בטחוני מבצע בעזה • מגן וחץ

מצב
הנושא נעול.

ynigun

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
שכונת ג’נינה ברפיח: ילדים עזתיים מדליקים נרות על הריסות ביתו של ג’האד ע’נאם, מזכיר המועצה הצבאית של הג’האד האסלאמי, שחוסל על ידי ישראל במכת הפתיחה של מבצע מגן וחץ.

מילה על מכונת התעמולה וגיוס כספים הפלסטינית​

ראיתי עכשיו בערוץ של אבו עלי, את הפוסט על "ילדי הנרות של רפיח".
כמה נחמד שמכונת התעמולה הפלסטינית מאמצת מנהגי יהודים ונוצרים, וסתם מנהגים מערביים, כדי להוציא לעיתונות והרשתות החברתיות בעולם, תמונות מרטיטות לב של ילדים "מתאבלים על מותו של מחבל”.

אציין שהדלקת נרות לזכר המת, אינה מנהג אבלות מוסלמי, ונחשב כמנהג של בני דתות אחרות וכמנהג מערבי, ושאם תחפשו ברשת על נושא הדלקת נרות למתים, תוכלו למצוא מידע רב כולל פסיקות ותשובות אנשי דת לשאלות, השוללות הדלקת נרות לזכר מתים.

אפשר להניח שהתמונות שצולמו ע"י מיטב צלמי התעמולה הפלסטינית ברצועת עזה (חלקם נתפסו בפריים של תמונות חבריהם) ישמשו את מכונת התעמולה לצורכי מלחמת התודעה על לב דעת הקהל העולמית, כמו גם להניע לפעולה ולפתוח את כיסי האידיוטים השימושיים, בהם משתמשים הפלסטינים באופן שוטף, ושאר תומכי "הסוגיה הפלסטינית", לצורך קמפיין תעמולה ומסכנות נוסף, אחד מאין ספור כמותו, ושמטרתו תהייה בין היתר, איסוף כספים למען "קורבנות התוקפנות הישראלית בעזה".

אפשר גם להניח שכמו במקרים רבים אחרים של איסוף כספים לאחר כל סבב לחימה מול המחבלים מהרצועה, מרבית הכסף שייאסף יעלם בכיסי החלאות שמתעשרים עוד, על חשבון עניי רצועת עזה.
עוד על תעשיית גיוס כספים השקרית של הפלסטינים כחלק ממלחמות הנדסת התודעה, תוכלו לקרוא במאמר שפרסמתי ביוני 21.

ולסיום אומר שאל לכם להתרגש ולהזיל דמעה מכל התמונות המבוימות של ילדי עזה על הריסות בתים, ואזכיר לכם שכבר דיברתי לא פעם על "פליווד" של מכונת התעמולה הפלסטינית, וכדוגמה תוכלו לראות את המאמר שפרסמתי בערוץ עם סיום מבצע שומר החומות, על תמונות הרס של עזה ששימשו לטענות הניצחון של חמאס, אפילו שחלקן צולמו ופורסמו כבר ב 2014, לאחר סיום מבצע צוק איתן, ובאתר נציב.נט העליתי את המאמר גם עם תמונות רבות וסרטון.

קרדיט: ערוץ הטלגרם מבט למזרח התיכון קרדיט לתמונות: רשתות חברתיות

 

TYPE:{programmer}

משתמש סופר מקצוען
משרד הבריאות בעזה מארגן פעילויות “להשבת האיזון הנפשי” לתלמידים ביום הראשון לחזרה ללימודים אחרי סבב הלחימה.
צפה בקובץ המצורף 1376454צפה בקובץ המצורף 1376455צפה בקובץ המצורף 1376457


אבו עלי
חבל שבישראל לא חושבים לעשות פעילות להשיב את האיזון הנפשי ולהרגיע את הילדים. אולי צריך ללמוד מהם.
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L

מרובע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
D I G I T A L
חבל שבישראל לא חושבים לעשות פעילות להשיב את האיזון הנפשי ולהרגיע את הילדים. אולי צריך ללמוד מהם.
מן הסתם הם עושים באותה מידה שהפלסטינים עושים (מול העולם. אם הם לא עושים לצד כל תמונה פלסטינית תמונה של ילד יהודי מפוחד אז ממש חבל).
 

וואו רעיון

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
יש לי חבר מנהל מכון לטיפולים רגשיים באשדוד
והוא סיפר שאחרי כל כזה סבב לחימה יש עשרות פניות על חרדות אצל הילדים!!

זה לא משולם משום מקום-לא מוכר אצל אף אחד
כאלו נפגעים יש המון ועל זה אף אחד לא יודע
וזה עצוב
מאוד
 

הודיה בן חיים

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלו

א הוֹדוּ לַיהוָה כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב הוֹדוּ לֵאלֹהֵי הָאֱלֹהִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ג הוֹדוּ לַאֲדֹנֵי הָאֲדֹנִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ד לְעֹשֵׂה נִפְלָאוֹת גְּדֹלוֹת לְבַדּוֹ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ה לְעֹשֵׂה הַשָּׁמַיִם בִּתְבוּנָה כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ו לְרֹקַע הָאָרֶץ עַל הַמָּיִם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ז לְעֹשֵׂה אוֹרִים גְּדֹלִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ח אֶת הַשֶּׁמֶשׁ לְמֶמְשֶׁלֶת בַּיּוֹם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ט אֶת הַיָּרֵחַ וְכוֹכָבִים לְמֶמְשְׁלוֹת בַּלָּיְלָה כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:י לְמַכֵּה מִצְרַיִם בִּבְכוֹרֵיהֶם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יא וַיּוֹצֵא יִשְׂרָאֵל מִתּוֹכָם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יב בְּיָד חֲזָקָה וּבִזְרוֹעַ נְטוּיָה כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יג לְגֹזֵר יַם סוּף לִגְזָרִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יד וְהֶעֱבִיר יִשְׂרָאֵל בְּתוֹכוֹ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:טו וְנִעֵר פַּרְעֹה וְחֵילוֹ בְיַם סוּף כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:טז לְמוֹלִיךְ עַמּוֹ בַּמִּדְבָּר כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יז לְמַכֵּה מְלָכִים גְּדֹלִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יח וַיַּהֲרֹג מְלָכִים אַדִּירִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יט לְסִיחוֹן מֶלֶךְ הָאֱמֹרִי כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כ וּלְעוֹג מֶלֶךְ הַבָּשָׁן כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כא וְנָתַן אַרְצָם לְנַחֲלָה כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כב נַחֲלָה לְיִשְׂרָאֵל עַבְדּוֹ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כג שֶׁבְּשִׁפְלֵנוּ זָכַר לָנוּ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כד וַיִּפְרְקֵנוּ מִצָּרֵינוּ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כה נֹתֵן לֶחֶם לְכָל בָּשָׂר כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כו הוֹדוּ לְאֵל הַשָּׁמָיִם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:
נקרא  15  פעמים

לוח מודעות

למעלה