקה אומרת שרוב מקרי מוות בעריסה נגרם מהשכבה על הבטן.
כשנפטרים על הגב קורים לזה חנק ולא מוות בעריסה, ואח"כ אומרים שהסטיסטיקה אומרת שרוב מקרי מוות בעריסה נגרם מהשכבה על הבטןאחיניית שלי נפטרה ל"ע על הגב.
זה לא בכל מקום ובכל זמןזה לא נכון. בסיבת הפטירה נכתב מוות בעריסה וכך זה מוגדר. חבל שכותבים בלי ידיעה.
בקיצור אתה מסודר ...הרמב"ם לא היסס לכתוב על חכמי הגמרא את הדברים הבאים:
אל תדרוש ממני להתאים את כל ענייני האסטרונומיה שהם ציינו אל המצב כפי שהוא, כי המתמטיקה היתה לקויה באותם זמנים, והם לא דנו בזאת מבחינת שהם מוסרים אמרות אלו מפי הנביאים, אלא מבחינת שהם היו חכמי אותם תקופות במקצועות אלו או שמעו אותן מפי חכמי אותן תקופות.
ואין לי כח לחזור על דברי.
לא יודע על מה בדברי אתה מתכוון,
אם על זה שרפאות הרמב"ם אינם מתאימות ונסתרות לרוב מהידע המדעי והרפואי בזמנינו,
כל מעין בספרי הרפואות של הרמב"ם רואה זאת, והדברים פשוטים מאוד לדעתי,
וזה לא סותר שישנם מקרים שהרמב"ם כן קלע לידע של זמנינו.
ואם על מה שכתבתי שכתב לפי הידע הרפואי והמדעי של ימיו, הרי הרמב"ם בעצמו כתב זאת ומביא אין ספור מחכמי הרפואה של ימיו, וכאמור הדבר פשוט למעין בכתביו.
ואם על זה שאיך הרמב"ם יכול לטעות, כלך לך אל דברי הרמב"ם עצמם כמו שהבאתי.
זה מה שתחדש בעשור האחרון.אתה מדבר כאחד שישב עם ראש מחלקה בכיר מאוד הדבר היחיד שהיה לו לומר שהוא לא יודע אבל ככה זה עובד!
@yonatanr למה אתה כועסא"כ גם חייבים לשמוע בקולם גם בנוגע שתיית מתוק, מרגרינה, בשר שמן, חוסר שינה והתעמלות, כל אלה יותר מסוכנות למבוגרים פי אלף מאשר השכבה על הבטן של תינוק
מתנגד החיסונים גיל יוסף שחר הוא לא מטיף לשמירה על הבריאות. הוא מטיף לאי-שמירה על הבריאות, כשהוא מתנגד לחיסונים ולהתגוננות מפני הקורונה.ד"ר גיל יוסף שחר /כל רופא טבעי אחר או כל דבר שהוא שמירה על הבריאות ,זה קודם לרפואה !!!!!
שמירה מראש על הבריאות מונעת את הצורך בהרבה הרבה דברים ברפואה !!!!!!
אם בלית ברירה צריך לרפואה ..אז צריך !!!!וטוב שיש
ודרך אגב יש חיסונים שנותנים לחלק מהמחלות שמי שהולך בדרך הבריאות לא מפחד מלהידבק
זה מחזק את המערכת החיסונית
אבל טוב
זה ממש לא הנושא פה
אל תאמין לשטויות האלו שמוכרים לך הטבעונים האליליים.הטיפולים היום יותר כיבוי שריפות ולא טיפול מהשורש זה המצב !!!
הוא מטיף להתגונן ע"י ויטמין די שהוכח כיעיל יותר מהחיסון שמחזיק רק כחצי שנה, וגם פחות תופעות לוואי.מתנגד החיסונים גיל יוסף שחר הוא לא מטיף לשמירה על הבריאות. הוא מטיף לאי-שמירה על הבריאות, כשהוא מתנגד לחיסונים ולהתגוננות מפני הקורונה.
@yonatanr גם אני הייתי שמחה להבין למה אתה כועסבכל מה שאמרת פה (מרגרינה שמן וכיוצ"ב) לא יצא קול קורא גורף לרבים כמו זה
ודווקא אני מאד בעד ד"ר יוסף שחר, קוראת הרבה מאמרים שלו ויש הרבה חכמה והגיון בדברים שהוא מביא.
לדעתי (האישית כמובן, וכל אחד יעשה כרצונו) צריך ללכת על דרך האמצע.
(דרך אגב חשוב לציין שהוא לא יוצא נגד השכבה על הבטן, הוא בעיקר מביא את הרעיון שיש עוד דעות
ובסוף מביא את דעתו האישית בלבד, ע"פ ההגיון שלו, כל אחד יכול להיכנס ולקרוא את המאמר,
אבל באותה מידה, תקראו מנגד את דעתו האישית של בנימין חינקיס מעתון המודיע, דעת משרד הבריאות ועוד מאמרים רבים בנושא
ותחליטו לבסוף בהגיון הבריא שלכם )
בכל אופן לא כדאי לקרר פה אנשים,
לא לכל אחד יש סבלנות כמוני וכמוך ללכת ולקרוא מאמרים
אני הבאתי מה שחשוב בעיניי
ויפה שיש עוד דעות!
מכאן שכל אחד יעשה בדיקה לעצמו, החומר נמצא לכל דורש באינטרנט וגם כאן באשכול.
רק אל תסמכו לא עלי ולא על ניק אחר, אלא לכו לחקור את הנושא לבד!
ויה"ר שנזכה לגדל את ילדינו לתורה לחופה ולמעשים טובים ונזכה לראות בשמחתם עד 120 אמן.
*פשוט היה חשוב לי לכתוב את הדברים לפני שהאשכול הופך להיות בנושא בריאות, אנטי חיסונים ורפואת הרמב"ם..
ולהלן הקישורים למי שיש סבלנות......
הרב זילברשטיין
מעיני הישועה עשרת כללי הזהב למניעת מוות בעריסה
בעקבות מקרי מוות פתאומי של תינוקות בשבוע האחרון, מבקש ד"ר יורם בן יהודה , מנהל בפועל מחלקת ילדים במרכז הרפואי מעייני הישועה להימנע מהמושג "מוות בעריסה" ולהקים ועדה שתחקור כל מקרה מוות לסיבתוwww.mymc.co.il
ד"ר שחר
הקטנת הסיכון למוות בעריסה
תסמונת מוות בעריסה (Sudden Infant Death Syndrome) הינה גורם המוות השכיח ביותר בקרב תינוקות עד גיל שנה. בישראל שכיחות התופעה הינה 2 תינוקות לכל 1000 לידות. לפניכם מדריך להקטנת הסיכון לתסמונת זו | מאת ד"ר גיל יוסף שחר (M.D)rambam-medicine.org.il
בנימין חינקיס
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: