חדשות בארץ מגישה בערוץ 12 באנטישמיות גלויה!

לארג'

משתמש מקצוען
יו״ר יהדוה״ת שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף: ״אם האמירה המחליאה שנאמרה על ידי מגישה בשידור חי בערוץ מרכזי תעבור בשתיקה על ידי הנהלת הערוץ, היא מלמדת שדמי אחיי החרדים הותר בפומבי. אני מבקש מחבריי לכנסת ולממשלה לגנות את הדברים. אנו מוחים ומגנים את ההסתה הבזויה״.
19.5.2023 14:41
אריה ארליך: ‏עם כל הכבוד, ערוץ 12 אינו ראוי שאף חרדי יופיע באולפניו עד להתנצלות כנה בעקבות דבריה המחרידים, החשוכים, המכוערים ומתירי הדם בשידור חי של גלית גוטמן נגד 12 אחוז מהחברה הישראלית. אנחנו ישראל של שנות האלפיים, לא גרמניה של שנות ה-30.
19.5.2023 14:41
ח״כ בועז ביסמוט: ״‏עבדתי שנים ארוכות כעיתונאי בפריז. אילו שדרן בצרפת היה אומר את האמירות המסיתות והדוחות האלה, כעיתונאי הייתי מדווח על שדרן אנטישמי. מי שלא מסוגל לרסן את פיו, מוזמן להחליף מקצוע. במדינה היהודית מכבדים כל יהודי!״.
19.5.2023 14:30
ר״ע ירושלים משה ליאון: ״שמעתי בזעזוע את האמירות הקשות נגד הציבור החרדי. אני מוקיע את האמירות הללו ואין להם מקום במדינת היהודים. הציבור החרדי תורם המון למדינת ישראל, אם זה בהתנדבות, בארגוני חסד, בהשתלבות הולכת וגוברת בשוק העבודה. דווקא בתקופות מתוחות חשוב לשמור על שיח מכבד ולהתרחק מאמירות שמדיפות ריח של תקופות אפלות״.
19.5.2023 14:30
יו״ר ועדת החינוך ח״כ יוסי טייב בתגובה לדברי ההסתה של גלית גוטמן: ״מדובר בהסתה חוצה כל גבולות שאסור לעבור עליה לסדר היום, אלו משפטים שהייתי שומע בתור נער בצרפת לפני עלייתי לארץ, אני דורש מהערוץ להשעות את הכתבת באופן מיידי״.
19.5.2023 14:30
בצלאל קאהן: ‏ההסתה האנטישמית הנוראה נגד הציבור החרדי, בסגנון עיתוני גרמניה לפני השואה, מחייבים את נציגי הציבור החרדי ומחנה הימין כולו: להחרים לחלוטין כל גוף תקשורת שמאפשר להשמיע הסתה נגדנו. והגיע הזמן לטפל בכלים משפטיים באלה שחושבים שמותר להם לומר כל דבר דוחה מבלי שיתנו על כך את הדין.
19.5.2023 14:12
ישי כהן: ‏מעניין כמה זמן ייקח לבנימין נתניהו לגנות את ההסתה נגד הציבור החרדי. הסתה אנטישמית. כמה זמן הוא עוד ישתוק? האם החרדים טובים עבורו רק כדי להקים ממשלה ולשמור לו על השלטון?
19.5.2023 14:12
השר יואב בן צור בתגובה לדברי ההסתה שנאמרו בערוץ 12: ״כעם שעבר אלפי שנות של מסע רדיפה עם תלאות וגזירות רק על עצם היותו יהודי, אסור לנו לתת לחילוקי דעות בינינו להוביל לשיח של שנאה בתוכנו. חרדים, חילונים ודתיים, כולנו אחים, כולנו יהודים. אני קורא לרשות השניה לגנות את האמירה הגזענית״.
19.5.2023 14:12
ח״כ אוריאל בוסו: ‏״חנה זילברמן, ילידת פולין 1930: ״בבית שלנו הייתה משרתת גויה, כשהייתה חוזרת מהכנסייה הייתה מספרת על דבריו של הכומר בדרשה: היהודים הם מוצצי דם, כמה הם איומים״.
19.5.2023 14:12
השר פרוש על "מוצצי הדם": אם לא נשים קו אדום, אנו חלילה עלולים להגיע לאלימות כלפי חובשי כיפה. קורא לגנץ, לפיד, מיכאלי וליברמן, תעצרו את פרץ ההסתה לפני שיהיה מאוחר מידי.
19.5.2023 14:05
ח״כ ארז מלול: ״הביטויים הקשים של גלית גוטמן האשימה את המגזר החרדי ש״מוצצים לנו את הדם״, חייבים להוקיע ולגנות אותם מכל גווני הקשת. אילו הדברים היו נאמרים על אתיופים, רוסים, ערבים או כל מיעוט אחר, הייתה קמה כאן קול זעקה ומחאה. צביעות״.
19.5.2023 14:05
השר יעקב מרגי: ״‏דיי לשנאה ולהסתה!״. אבי רבינא: ״‏שאפו לברק סרי, שמחה באותו רגע על ההסתה של גוטמן. בוז לרני רהב ויתר חברי הפאנל״.
19.5.2023 14:05
ישי כהן: ״‏גלית גוטמן, את מוכיחה שעוברים עלינו תהליכים מסוכנים ומפחידים. והכל על בסיס שקרים. לא מזכיר תקופה אפלה, אנחנו כעת בתקופה אפלה״. יקי אדמקר: ״‏תמשיכו תמשיכו, עכשיו זה ״מוצצי דם״, אתמול זה ״פרזיטים״ ו״עלוקות״, מהר מאד יירצח פה חרדי והדם יהיה על הידיים של כל מי ששותק עכשיו״.
19.5.2023 13:57
אריאל אלחרר: ״‏גלית גוטמן: ״החרדים האלו מוצצים לנו את הדם״. בגרמנית זה היה נשמע יותר טוב. בושה וחרפה!״. הלל ביטון: ״‏חלק לא מבוטל מהאוכלוסיה החרדית עשה הרבה יותר ועדיין עושה ממה שגברת גוטמן עושה למען עם ישראל. תתביישי״.
19.5.2023 13:56
ינון מגל: ‏המצב כרגע במדינת ישראל הוא שמגישת תכנית קלילה בטלויזיה, שנשואה למליארדר, מעבירה ביקורת (אנטישמית) על כך שהמדינה מתקצבת ב-1173 שקלים לומדי תורה. וחוץ מברק סרי שתקף אותה כל האולפן שותק.
19.5.2023 13:53
ישראל כהן: ‏ההסתה נגד החרדים שוברת שיאים! גלית גוטמן מאשימה את המגזר החרדי ש״מוצצים לנו את הדם״. לי זה מזכיר תקופות אפלות של החיים היהודיים במזרח אירופה. מעניין אילו תגובות היתה מקבלת לו היתה מדברת כך על אתיופים, רוסים, ערבים או כל מיעוט אחר. נורא!
19.5.2023 13:53
שר התקשורת קרעי בתגובה לדברי ההסתה ב'ערוץ 12': אמירות שהן פסאודו אנטישמיות, מבישות ולא ראויות לבמה תקשורתית. עם קמצוץ אתיקה עיתונאית, מצופה מהערוץ להשעותה לאלתר.
19.5.2023 13:53
בצלמו לרשות השניה: לפתוח מיידית בהליך הפרה ונתינת קנס ל'ערוץ 12'. דורשים מהערוץ להשעות אותה לאלתר. מדובר באמירה גזענית, מסיתה, מכלילה ואף אנטישמית.
19.5.2023 13:53
‏שר הרווחה יעקב מרגי מש"ס בתגובה לדברי ההסתה של המגישה ב'ערוץ 12': "דיי לשנאה ולהסתה!".
19.5.2023 13:52
אבי מימרן: ״החרדים מוצצי הדם האלו״. מי מהם? 78% מהנשים ו-53% מהגברים החרדים שעובדים ומשלמים מיסים? עשרות אלפי המתנדבים החרדים בתחומי הרפואה, הסיעוד, והצדקה? מי מוצץ את הדם? מזו ההסתה הזו?״.
19.5.2023 13:52
סערה ברשת לאחר שאשת התקשורת גלית גוטמן אמרה באולפן ׳ערוץ 12׳ הבוקר - ״כמה נטל יכולים לשים על שליש מהמדינה הזו בשביל להחזיק בסוף את כל החרדים האלה שמוצצים לנו את הדם״.
 

שועל ספרות.

רודיום לשעבר. מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
גלית גוטמן היום באולפן 12: "כמה נטל יכולים לשים על שליש מהמדינה הזו בשביל להחזיק בסוף את כל החרדים האלה שמוצצים לנו את הדם?"

נשמע מוכר, לא?

אני יודע מאיפה! תחליפו את המילה חרדים ביהודים ואלו בדיוק האמירות שנשמעו ערב השואה בגרמניה מפי ראשי הנאצים ימ"ש!
 

mic003

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
עריכה תורנית
עכשיו צריך רק למצוא אם יש לה קשר לאיזו חברה, כדי שעוד שבוע המכירות של החברה ׳יעלו על הממוצע׳.
 

נקודת מחשבה

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
יעקב ריבלין: שמישהו יספר לגלית גוטמן שאנחנו מערבבים דם רק במצות. לא בעוגות לשבועות. מה היא קופצת עכשיו.

מנחם טוקר: אני אמור לסגור בימים הקרובים בערוץ 12 קמפיין בעלות של מליוני שקלים. זה אמנם חבל לי וללקוח, אבל אני נאלץ להצהיר כאן שלא אחתום על המסמך עד שקשת לא יתנערו מגוטמן ודברי הרעל שהפיצה היום.

יוחאי דנינו: בהסכמים הקואליציוניים שנחתמו בין המפלגות החרדיות לליכוד, מופיע סעיף שקובע כי הסתה נגד חרדים, תיחשב כגזענות ובהתאם לכך תהיה גם הענישה. נדמה לי שלפני שמדברים על חוק הגיוס, תקציבים, או שאר עניינים העומדים ברומו של עולם, את החוק הזה חייבים לאשר במהירות שיא. אחר כך כבר יהיה ניתן לעבוד

ח"כ יוני משריקי במכתב לנציב תלונות הציבור ברשות השניה: "נאמרו דברי הסתה ושנאה כנגד ציבור שלם, מתוקף סמכותך לפי סעיף 116, אבקש להשהות את המגישה עד שתוזמן לבירור".

נתי קאליש: מילה קטנה לכל אלפי הנשים החרדיות, לפני שאתן רוכשות מהמותג קרייזי ליין, דעו שהפרזנטורית שלו, גברת גלית גוטמן, קראה לכן "מוצצות דם". רק אומר

אבי מימרן: ״החרדים מוצצי הדם האלו״. מי מהם? 78% מהנשים ו-53% מהגברים החרדים שעובדים ומשלמים מיסים? עשרות אלפי המתנדבים החרדים בתחומי הרפואה, הסיעוד, והצדקה? מי מוצץ את הדם? מזו ההסתה הזו?״.

המיטב: דברי ההבל של גלית גוטמן נאמרו בערוץ 12. בין החברות הנמצאות בבעלות אותם בעלים: זכיינית קוקה קולה בישראל, חברת טרה, בנק מזרחי טפחות, בירה קרלסברג ועוד. קריאות ברשת לחרם על אותם חברות, עד שערוץ 12 יתנער מדבריה.

מספרה של גלית גוטמן נחסם ע"י ווצאפ, לאחר שאלפי חרדים שלחו לה הודעות מחאה על דברי ההבל.
 

מדוד ושקול

משתמש פעיל
המשתמש נחסם
עזבו, היא קיבלה את הפרסום, ואין פרסום רע, ככה זה בתקשורת, בעיקר לאנשים חסרי חיים אפרוריים ומשעממים, אשר רק רעל רוע ולכלוך יכולים להבליטם ולו לרגע, צא ולמד כמה האזנה/צפיה יש לתוכנית של הנ"ל וד"ל
 

a jew

משתמש פעיל
עזבו, היא קיבלה את הפרסום, ואין פרסום רע, ככה זה בתקשורת, בעיקר לאנשים חסרי חיים אפרוריים ומשעממים, אשר רק רעל רוע ולכלוך יכולים להבליטם ולו לרגע, צא ולמד כמה האזנה/צפיה יש לתוכנית של הנ"ל וד"ל
זה לא אמירה שמתאימה למי שקורה לעצמו מדוד ושקול
יש גבול לכל התנהגות
 

יהודי קטן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
שיקום מישהו ויגיש תלונה על הסתה נראה אותם קוראים לזה חופש הביטוי
אנחנו רגילים שמבית המשפט לא תבוא ישועותינו ובכל זאת במשפט של "אמת ליעקב" לגבי גזירת ליברמן במעונות בית המשפט דחה את הגזירה
אגב כרגע הרי ברור שהחרדים סופגים בגלל שהם בקואליציית נתניהו והברנש עוד לא הוציא ציוץ של מחאה לכאורה הוא או אנשיו תמיד מדליפים סכומים שהקציבו לחרדים כדי להסיט את האש לכיוונם , וגם שהחרדים נבהלים אז מהר מאוד ביבי יכול להוריד אותם מהדרישות כדי להוריד את ההסתה

טוב מיד לאחר הכתיבה ראיתי שביבי יתעורר וכתב משהו בכל זאת בעייני מאוד חיוור סוג של מס שפתיים
 

מדוד ושקול

משתמש פעיל
המשתמש נחסם
יש גבול לפרסום בוודאי לא בצורה אנטישמית
ברור ראוי לכל גינוי, להוקיע וכו', הבעיה שבעולם צבוע אנחנו משרתים את רצונה ומעצימים את כוחה, בזה שמתעסקים בה, שכידוע אין כחה בפה ומקומה לא קשור לא לחכמה ולא לפה מפיק מרגליות.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ:
נקרא  23  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה